Nálam landolt 94 ben egy king méretű száli kovácsolt tojó gumigyűrűvel.Narancs sárga plexit gyűrű volt rajta,csak az utolsó 3 számra emlékszem 533 .Akkoriban nem is volt ismert ilyen plexit gyűrű.Én a szövetség felé jeleztem kétszer a levélben a berepült galambot de nem jelent meg egyszer sem az újságban!!A tojót párba tettem egy Verstraete hímmel ,hogy majd lesz valahogy.Ez a pár csodát alkotott!!Csak a hím gyerekei repültek,özvegyen!!A kiengedett 4 hímből 4 sampion!!!A maradék két lányát szintén Verstraete galambbal tettem párba.Mit ad isten 5 unoka sampion!!A mai napig nem tudom a pedigreet,de jó hogy ide ült be ez a tojó!!:)))
Itt most nem az általad felsorolt tényezôk együttes hatása volt a téma. Ezeket egymástól külön-külön is lehet tárgyalni.
Itt most arrol van szó, hogy egy versenyzôi zsenialitás, szakmai felkészültség milyen nagy jelentôséggel bír, ha megfelelôk a feltételek annak kibontakoztathatására!
Azért maradjunk annyiban, hogy széthordták az állományát az országban! A mai galambjai kicsit másképp üzemelnek.Meg még mondhatnék néhány okot. Ő volt az aki semmibe nézte az ellenfeleit annak idején! Miért távolították el? Nem csak az eredményeiért, hanem az emberi oldala miatt. Ő volt az,aki azt mondta (lehet nem szó szerint):Ha a templomtoronyból hozok galambokat, azokkal is sz...-rá verlek Titeket! Na itt elszakadt cérna az egyesülete tagjaiban. Vagyis: Ha kicsit szerényebb lett volna, talán még mindig ...... Itt a vége fuss el véle! Csak egyet tudok javasolni a bajnokoknak: Emberileg is példamutatók legyenek!
Gondolom, Potáriról (Isten nyugosztalja, kedves és nagyrabecsült atyai barátom volt) hallottál. Gondolom, hogy nem kétled hozzáértését. Ő mégis adott két őszi fiatalt
1. Horváth Testvéreknek 200 Ft-ért egyet, a 320-as Cattrysse vonalból, 2. Mészáros Gézának a Marcel vonali Okoskát, ezt ingyért.
Mindketten keményen vasalták Karcsi bácsit ezek leszármazottaival. És azt hiszem, egyik sem értett jobban a galambokhoz, mint Potári. Egyszerűen szerencséjük volt. Ahogy Szappanos mondja, nem tehet róla, hogy jönnek a galambjai.
Lajos! Tudja azt gôzeke nagyon jól, hogy pl. aki egy általános bajnokságra hajt és célba is ér ezzel, az viszont már biztos, hogy a hosszabbon, mondjuk 850km-en 1000m/p átlagsebességnél nem segít a gazdi varázs keze! Mert bla. bla. bla, DE!
De nagyon is el vagy tévedve! Azért mert szökőévente valakire rá kacsint a vak szerencse az nem azt jelemti hogy bármilyen galambal mindent meg lehet nyerni. A berepült vagy inkább BEFOGOTT galambnak pedig lehet méteres pedigréje ha a BEFOGÓ nem is tud róla.
Két éve elszakadt a km óra spirál (ezt csak neked mondom) :))A Nissan szalonba rendelhettem volna újat 35000ft ért!!!:)))Amúgy nincs bajom vele!!:))Azért annyira sokat nem eszik!!Az biztos nem egy verseny autó,ráadásul klímás is .Van amikor egy necces előzés közben bekapcsol a klíma:(((((((!!!!
Nem vagyok eltévedve, rengeteg magyar galambászt tudok, aki mindenféle véletlenek folytán jutott berepült galambhoz, selejtekhez, létszámfelettiekhez, amelyekkel szétverte az eredeti tulajdonost és nem egyszer az országot. Nem azt értem parasztgalambon, hogy veszel egy toronyibegót.
Ezt tapasztalatból mondom!A gyári olaj semmit sem ér:(( Hogy miért félnek?Csak tippem van.Talán,mert drága és nehezen beszerezhető az alkatrész.A bóvdeneket meg zsírozd ezerrel,mert ha cserélni kell,akkor még a jövő évi Karácsonyi ajándék is bánhatja:(((( Jó kocsi amúgy,de lassú,hangos,tehetetlen a hátsó hajtás végett és sokat eszik!:)))) Amúgy tényleg jó!!!:)))
Búg az rendesen !!Két hete javasolta egy "autószerelőgalambász"hogy nézessem meg a difibe az olajat!!Nálam van az autó 6 éve de még meg sem nézettem!!:((((A kardánt egyszer már elhagytam!!:)))Köszi a jó tanácsot!!Ettől az autótól úgy fél minden szerelő!!De miért???