A DT a KAROS-PARK Kft-é, hogy van-e vele vmi céljuk azt nem tudom. 1 éve már nem ott dolgozom, utolsó infóm szerint fel szeretnék újítani, de nem lesz belőle semmi. Az fix. Sztem egy jó ajánlatért megválnának tőle. Tel. számot tudok adni. Volt egy másik is lecsupaszítva, motor nélkül, elvitték vasba.
Vezetett itt valaki lánctalpast? Én egyszer amikor a Bodrogközi Állami Gazdaságban voltam egyetemi gyakorlaton az almásban. Meghatározó élmény, két kilinccsel kormányozni, szenzációs. A DT húzta csúszólapokon a konténereket, a gépész megmutatta hogyan kell és mindenki szaladt el tölem szerte széjjel, nagy kárt nem okoztam.
Másik történet ugyan itt. Volt egy idős kicsi kertész, minden fát ismert a nemtudom hány 100 ha-os almásban. Ilyen fajták is voltak, hogy batul, cox narancs renet, téli arany pármen stb. Jön egyszer az irodába ez a kedves ember, hogy baj van az MTZ becsúszott a barázdába. No mondom ezt már megnézem én is, kimentünk a traktoros részeg, mint ahogy az elvárható, a traktor kabinja szinte ellapulva, a barázda peddig egy kibetonozott vagy 10 méter mély vízelvezető volt.
Tudsz vmit DT-ről? Nagyon szeretnék egy lánctalpast :-) Ha előbb nem majd nyugdíjas koromba (ha megérem) rendbe raknám. Zalakaros nincs is olyan nagyon messze tőlem.
Csinál valaki valamilyen gépet!!!???jó volna látni más hogy halad,esetleg valami téma lenne belőle. Tudja valaki hogy hogyan kell tangenciális éket elkésziteni és megékelni a lendkereket,mire kell odafigyelni.
Igen, pontosan Zalakomár. De 5 évig Karoson dolgoztam, ott ahol ez a DT van. 3 éve még ment. A sofőr felszántotta vele a műhely előtti betont. Szerintem még ma is üzemképes lehet ha csak bele nem folyt a víz télen. Egyébként nekem egy UE 28-asom van ami működik, meg tegnap vettem egyet üzemképtelenül motor nélkül alkatrésznek. De egy alapos átnézés után lehet hogy még menni fog. Csak pénz és idő kérdése.
Régóta olvasom a fórumot, és nagyon tetszik. Nekem csak egy 28-asom van de érdekel az összes régi gép (főleg a a magyar gépek). A 3410-es hozzászólásban a 75 DT nem zalakarosi?
Az MTZ-50 családnak is akadtak különleges kivitelei. MTZ-50H gyapotművelő
MTZ-50K hidas-traktor
Ezeket a hidas MTZ-ket még 1980 körül fényképeztem valamelyik alföldi gazdaságban. A másik típusra nem emlékszem pontosan, talán HAGIE, ha valaki felismeri, ne tartsa magában a megfejtést :-)
Az MTZ-7 a minszkiek első négykerékhajtású típusa volt, 1958-ban kezdték gyártani az MTZ-5 bázisán. Először a GAZ-67 első hídját használták hozzá (ez egy Jeep utánzat volt), majd a GAZ-63 (Molotov) hídját építették be. A motorja már az 5LSz/5MSz változatban is alkalmazott 50 lóerős kivitel volt.