+ 03-69 @ 22 18-17 @ 19-41V 05-65, 11-57, FJX-210 @ 4-6V -> 18:20 környékén láttam Széna téren. A 2 Ik-t Moszkva fele, a Volvo pedig Margit híd fele. Mindegyik üresen, onnan gondolom a pótlást. 08-69 @ 206
Savoya tartalék szerintem 06-53 volt, ugyanis reggel az egyik 412-es lerobbant a 8-ason és az jött pótolni, ezután pedig bement a garázsba kb. 15-20 perccel később pedig kiállt az 53-asra.
Hát, azért egy HP635 a maga 2,1 mp-ével messze nem a csúcsminőség... A 2. képen egy 90A látható középen, Normafára táblázva, frsz: az itthoni képem kicsit nagyobb(az index lebutította...), BPI381-et silabizáltam ki, ami stimmelhet is, mert a hátsó ajtó széles, a másik kép tanusága szerint.
F1:19-53---->11-34 (20:33-tól Csepeli végállomástól ekkor már Garázsmenet)
F2:05-75 (18:55-körül a Csepel, Hollandi úti megálló előtti körforgalomba nem tudott már több gázt adni a sofőr és a busz csak alapjáraton tudott bekanyarodni a megállóba. :( Kb. 1 óra volt mire kiért a szerelőkocsi és azt mondta, hogy ezt vontatni kell, de a vontatót már nem vártam meg.
F3:05-72
F4:11-34--->19-53 (20:33-tól Csepeli végállomástól, kettővel előtte lévő körben pedig a 03-06 pótolta, mert valami hűtővíz problémája volt)