Keresés

Részletes keresés

JLA-158 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16263

8: 10-67, 13-43, 13-60

40E/188E: 13-51

139A: 11-39, 17-80,  FJX-222, FKU-936

150E: 02-12

153: 10-65, 12-45, 13-09

212: 00-43

239: 04-60, 08-20, 08-40, 11-29, 18-45, 18-46

attah Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16262
Vészajtónyitás: semmi extra, második ajtónál a kis takarólemezt kiszedve kézzel benyomtam a vésznyitót. Persze a megállóban egyből szálltak volna fel, pedig több perce látták, hogy nem stimmel valami és a sofőr szenved a műszerfali ajtónyitással.
Előzmény: BPI-553 (16261)
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16261
Azt a vészajtónyitást szívesen megnéztem volna. :)
Előzmény: attah (16260)
attah Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16260
"183*: 02-06 -> 00-63 (pótlás: 15-46)
*02-06-ot reggel haza kellett vontatni. 15-46 pótolta. 00-63 lett a cserekocsi."

Más is pótolta. Mire odaértem, a kocsi már nem volt ott, de a homokkal felszórt aszfalt és olajtócsák utaltak a problémára.
9:12 és 9:42-es indulásokat csináltam.
Utána beficcent a 266 és 166 pótlás, egyszerre két kocsi két végén (Ferihegy 01-10: önindító; Imreközpont: 16-64) megadta magát. Gubán kellett váltanunk Mesgye helyett a folyamatos pótlás miatt.

Reggel Alacska helyett 181-en kellett pörögni. Harmadik körben a kocsim gondolt egyet és az első megállónál nem tudtam az ajtókat nyitni (csak vésznyitóval *), úgyhogy a buszpótló busz csatlakozott Aszódinál a szintén ajtóhibás 412-eshez.

* 30-ból 29-nek leesett a buszon és megállóban, hogy valami nem stimmel, egy hölgy viszont azt gondolta dörömböléssel majd kinyílik - jellemző. :)
Előzmény: BPI-553 (16251)
11-88 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16259
96/296:

F1: 03-73
F2: 03-11
F3: 03-47
F4: 12-03
F5: 00-61
F6: délelőtt nem tudom ki volt, délután egy körre 06-72, majd 00-53 jött ki rá.
F11: KTK-392
F12: KTK-403

196/196A:

F1: FKU-942 F2: 18-36
F3: FKU-941 F4: 19-91
F5: 00-07 F6: 08-46
F7: 00-30 F8: 18-20
F9: 00-24 F10: 19-51
F11: reggel 17-58, délután 18-32, Volvo helyett
F12: 17-48 F21: 17-71
F22: 04-64 F23: 04-62
F31: 08-63 F32: 17-92
F33: 08-02

46/146: 01-42, 01-58, 03-54, 10-11, 10-16
130: 00-51, 01-64, 01-90, 03-26, KXM-024
173/173E: 19-95
175: 01-35, 10-29
224: JUX-024
BPI-791 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16258
értem!
Előzmény: BPI-553 (16252)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16257

"206: 11-97"

 

Ez biztos??

Előzmény: Törölt nick (16256)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16256
üdv!
7:BPO-559,BPO-563,BPI-157,BPI-164,BPI-933,BPI-938
7E:BPO-416,BPO-419,BPO-428,BPO-432
11:BPO-515,BPO-740,BPO-768,BPI-383
33E:BPI-822
39:BPO-792,BPI-398
86:FKU-914
118:BPO-644
150E:BPI-294
160/260:BPO-026,BPO-844,BPO-850,BPO-869,BPO-875,BPO-872,BPI-708
173:BPI-928,FKU-933
173E:BPO-423,BPO-429,BPO-431,BPO-433,BPO-434,BPO-448,BPO-465,BPO-472
218:BPI-188
206:BPO-859,BPI-197
240E:BPI-291
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16255

Maiak:

34/106: 08-32, 08-49, FKU-918

118: 03-69, 03-72, 06-45

134: 15-09

137: 03-09, 03-10, 03-70

206: 11-89, 11-91, 11-92, 11-95

218: 08-37, 18-48

237: 08-00, 14-00

.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16254
147: 03-05
Előzmény: .BPO-346. (16253)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16253
15: 10-66
105: 07-45; 07-71; 07-85
133: 03-37, JUX-016
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16252
185-ösön a 326-os helén nem újdonság, hisz minden nap ott jár, mert a 217-es az átszerel 185-be (és fordítva).
Előzmény: BPI-791 (16247)
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16251

36: 17-36, 18-25
66: FLR-716, FLR-719, CDC-805
84E-89E-94E-294E: 17-85, FLR-706
93: F01: 16-12, F02: ????, F03: JGD-732, F04: 12-54
123
/123A: 02-26
136E:

F01: FLR-738, F02: 05-81, F03: 05-71, F05: 05-39, F08: 19-57, F09: 11-25, F10: 19-60, F11: 05-47
166: 15-30
182: 15-40, 15-41, 16-28, 16-31, 16-41, 02-22, 02-30 (?), 06-18
183*: 02-06 -> 00-63 (pótlás: 15-46)
184: 16-15, 16-49, 16-50, 02-50, 02-53, 02-59
193E: 15-27 (?), 15-35
194
/199: 16-24, 16-25, 02-39 (?)
198: 12-60, 15-36, 01-06, 01-08
217: 12-68, 02-62
217E: 06-15, 06-59
254E: 15-57
266: 15-28, 15-54, 16-64
282E/284E: 15-19, 15-21, 15-38, 15-39, 16-26, 16-40, 16-68, 03-07, 03-08
293: 16-64
293i: 16-64

 

*02-06-ot reggel haza kellett vontatni. 15-46 pótolta. 00-63 lett a cserekocsi.

