Vészajtónyitás: semmi extra, második ajtónál a kis takarólemezt kiszedve kézzel benyomtam a vésznyitót. Persze a megállóban egyből szálltak volna fel, pedig több perce látták, hogy nem stimmel valami és a sofőr szenved a műszerfali ajtónyitással.
"183*: 02-06 -> 00-63 (pótlás: 15-46) *02-06-ot reggel haza kellett vontatni. 15-46 pótolta. 00-63 lett a cserekocsi."
Más is pótolta. Mire odaértem, a kocsi már nem volt ott, de a homokkal felszórt aszfalt és olajtócsák utaltak a problémára. 9:12 és 9:42-es indulásokat csináltam. Utána beficcent a 266 és 166 pótlás, egyszerre két kocsi két végén (Ferihegy 01-10: önindító; Imreközpont: 16-64) megadta magát. Gubán kellett váltanunk Mesgye helyett a folyamatos pótlás miatt.
Reggel Alacska helyett 181-en kellett pörögni. Harmadik körben a kocsim gondolt egyet és az első megállónál nem tudtam az ajtókat nyitni (csak vésznyitóval *), úgyhogy a buszpótló busz csatlakozott Aszódinál a szintén ajtóhibás 412-eshez.
* 30-ból 29-nek leesett a buszon és megállóban, hogy valami nem stimmel, egy hölgy viszont azt gondolta dörömböléssel majd kinyílik - jellemző. :)
F1: 03-73 F2: 03-11 F3: 03-47 F4: 12-03 F5: 00-61 F6: délelőtt nem tudom ki volt, délután egy körre 06-72, majd 00-53 jött ki rá. F11: KTK-392 F12: KTK-403
Elképzelhető a 178A, mert táblát nem láttam ezért is akartam megkérdőjelezni.
178A Keleti végállomásán állt a 13-37 utasok nélkül zárt ajtókkal. A 02-31 indult a 95-ös felszállóhelyéről a 10-18 elől, majd beállt a 13-37 mögé. Ez reggel fél 8 körül volt, megnéztem az első 95-ös 10:11-kor indul tehát tényleg nem valószínű, hogy 95-ös volt.