Keresés

Részletes keresés

bazsika95 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31819
Jah és azt hozzá tenném hogy szikra az van azt néztem :):)
bazsika95 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31818
Sziasztok!
Az volna a problémám a babetta 207-es típusú motorommal, hogy tegnap még vígan motoroztam vele. Mentem vele elég sokat!
De este 7óra felé már pont hazafelé tartottam és leállt a házam előtt mondom biztos a benzin fogyott ki.
Indítgattam, de csak a motor felpörgött és leállt. A légszűrőt megnéztem abban a szivacs szét volt morzsolódva a karburátort lebontottam és tiszta kosz volt belűről. Kitakarítottam a karburátort vissza is raktam a karburátort és indítani akartam, de semmi jelét nem adta hogy indulna vagy valami. Álligadtam az alapjárati csavaron próbálgattam, de semmi. Nem tudom, hogy mi lehet a gond!
Légyszives ha tudtok, segítsetek! Előre is köszönöm:):)
subaaa Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31817
Úgyhogy bele is vágok egy drágább "szerelési eljárásba", kötök rá biztosítást....
Előzmény: subaaa (31816)
subaaa Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31816
Köszi a segítséget, azóta beindítottam megint, olajcsere után. Már nem csinálja, remélem így is marad!!
Előzmény: miko? (31811)
subaaa Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31815

A bajonettzáras tanksapka tudja így jól megtréfálni az embert, az enyém 100%-osan tömít. Így az elején még beindul a moci, aztán néhány km után ahogy lejjebb megy az üzemanyagszint, mintha elmenne a szikra leáll a moci. Nem is indul utána. Lecsavaráskor mint amikor a kólásüveget kinyitod olyat szisszen!

Na engem ez tréfált meg, és ha nem jövök rá elég hamar, akkor cseréltem is volna a gyújtásrendszert, utána meg a karbit, és még mindig maradt volna a hiba :D:D

Előzmény: zulesi (31814)
zulesi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31814
Sziasztok! Úgy érzem, a Babettám kezdi szépen fejleszteni a káromkodásra használt szókészletem. A minap ismét megtréfált kissé. Szép tavaszi délután átruccantam a szomszéd településre. Itthon még fél pedálhajtásra indult, szépen ment. Igaz, fullgáz ráhúzásnál elkezd kevés benzint kapni, mert fullad egy nagyot, aztán ahogy a fordulatszámot csökkentem, megint szépen elkapja. Tavaly is ugyanilyen, gyári beállítással volt a Dellorto, és nem művelt ilyet, visításig kiforgott. Node! Másfél óra állás után indulnék haza. Babetta szépen beindul, majd úgy 20 méter után leáll. Nézem, a benzincsapot elzárva hagytam. Sebaj, kinyitottam, vártam egy cseppet és próbáltam indítani. De ugye "Ő" nem és nem! Bármit csináltam, pedáloztam, toltam, néhány ernyedt pöffenésen kívül más nem hagyta el a "torkát". A környék összes suttyó bicajos gyereke már rajtam röhögött, látván erőfeszítéseimet. Majd 2 cigaretta és 5 perc nonstop káromkodás után végre, nagy kínkeservesen beindult! Hazafelé utána hibátlanul muzsikált. Én ezt már nem értem. Valami ötlet, kedves márkatársak?
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31813

Szolnokon minden csapágyboltot és majdnem minden csavarboltot végigjártam az elmúlt 5 évben. A lencsefejű EH csavar szinte sehol sincs, sasszeg sehol sincs és hézagoló alátétet is csak a netről (épp a Szögkertől) sikerült rendelnem.

 

A vicc, hogy a legtöbb Babettás alkatrész is olcsóbb a neten rendelve, mint akár a Panyik Béla bácsi boltjában vásárolgatva. De azért néha csak megfordulok ott is, mert van amikor mindegy az 50% felár, csak legyen a kezemben végre az alkatrész, meg aztán a garázsban berendezett alkatrészbolt fíling utánozhatatlan. Főleg azzal a szaktudással ötvözve, amit ott talál az ember!

 

A másik sztorim a csapágyakkal függ össze: Karácsony és Szilveszter között próbáltam meg pár 6202/C3 csapágyat felhajtani kis városomban... Senki sem volt nyitva a csapágyasok közül, mindenki az SKF-szaküzletbe irányított, akik végül is tényleg nyitva voltak. De minek? Egy csapágy 4000 Ft náluk! Másutt 1200-ért SKF és FAG csapágy is van, csak nem csilli-villi a bolt. Inkább vártam az új évet szorgalmasan. Többé nem megyek márkaszervízzel is foglalkozó csapágyboltba, erre nincs pénzem.

Előzmény: miko? (31807)
miko? Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31812
Ha nem forog ki egyesben, akkor nyílván azért nem váltja a kettest.
Lehetséges okok: millió. A rossz gyújtástól a hibás karburátorig bármi.
Előzmény: tanchee (31808)
miko? Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31811
Attól függ mit értesz csapágyhibán.
Egy kopott csapágy nem süvít, hanem csörög.
Ha viszont egy helytelen szerelésből adodóan megforog a csapágy a csapágyházban (na az tud visítani), akkor az meg nem a csapágy hibája.
Előzmény: subaaa (31810)
subaaa Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31810
Gázadásnál (de csak gázadásnál!) jelentkező süvítő hang az főtengelycsapágy hiba?? :(:(:(:(:(
tanchee Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31809
A lényeget elfelejtettem, Babetta 210-esről van szó...
tanchee Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31808
Sziasztok!

