ez az utóbbi (3601), ez apósomnak az rs ecortjára emlékeztet, legalábbis a moci, az elrendezés más. Lehet, hogy igazad van, ezért is írtam hogy nem merek és nem akarok vitába kezdeni, mert amiben nem vagyok biztos abban nem szoktam :D (sajna sokan ezzel nem igy vannak) :)
nekem most mondtál egy új dolgot, 8 szelepes dohc. na én ilyet nem láttam még. Igaz a dohc nem utal a szelepek számára, csak elhelyezésére illetve hogy két tengely. Én azért irtam ,hogy 16 szelepes, mert nagy dög moci, és dohc. Nekem ebből természetesnek tűnt hogy 16 szelep. De most ám nagyon kiváncsi lettem. Lemegyek, leveszem a szelepfedelet :DD
kiváncsiságból megnéztem az autofitt programban. eszerint 1995-2001 közt volt 2.0es benzines motor NSG és NSF motorkóddal. Mindkettő DOHC moci. Az NSG-hez írja az EFI befecskendezést az NSF nél nincs erre adat. De van kép a vezérlésről, vagyis a vezérműláncról csak a programból nem tudom "kimenteni" képet és ide beszúrni de vhogy megolodm:D
hát nem tudom, annyira nem vagyok benne ebben hogy vitatkozni merjek :) de szerintem így összerakni csak gyárban tudják. Az üzemanyagrendszer, csövek, kipufogó, katalizátor, a vezetékelés, a különféle elektromos kütyük, érzékelők, a motorvezérlő elhelyezése, stb stb nekem nagyon gyárinak tűnik. na de csinálok képeket a motortérről, este felteszem ide.
bár eddig amit én láttam brenyás transitot, az mind 8 szelepes volt, és mind karburátoros, ilyet valóban nem láttam én sem, de nekem nem ugy tűnik mintha "szögelt" lenne. sajnos nem láttam még 10 milliót sem egyben, mégis létezik:DDD
Nem épített, ez gyári. Kinti papíros, de azért kipróbáltam, nagyon jó. Legalábbis nekem tetszik. Olyan személyautós:) Erős is, hihetetlenül csendes, a fogyasztása nem tudom milyen lehet. Marha nagy moci van benne, dupla tengely, hengerenkénti befecsi. Eddig benzinesben én is csak 8 szelepest láttam 1et 2őt, de azok is még karbisak voltak. Nagyon ritka lehet ez. A felszereltsége is jó, szervókormány, vezető oldali légzsák, elektromos, fűthető tükrök, el.ablak, központizár, gyári magnó, fűthető ablak a hátsó ajtóban stb. Nekem ez mind uj, mert mindig fapados tranyóm volt:) A kasznyija elég tré, de ha lenne rendes papírja, tuti megcsinálnám:) ha érdekel csinálok pár képet, bár belül már szét van szedve, de a motortér még egyben van:D
van biztosíték doboz az utastérben, a vezetőoldalon a műszerfal alatt,, illetve a motortérben széntén a vezetőoldalon. ha irsz egy motorkódot, megpróbálok elküldeni egy biztosíték kiosztást
Pár hónapja vettem egy 2003-as 2.0 tdi-s fordot és egyszer csak elment a helyzetjelző, a müszerfal világítás és nem zörög,ha az ajtót kinyitom és a világitás be van kapcsolva. Az összes biztositék jó. Van valahol biztositék még? Hol keressem a hibát? Sajnos semmilyen elektromos rajzom nincs. Ha valaki tud kérem segítsen!
2000 évjáratig sima 2 mm hegesztődrót kell u alakban meghajlítva.Két u alakú drótot kell bedugni és oldalra feszíteni akkor kiengedik a pöckök.Valószinüleg 2000 után is jó. Transitokhoz az Ollmann György gyárt huzatot Komlón,a legtöbb autósboltban azt látom.
Sziasztok! Kellene egy kis segítség: Nemtudjátok hogy honnan lehetne beszerezni egy 2001 év végi transitban (9fős kisbusz) lévő gyári kazettás rádióhoz (csak 3csatornát lehet rajta beállítani) kiemelő kulcsot? Vagy hogyan lehetne kiszedni anélkül hogy sérülne a műszerfal? Valamint még egy kérdés: Méretpontos huzatra illetve szőnyegre van valami ötletetek? Előre is köszönöm a segítséget.
Hát a kiszemeltek egy szép körön vannak kis hazánkban. Mi budapestiek vagyunk, és a járgányok síófokon, pakson és pécsen vannak. Szóval beülnénk reggel az autóba, és körbejárnánk őket együtt. Egy ilyen kis túrához keresünk segítséget, és t
Valaki egyszer itt már leírta, hogy mi módon kell kiiktatni, a Transit 2000-es szériánál a szerviz lámpát. valami rémlik a gáz, meg fék együttes lenyomásáról, de pontos eljárás kéne. Előre is kössz. :)) sr26