Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45469
Csak rajzolt egy kis pöcs... Szerintem vicc a komment.
Dante001 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45468

Úristen, itt a komment ugye csak vicc, hogy már gyártják a csuklós kompozitot?

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=621488274655646&set=o.1438312183065774&type=3&theater

kristoof Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45467

Pedig, de. Elég biztos.

Előzmény: Törölt nick (45460)
Dante001 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45466

Na mindegy, majd rájön Mészáros. Akár még be is válhat, vagy hatalmas pofára esés lesz belőle, hogy ennyi helyre mutyizik egy nullszériát.

Előzmény: Svatopluk (45465)
Svatopluk Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45465

Hát 2-3 kocsinak a tartós tesztjétől még a fejlett és felvilágosult nyugaton sem lett még egyetlen típus sem kiforrott.

Előzmény: 18-09 (45463)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45464

Persze, fektessen be mindenki 1-2 milliárdot ilyen bohóckodásokba.

 

Az üzemeltetőnek persze biztos tök jó az ingyenbusz -pont addig is érdekli amíg ingyen van.

 

Amiből aztán vagy lesz valami vagy nem.

a befektetésnek.

Hát van hatékonyabb módja is 1-2 milliárd megforgatásának.

Előzmény: 18-09 (45463)
18-09 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45463

Pl. 2-3 kocsit rendelkezésre bocsátanak tartós tesztre.

 

Ahogy ezt az "idióta" nyugaton szokták.

Előzmény: Svatopluk (45462)
Svatopluk Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45462

Nem a Modulót védve, de ha nem adnának lehetőséget, akkor hogy bizonyíthatna?

Előzmény: torqmatic (45461)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.04 0 1 45461

Budapest, Pécs, Nyíregyháza, meg ki tudja még mi... Mintha egy kicsit nagy lenne ez a bizalom egy teljesen új, soha, sehol nem bizonyított termék iránt...

Előzmény: Törölt nick (45459)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45460

Közel sem biztos...

 

Előzmény: Törölt nick (45459)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.04 0 0 45459
Dante001 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 45458

Az LE verzió maradhatna helyközinek.

Előzmény: Törölt nick (45457)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.03 0 0 45457

Arra én is.

 

Mert akkor az Econell kuka. Lehet kb elölröl kezdeni  (jó, lesz sablon a homlok és hátfalhoz, tetőhöz, de kb ennyi)

Előzmény: Dante001 (45455)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 45456

Ez meg mi?

Vagy csak én nem értem?

Két 75 + 100% opciós tender fut.

Akkor miért 150db busz beszerzésének finanszírozását pályáztatják?

 

Lehet, hogy mégsem lesz csuklós PKD:(

 

http://www.bkv.hu/hu/beszerzesek/v_283_15

Beruházási kölcsön felvétele 150 db autóbusz beszerzés finanszírozására

Eljárás száma: V-283/15

Dante001 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 45455

Kíváncsi vagyok Credoékat érdekelni fogja-e a kisfutómű. Vagy inkább nem, mert az LE olcsóbb.

Előzmény: Zahnrad (45454)
Zahnrad Creative Commons License 2015.11.02 0 0 45454

Mit lehet beépíteni a busz alá? Jelentős újdonságok a futóművek terén.

Busworld 2015 – Futóművek

A lemezek alatt teljesítő alkatrészekről is érdemes szót ejteni, a Buswrld kiállításon számos figyelemre méltó újdonságot láttunk. Kezdjük a futóműveknél. [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Aron_son Creative Commons License 2015.10.29 0 0 45453

+ Evopro, és az m6log Kft. a Hunnoid-dal.

Előzmény: MCA-001 (45452)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 45452

Megy valaki az Automotive Hungary kiállításra?

Csak a Rába van kint a buszosok közül (pl. S91), vagy más valaki is?

 

Dante001 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45451

De a szólók még nálatok 9 literesek.

Előzmény: Cpt.Dave (45450)
Cpt.Dave Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45450

A csuklós ARCban is 9,5 es motor van. Az egyik csuklós el is kocorászott 45L alatt. Én meg 12 literes motorral 50 körül jövök ki. A szóló ARCok általában 40 alatt esznek pedig ezek 134-ek és az Allison váltós 646 sem eszik többet attól hogy jobban pörög. 

Előzmény: Dante001 (45441)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45449

Nincs ekkora különbség, de vannak városok, ahol egyszerűbb az összevetés és általában valóban a ZF váltós buszok nyernek. A specifikálás és utána az ehhez képest történő használat sem mindegy. A VT-nél friss tapasztalat lehet, hogy 100 km/h végsebességre áttételezett házsó híddal nem célszerű városi, főleg nem hegyvidéki közlekedést végezni. >:-)

Előzmény: fberci (45438)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45448

Csúcsidőben jól jön a nagyobb kapacitás, viszont arra a napi 3-4 kanyarra új trolit venni óriási luxus lenne.

Előzmény: norbee601 (45446)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45447

Egy 280 lóerős szóló buszt azért nem mondanék alulmotorizáltnak, de akkor eljutottunk végre megint oda, amit az elején is mondtam, hogy a fogyasztás nem csak váltófüggő...

Előzmény: Dante001 (45443)
norbee601 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45446

Tulajdonképp most is feleslegesek...

Előzmény: AegonT (45445)
AegonT Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45445

Én egy debreceni tenderre számítanák nem annyira sokára, hiszen még mindig van vagy öt 280T az állományban, azt nem lenne rossz kigórni. 

Előzmény: trizs77 (45435)
eric35 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 45444

70. 000 fő, az már nem épp kisváros...

De az ötlet nem rossz.

Előzmény: trizs77 (45435)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.28 -1 0 45443

Pont azért mondom hogy alulmotorizált, ami túlfogyasztásba csaphat át. Ráadásul az a 895 nm-es nyomaték is elég vicces kategória.

Előzmény: torqmatic (45442)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.28 0 1 45442

Az, hogy kisebb a motorja, még nem jelenti azt, hogy kevesebbet is fog fogyasztani, sőt.

(Hányszor le lett már írva itt is, hogy a tapasztalatok szerint a nagyobb hengerűrtartalmú fekvő motoroknak jobb a fogyasztásuk, és az élettartamuk is hosszabb.)

Előzmény: Dante001 (45441)
Dante001 Creative Commons License 2015.10.28 -1 0 45441

A MAN-hoz képest a V127 szinte alulmotorizált, a MAN 12 méterjét 10 literes motor hajtja, míg a V127 12.7 méterét csak egy 6.7-es.

Előzmény: torqmatic (45440)
torqmatic Creative Commons License 2015.10.28 0 2 45440

Nem csak a váltó más, hanem a motor, az önsúly és a befogadóképesség is, ráadásul lehet, hogy az MAN jobban van hangolva; az általad leolvasott érték pedig nem biztos, hogy pontos, és az se biztos, hogy egy egész flotta fogyasztásai adataira kellene következtetni belőle. Ráadásul a Modulónál pedig ez az érték ha jól értem, akkor becsült, a valóságban majd ez is lehet más. Szóval ennyi infóból én nem mondanám meg, hogy melyik váltó a jobb...

Előzmény: fberci (45438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!