Újabb gondom van, egyszerűen nem pörög ki 1-esben a moci, és nem, vagy csak nagyon nehezen vált fel 2-esbe (inkább nem).

Lehetséges okok?

Előre is köszi.

miko? Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31807
Azért szerintem Szolnokon is kellene lennie valamilféle megoldásnak ilyen alapvető gépészeti műveletnek, mint a hézagolás...
Pl. csavar és kötőelemboltban, mint ITT!
Előzmény: Törölt nick (31804)
alfásgabi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31806
Szivesen! Használja a Babettád egésségel!! :))) Majd iszunk rá egy jéghideg BORSODIT!! :))
Előzmény: pedro210 (31781)
ideal 64 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31805

Az 1:25-ös úgy ég,hogy alig van látható füstje,az a nem füstölés :)

A gyertya azonos,a kipufogó kb. 3hónapja volt takarítva.

De köszönöm,kezdem érteni. Az egyik alapból több anyagot kaphat,mert melegen nem szeret indulni amelyik kormosabbat "gyárt"

Előzmény: Tóni bácsi (31788)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31804
Ne is keressen Szolnokon ilyet Tóni bácsi! Én végigjártam a szolnoki csapágyboltokat és senki sem tart hézagolót. Általában pesti kötőelemforgalmazóktól rendelem, amikor több dolog is kell. Felénk még Faboryék is csak néznek, ha hézagolót keres az ember... Így vagyok a csapágytűkkel is: nincs, de hoznak nekem. 10000 db-ot, csomagot nem bontanak meg. De ha csak 25 db kell? 400 Babettát még én sem akarok venni!
Előzmény: Tóni bácsi (31802)
miko? Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31803
Nekem is az elmúlt 30 év felhalmozott készlete mostanság kezd picit megcsappanni pl. hézagolók, külső-belső seegerek terén.
A Volán raktár bőséges választéka köszönt sokáig vissza idehaza is, de néha már keresgélnem kell ezt-azt.

Más: tekercsek megvannak, holnap postázom.
Előzmény: Tóni bácsi (31802)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31802

Hát, Pajtikám bevallom, ezt én pl. nem is tudtam. :-( Tudniillik soha nem kerestem csapágy boltban ilyesmit. Nekem vannak otthon különböző vastagságú lemezeim, ha kell, azokból szoktam legyártani magamnak a megfelelő méretet.

 

:-)

Előzmény: miko? (31800)
miko? Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31800
Alátéttel nagy mázli kell,hogy ki lehessen precizen hézagolni.
Pl. csapágyboltban lehet kapni 0,3 mm-es hézagoló lemezeket különböző átmérőkben, és azzal már ki lehet sakkozni rendesen.
Előzmény: norby (31798)
norby Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31799
Igen.
Előzmény: miko? (31797)
norby Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31798
Köszönöm mindkettőtöknek, este mérek, keresek alátétet, aztán referálok.
Előzmény: pedro210 (31794)
miko? Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31797
Túloldalon fenn vannak a pofánkénti laposalátétek és seeger gyűrűk?
Előzmény: norby (31789)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31796

Oké, rendben.

 

Várom a híreket a szétszerelésről!

Előzmény: Törölt nick (31795)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31795
Nem nem a keverékre mindig alaposan odafigyelek.Kannába szoktam tankolni 3,3litert és abba öntök 1deci olajat.De azzal a benzinnel ami akkor a tankba volt már lementem kb 50kilómétert előtte.
Előzmény: Tóni bácsi (31787)
pedro210 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31794

Én sima alátéttel hézagoltam.

Ezidáig gondmentes a gép (2 év).

Annyira nem szorulhat össze a szerkezet. Tóni bá írta is!

Csak annyit kell hézagolni, hogy ne kotyogjon semmi! Nem szorulhat össze a két darab, mert nem fog működni.

Előzmény: norby (31792)
norby Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31793
Igen, pont ő indította el ebbe az irányba. Lassan összeáll a fejemben (meg a vázon:) az egész.
Előzmény: pedro210 (31790)
norby Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31792
Értem. Alátét normális alátét? Gondolnám kap rendesen a forgáskor, vagy összeszorul annyira, hogy ez ne legyen gond?
Előzmény: Tóni bácsi (31791)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31791

Jól gondolod.

 

Tedd a következőt:

 

Csak az indító dobot rakd fel a helyére, ne tedd rá a bordásszíjat! Ezután rakd fel a kuplung dobot, és húzd meg az anyáját. Ekkor valszeg meg tudod mozgatni az indító dobot axiális irányba. Ezt a hézagot kell eltüntetned megfelelő méretű alátéttel, vagy alátétekkel. Ezeket az alátéteket az indító dob és a kuplung dob közé kell berakni a főtengelyre!

 

Arra figyelj, nehogy túl hézagold, mert akkor a kuplung dobot nem fogod tudni teljesen felhúzni a kúpjára! 

Előzmény: norby (31789)
pedro210 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31790

Hali!

Miko? mester szavait keresd meg: (31659 HSZ)

Szerintem nálad is ez a hézagolási probléma jelentkezik.

Előzmény: norby (31789)
norby Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31789
Segítsetek.

Ha a kuplungpofák oldallapja kopik, akkor jól gondolom, hogy tényleg hiányzik onnan valami hézagolás? Hogy lehetne azt pótolni?



Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!