Keresés

Részletes keresés

Boróka Mihály Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347577

"Toyota gazpedal"

 

"Tesla autopilotja"

 

 

"GM gyujtaskapcsolo"

 

"Jeep automatavalto reteszeles"

 

"Takata-legzsakok"

 

 

Na ponty ez a gond, hogy a BMW-nél viszont láthatóan fogalmuk sincs, hogy mit kéne javítani, cserélni, hogy ne égjenek szarrá...

Előzmény: Taurus Obscurus (347566)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347576

Egyaltalan nem biztos hogy a vakuumcsonek barmi koze is van a hibahoz.

Előzmény: Pomber Béla (347572)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 -1 0 347575

ezek a mekkmesterek csak talalgatnak, es jol hangzo elmeleteket gyartanak, mikozben alapveto informacioik hianyoznak.

Előzmény: Auralianus (347571)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347573

De 35o van a levegöbe 2o17 május ota  (közel 5ooo van rendelés alatt)

 

Meg amit a paci himbál! Az összes a földön van belőlük!

Előzmény: ,m,1710 (347570)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.04.10 0 3 347572

Ezeket a Color Star BMW-ket elkapták a "laikusok" a kigyulladás előtti pillanatokban, és már a vákuumcső kidörzsölődés is megvan, ami ugye érthető okokból a tűz után nem marad meg.

 

Szóval alacsonyabb lóról ha kérhetem...

Előzmény: Taurus Obscurus (347567)
Auralianus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347571

Ez bocs, de nem egy korrekt válasz, ez csak egy gyenge kétsoros magyarázat... ráadásul az utolsó kijelentés agyonveri az
egész "cáfolat" logikáját.


Magyarán szólva NEM, nem kell BMW-s motorfejlesztő szakembernek lenni a hiba megtalálásához, feltárásához

A KIJAVÍTÁSÁHOZ már biztosan, de itt és most NEM az volt a téma. Gondolom EZÉRT nem a gyártók szakembereire bízzák
pl a repülési katasztrófák okainak kivizsgálását sem...

Előzmény: Taurus Obscurus (347567)
,m,1710 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347570

(Nagyon, de nagyon  tull reagálod magad (a dolgokat)

a bmw kigyulladás robbanás  vagy más aut márka= bazi nagy elltullzás,

 

ráadásul ne keverjük a WV dizelbotrányal, hogy usa ba visszavásárolták, (azoknak  semi köze a baleset okozásokhoz) enyi eröl

A Boeing 737 MAX probémának  szintén semmiköze mert akkor idekeverhetnénk BÁRMIT

úgyhogy nyugi egykicsit.

 

Sajnálatos repülöbalesetek  2 gép  elvesztése hat honap alatt (az egyi csak 1ooo orát repült)

 

De 35o van a levegöbe 2o17 május ota  (közel 5ooo van rendelés alatt)

 

a B 78o  Dreamline is nagy probémákkal küzdött a Uj LiIon akukkal (felmelegedés tüz füst) stb de megoldották és rengeteg sujt sporoltak ami üzemanyag sporoláshoz vezet.

 

nagyon ireálissan tullvan pörgetve a auto "kigyulladás"

hát akkor bicajom is kigyullad(hat) kitudja hehe

Előzmény: advocatusdiaboli (347560)
manta-z Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347569

Erről mindig ez jut eszembe:

 

https://m.youtube.com/watch?v=SiB8GVMNJkE

Előzmény: Taurus Obscurus (347567)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347568

igen, kell hozzá mindég valami más is.

Előzmény: Taurus Obscurus (347566)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347567

Ezek olyan hibak amiknek a pontos okat nagyon alapos analizisekkel es kiserletekkel lehet kideriteni. Lehet sokakat meg fog lepni, de a vilagon naponta sokszaz auto eg le, koztuk tobb BMW is, es mas marka is. Ezeknek a tuzeknek a nagy reszerol a gyarto soha nem szerez tudomast. Ha tudomast is szerez, nem marad mas csak egy szetegett roncs, abbol te nem analizalsz semmit.