Előzmény: BPI-791 (16247)
GABORBP Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16250
8:15 Kálvin nem épp tömötten:)
Előzmény: BPI-791 (16249)
BPI-791 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16249
Du. 13:20 elött ment Keresztúr felé tömötten...
Előzmény: GABORBP (16248)
GABORBP Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16248
"97E:FJX-204"

Őtet speciel 9-esen láttam, de nem kizárt az átszerelés.
Előzmény: BPI-791 (16247)
BPI-791 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16247

32:08-68,00-03,19-92,19-69,FKU-947

85E:00-17,18-50

93:F1:???,F2:16-21,F3:JGD-732,F4:???

97E:FJX-204

98:01-33

100:06-46

117:03-53

136E:05-39,05-47,19-57,19-60

161:17-67

168E:10-12,01-63,01-89

169E:18-09

185:HLN-326

276E:16-33

277:01-55

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16246
96/296: 00-61, 03-73
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16245
30/30A:
F1B: 04-70
F2B: 08-22
F3: 04-78
F4: 04-47
F5B: 04-79
F6: 04-77
F7B: 08-61
F8: 04-46
F9B: 04-51
F10: 04-43
F11: 04-84
F12: 04-55
F13: 17-94
F14B: 04-71
F21: 08-01
F22: 17-76
F23: 00-25
F24: 08-54
F25: 00-15

122:
F1: 08-51
F2: 08-52
F3: 08-56
F4: 17-69

126/126A:
F1: 03-46
F2: KHZ-884
F3: 03-68
F4: 03-41

907: 04-55
914: 00-25; 08-54; 17-76
923: 00-15
FKU-911 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16244
19-41V: 17-15, 17-55, 17-63, 04-60
GABORBP Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16243
45: 00-05, 19-64
Előzmény: BPI-964 (16241)
1433 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16242

Tegnapi körkép:

 

13: 00-38

113: 01-70

113A: 01-65

150A: 12-13, 12-82

 

Mai:

 

113A: 01-65

BPI-964 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16241
44:
F1: 00-22
F2: 18-15
F3: FKU-949
F4: FKU-950
F5: 19-79
F6: 19-43
F7: 19-96

244:
F1: FJX-189
F2: 19-90
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FKU-945

16: 13-93
31: 18-31, 19-73, 19-75, 00-06
45: 12-53, 17-57, 18-16, 18-26, 18-33, 19-67, 00-52
46: 01-30
67: 03-20
105: 07-74
131/231: 10-25, 10-30, 15-18, 01-74
144: 10-54, 01-24, 01-26
174: 01-32, 06-51
196/196A: 17-48
276E: 16-33, 01-40, 01-73
277: 01-29
lapaj74 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16240
68 : 18-47 , 18-23 , 00-10 , 19-82 , 18-01 , 11-90 , 19-70 , 17-31

85 : R - 711 , 712 , 714 , 717 , 11-27 , 18-12 , 18-18 , 18-34 , 18-38

85E : 00-17 , 00-09 , 04-75 , 19-78 , 08-30 , 18-29 , 18-42 , 18-50
BPI-968 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16239

Elképzelhető a 178A, mert táblát nem láttam ezért is akartam megkérdőjelezni.

178A Keleti végállomásán állt a 13-37 utasok nélkül zárt ajtókkal. A 02-31 indult a 95-ös felszállóhelyéről a 10-18 elől, majd beállt a 13-37 mögé. Ez reggel fél 8 körül volt, megnéztem az első 95-ös 10:11-kor indul tehát tényleg nem valószínű, hogy 95-ös volt.

Előzmény: EcoLife AP2000 (16224)
cmexpress Creative Commons License 2009.05.14 0 0 16238
7 : FJX-223
7E: 04-27
33: FJX-186
33E:08-81
66: 05-42, 05-72
99: 03-39, 15-51
103: 04-53, 04-56, 17-74, FJX-221, FJX-227, FJX-229, FJX-231, FLR-703
114: HSJ-466, HSJ-474, KXM-045
130: KLN-096
136E: 05-39, 05-71, 05-81, 11-25, 19-57
148: 05-68, 19-50
148G:19-50(utasokkal, mint mindig)
151: FLR-707
194: 02-43, 16-24
213: HSJ-463
173: 05-52, FKU-932, FLR-704
173E:04-58, 04-82
233E:11-19, 11-72
SZ27: 03-39
G.-menet: KLN-096(6.10-Budafoki)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16237
A 01-22-ben biztos vagy a 46-oson? Mert BPI-968 topictárs 276E-n látta és 44-esre ő jött, mint átszerelő.
Előzmény: MBen (16233)
daveszka Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16236
Bocsánat,ez kihúzva:))
Rossz hsz-t néztem.
Előzmény: daveszka (16235)
daveszka Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16235
Akkor te nézhetted el,mert mind2-en 196/196A-n láttuk:)
Előzmény: MBen (16234)
MBen Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16234
Reggel 7:30 körül 97E volt, így nem valószínű, hogy 196-oson járt ma. :)
Előzmény: daveszka (16222)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!