Húzd le járó motornál az olajbeöntő sapkát,mivel ott a kartergáz elvezetés egyből látod mennyi a kartergáz. Két dolog van:Nem kopott még össze a motor vagy nem elég a gyűrűzés. Ha friss a dolog akkor még javulhat.
Adott egy '97-es transit 2.5 Di .A következő van vele. Gyűrűzés és szelepszárszimering csere után már kevésbé füstöl, de a szivótorokban úgy lehet érezni, mintha visszafelé fújna egy kicsit.valamelyik henger. az igazi baj csak az hogy valamiért nyomja az olajat a szivótorokba, de sajnos még nem tudtam rá jönni,hogy hol.Minden jó lett összerakva ,(pöccre is indul ahogy kell) és egy napja ezen gondolkodom, hogy mi lehet a baj.Az EGR szelepet már kiiktatam anélkül is az a helyzet.
Megy már a gép? Ha még mindig nem érdemes megnézni a kipufogó gáz visszavezető szelepet (nem tudom mindegyikben van-e), mert az van amikor úgy megy tönkre, hogy mindent visszaküld a motorba és nem indul.
Ha mindaz igaz amit a srác mondott, akkor igen.Szerintem érdemes egy szerelőt vinni, ha az ember nem ért annyira hozzá.Gondolom fel is lehet emelni, mert helyben van a műhely.
koszonom! akkor akar egy leutazast is megerhetnek, mert akkor a felhozatalbol magasan kitunnek (igaz az aruk is). valoszinuleg egy ilyenbe beulok es ot evig csak a kotelezo szervizek?
lehet oltari f*szsag lesz amit felvetek, de ha a bal elso valamiert beragad (fekcso, dugattyu berohad), es ha a fekkorok ugye atlosan vannak, akkor lehet hogy a jobb hatso ezert fog annyira mert minden nyomas oda megy? most lehet hogy egy hidrosztatikai keptelenseget mondtam.
A jobb hátulja erősen befog.Azaz a kerék blokkol, még a másik oldal kevésbé. Satufék esetén a jobb oldalon erős gumicsík és az autó jobbra elhúz. Kisebb fékezéseknél nem érzem vagy csak kevésbé feltűnő...Akkor irány egy szerelő... Pesten vagy a dunakanyarban nem tudtok megbízható/olcsó-hozzáértő szerelőt?
bivanbi én láttam ezeket az autókat, mert több ilyenük is van. A cég kisbuszok bérbeadásával foglalkozik, de van egy műhelyük ahol restaurálnak is. A srác azt modta, hogy teljes motorfelújításon estek át az autók és kihasználatlanság miatt adják el őket. Közelebről nem néztem meg, akkor még nem érdekelt annyira a téma.Kívülről valóban szép volt.
Megbontás és kiderül minden.Biztos hogy a hátsó fék rossz?Mert azt nem igazán érezni vezetés közben.Ha húz az autó,inkább az első fék a ludas általában. Fékhenger,gumifékcső hibája okozhatja a beragadó féket. Hátul megnézni hogy könnyen visszamegy mindkét dugattyú,nincs olajszivárgás.méreten belül van a fékdob,ferrodol. Volt itt egy transit,jobbra húzott,erősen kopott a jobb oldali első fékbetét.Egyenként könnyen mozogtak a fékhenger dugattyúi,tehát rozsda nem volt,azonban a kettőt egyszerre csak úgy lehetett visszanyomni ha kitekertem a légtelenítő csavart.Ebből már tudtam hogy a gumifékcső a ludas.Szétvágtam szikével,a közepénél a luk egyszerűen eltűnt,a 15 év alatt a fékolaj szépen megoldotta a gumi anyagát. Elhúzás lehet még attól hogy pl a jobb oldal jól működik,de a bal oldalon berohadt a munkahenger és az nem dolgozik egyáltalán.
Hozzáértőktől kérdezném: Mi lehet az oka hogy hirtelen fékezéskor a két hátsó fék nem egyenletesen fog? Értsd ez alatt jobban fog a jobb oldal és erőteljesen jobbra húz az autó. Hogy orvosolható ez a probléma?
Uj kep -> kivalasztod a gepedrol, feltolt, megjelenik a kep alul, es egy [Beszur] amire ha raboksz, a hsz-ben megjelenik egy [Image] vagy ilyesmi. elvileg ennyi az egesz.
az emilcimem nyilvanos, ha nem titok, saccolsz ra egy arat? legalabb tudjam mibe kerul egy rendberakott kasznis jo motoru peldany; hogy legyen viszonyitasi alapom. koszi!
Pontosan nem tudom mikor lesz eladó.Nem tudni mikor lesz kész,összes sárvédő és küszöb cserélődik,teljes fényezés lesz meg műszaki vizsga.Motorja kiváló,az csak szervizelve lesz.
nem kell 9 szemelyesnek lennie, sot, a harmadik ulessor csak utban lenne.
mivel legkesobb aprilisban le szeretnem tamasztani szervizben a jelenlegi automat, ezert gondoltam hogy marciusban elinteznem ezt a dolgot. Te mikor gondolod eladni?
Ha Bpest kozeleben van, megnezhetnem valamikor? Hogy egyaltalan lassak ilyet kozelrol; mire kell kulonosen figyelni (ha van neki ilyenje), azt nagyon megkoszonnem.
koszi a tippeket! sajnos (szerencsere) az atnezesig nem jutottam, mar elkelt. (tenyleg, emberek mi a rakert nem szedik le a hirdetest az eladott kocsijaikrol? koltoi kerdes volt...)
A Diesel jobb mint a benzines szvsz.Ez egyébként 3 személyes tgk volt gyárilag,ez házilag lett 9 személyes.Érdemes átnézni a biztonsági öv rendszert meg az ülés rögzítéseket.
Ahogy megnéztem az előző linket jutott eszembe,hogy van egy eladó ilyen 3-as üléssorom (hasonló kárpitozással) kb. 50eFt-ért.Hátha valakit érdekel.....