Előzmény: Auralianus (347557)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 347566

"gy család végül bennég egy ilyen BMW-ben, és a cég nagyon hirtelen azzal szembesülhet, hogy az ÖSSZES az elmúlt 10 évben bárhol a világon eladott dízel bimmerét azonnali hatállyal és teljes kártérítés mellett köteles visszavásárolni a tulajdonosoktól, mert azokat azonnali hatállyal mindenütt kitiltják a forgalomból."

 

Ez nevetseges, mar ne haragudj. Amikor a Toyota gazpedal-mizeriaja miatt tucatnyi ember halt meg akkor ez tortent? A Tesla autopilotja miatt meghalt legalabb 3 ember bizonyitottan, ez tortent? A GM gyujtaskapcsolo miatt is joparan meghaltak, a Jeep automatavalto reteszeles miatt is (koztuk egy hires szines) es persze a Takata-legzsakok miatt is.

Maradjunk mar a realitasok talajan ha kerhetem.

 

" nem az a megoldás, amit most művelnek"

 

Nyilvanvalo? Miota lettel motorfejleszto szakember? Lovesed sincs rola mi van a hatterben, es nem is lehet rola lovesed. Heccelo cikkeket olvasgatsz aztan megmondod te is a tutit mint a mekkmesterek akik azokban okoskodnak.

 

" a visszahívások is csak tessék-lássék mennek, nem oldották meg a megfelelő alkatrész-utánpótlást sem, és ez újabb, már a visszahívás alatt beállt tűzesetekhez is vezetett."

 

Inszinuacio.

 

"van bátorságuk ennyire nem komolyan venni az ügyet"

 

Lovesed sincs mennyire veszik komolyan az ugyet. Amugy meg szinten inszinuacio.

Előzmény: advocatusdiaboli (347560)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 347565

Nincs sok kedvem most ide írogatni, a sínesbe meg végképp nem, ott megállt az idő...

Előzmény: Kisfiatal (347561)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347564

Ne mondd, hogy ez lehetetlen - a VW az USA-ban tulajdonképpen így járt a dízelbotrány után

 

Az más téma is, Németország haza szállíttatta az ott megőrzésre leadott arany tartalékát.

 

(klickeltem a + -t ettől függetlenül és nem udvariasságból (-: hanem mert jár, takarékosan bánok vele (-: )

Előzmény: advocatusdiaboli (347560)
,m,1710 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347563

 Itt sokszor téma a kigyulladt autok

hogy a faxba gyulladki csak ugy magátol? ahhoz talán komoly baleset "kell" de még akkorsem, mert a áramkör egyböl meg szakad (Ford egyéb)

nemkicsit bulváros, hogy "miért gyul ladnak ki a bmwék", sok millio autobol ha egy kigyullad lehet a bármije gyármány

 

 

 

 

Előzmény: GPS (347547)
Kisfiatal Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347562

Így van, én tartom is magam ahhoz, h nem adok ki IRL infot, vagy csak minimálisabb általánosabb jellegűeket, számomra meglepő, h mások meg igen, pl mailben is.. Sose lehet tudni, ki van 1-1 nick mögött..

Előzmény: Taurus Obscurus (347541)
Kisfiatal Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347561

Én már am kajakra azt hittem, megküldték neked a selyemzsinórt, azért tűntél el.. :)

Előzmény: advocatusdiaboli (347539)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.04.09 -1 4 347560

Igen, csak tudod van azért ebben egy nem apró kockázat is...

 

Egyetlen egyszer fog megtörténni, hogy egy család végül bennég egy ilyen BMW-ben, és a cég nagyon hirtelen azzal szembesülhet, hogy az ÖSSZES az elmúlt 10 évben bárhol a világon eladott dízel bimmerét azonnali hatállyal és teljes kártérítés mellett köteles visszavásárolni a tulajdonosoktól, mert azokat azonnali hatállyal mindenütt kitiltják a forgalomból.

 

Ne mondd, hogy ez lehetetlen - a VW az USA-ban tulajdonképpen így járt a dízelbotrány után - ami viszont nem a közvetlen biztonságot fenyegette, így ez most sokkal élesebb ügy lehet. Nem véletlenül húztam párhuzamot a Boeing 737-Max problémáival, ott is egy végül is alapvetően csak "sima szoftverhibának" mondható történés vezetett végül két repülőgép és az összes rajtuk lévő elvesztéséhez - mire leállították az összes ilyen gépet és a probléma megnyugtató és garantált kijavításáig nem is engedik őket repülni. Meg fogják oldani - de ha nem lennének rá képesek, az összes gépet vissza is kellene vásárolniuk...

A dízel BMW-k esetében viszont nem egyértelmű, hogy ez a probléma valóban véglegesen megoldható - de ha igen, akkor is nyilvánvaló, hogy nem az a megoldás, amit most művelnek, hogy a visszahívott kocsikon a már elszennyeződött, kicsit megégett elemeket kicserélik új - de ugyanolyanra (ami pár tízezer kilométernyi városi totojázás után megint újra tűzveszélyes lehet), hanem át kellene tervezni és más anyagokból kialakítva, máshogy vezetve kellene megoldani a problémás részleteket.

 

De ezt nem teszik, ezt mindenki láthatja. Még a visszahívások is csak tessék-lássék mennek, nem oldották meg a megfelelő alkatrész-utánpótlást sem, és ez újabb, már a visszahívás alatt beállt tűzesetekhez is vezetett.

 

Kiszámíthatatlan, hogy végül majd csöndben elül-e a dolog, vagy sem, de ha most valami olyasmi történne, amiről írtam (pl: bennégne egy komplett család egy ilyen, esetleg már vissza is hívott, de alkatrész hiányában és a kezelhetetlenül hosszú várólista okán még nem javított kocsiban) - annak szó szerint a BMW tönkremenetele és megszűnése is lehetne a vége...

Nem is értem, hogy hogy van bátorságuk ennyire nem komolyan venni az ügyet (amikor pl: Dél-Koreában már de facto korlátozták a forgalomban ezeket az autókat). Ez most micsoda? Cinizmus, pénzéhség, nemtörődömség - vagy valójában egyszerűen nincs pénzük-energiájuk megoldani a problémát?

Előzmény: Taurus Obscurus (347551)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.09 0 1 347559

Miért nem perli be az újságot a bmw? Ennél kisebb dolgokért is szoktak perrel fenyegetőzni.

Előzmény: Taurus Obscurus (347548)
szilvatövis Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347558

Ok. A személy azonosítás megtörtént. Beléphet. :-)

Előzmény: Taurus Obscurus (347554)
Auralianus Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347557

... nem sietünk sehová.. akármikor is leírhatod :Đ Rengeteg további félreértésnek veheted vele elejét.

Előzmény: Taurus Obscurus (347556)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347556

"a cég saját diagnosztikai szoftverével azonosítod a hibát"

 

ez nagyon nem igy mukodik, a diagnosztikai szoftvernek ehhez semmi koze. De most nincs idom leirni.

Előzmény: Auralianus (347555)
Auralianus Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347555

Nem tudom, hogy miként működik ez autóknál... de részemről nem egy - később hivatalosan is elismert, majd az általam javasolt módon javított - bug -ot találtam már

különböző cégek szoftvereiben, oprendszerben is találtam már hasonlót. Megtervezni valamit és egy adott, konkrét hiba pontos okait feltárni nem ugyanaz ám....

 

... igen nehéz belátnom, hogy miért NE lehetne mindezt megcsinálni (pláne akkor, hogyha a cég saját diagnosztikai szoftverével azonosítod a hibát)...

 

... van ennek bármiféle oka? Ok ≠ az általad rutinszerűen benyögött hülyézéssel.

Előzmény: Taurus Obscurus (347554)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 347554

" nagy hümmögve és kelletlenül visszarendelték az autókat"

 

ezt honnan veszed? Egyaltalan nem igaz.

 

" de kiderült, hogy az messze nem elég"

 

Honnan derult ki? A mekkmester megirta?

 

" amiről még a gyártója se tudja pontosan, hogy van elbaszva benne."

 

ostobasag es rosszindulatu fikazas.

Előzmény: GPS (347552)
_Berci Creative Commons License 2019.04.09 -4 1 347553

Ha a BMW-töl nem jön ki megnyugtato "profi" velemeny, intezkedes, akkor nem kell azon csodalkozni, hogy sok "kvaziszagertö" sajat velemenyevel probalkozik. Az ujsagiroknak is meg kell elniük valamiböl ...

Előzmény: GPS (347552)
GPS Creative Commons License 2019.04.09 0 1 347552

 

Azert az vicces hogy egy full laikus mekkmester altal irt "elmeletet" azonnal keszpenznek veszel.

 

Tévedsz, nem a mekkmesterről van szó - hanem egy gyanútlan ügyfélről.
Elmondom mi a felháborító:

 

Az, hogy a (már önmagában felháborító) tűzesetek után, nagy hümmögve és kelletlenül visszarendelték az autókat - ahol elvégeztek egy tessék-lássék úgymond "javítást".

 

Igenám, de kiderült, hogy az messze nem elég, mert nem csak amiatt gyulladnak ki ezek a szarok - hanem számtalan oka van még a tűznek - amit a visszahívás viszont nem tartalmazott.

 

Ott a levele a márkának, ahol azzal mosakodnak, hogy "alapos átvizsgálás szükséges" - vagyis azon túl, amit a visszahívás tartalmazott.
Gondolom, ami nincs benne a gyári visszahívási protokollban - az fizetős.

 

Már megbocsáss, de ez elfogadhatatlan 2019-ben - ezért szerintem hülye az, aki ennyi valag pénzt kiad egy ilyen közveszélyes fosért - amiről még a gyártója se tudja pontosan, hogy van elbaszva benne.

 

Igaz, vannak hülyék akik vagyonokat fizetnek a 22 évesnek mondott whiskiért is - pedig kutya legyek, ha érzik a különbséget a negyedébe kerülő 12 éveshez képest.

 

 

Vagy ha tudja de kussol, hogy nehogy pénzébe kerüljön - akkor még trógerebb, mint amilyen.

 

És még lobogtassa valaki, hogy volt tesla, amelyik kigyulladt.

.

 

 

 

 

 

Előzmény: Taurus Obscurus (347548)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347551

A kiertesites tenyleg problemasnak tunik, a hatosagokat be kellett volna vonni. Nem tudom peldaul Nemetorszagban ez hogy van.

 

Az hogy az erintett alvazszamok nem elsore es azonnal vannak meg az teljesen normalis.

Előzmény: Auralianus (347550)
Auralianus Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347550

az egy dolog, hogy az elmélet megállja-e a helyét... az meg egy másik, hogy miként intézik a visszahívást / vevők kiértesítését / szervizelést....

 

(cikk vége)

Előzmény: Taurus Obscurus (347548)
Rangun Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347549

https://www.portfolio.hu/gazdasag/4-5-ev-mulva-termelhet-a-bmw-gyar-de-addig-is-nagyon-poroghet-debrecen.320345.html

 

A Tesla kínai gyára már idén termelni fog, és idén kezdték el az építését, a BMW múlt századi tempóban dolgozik, ez ma már nem elég.

Előzmény: GPS (347547)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347548

Azert az vicces hogy egy full laikus mekkmester altal irt "elmeletet" azonnal keszpenznek veszel.

Előzmény: GPS (347547)
GPS Creative Commons License 2019.04.09 0 0 347547

 

Én már tudom miért váltott nicket Shadow. Emiatt a cikk miatt (érdemes beleolvasni):

 

Miért gyulladnak ki a BMW-k?

 

Még mondja valaki, hogy a BMW egy szar, megbízhatatlan, közveszélyes autó.

Olyan, amelyikről még a saját gyártója sincs fingja sem, hogy mit baszott el. Fő, hogy jó drága legyen.

 

Mer valaki ilyet állítani?

.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!