"BRINK MATIC ADVANCE" ilyen vonóhorog van rajta, de sajnos elromlott a zár és nem tudom leszedni, ha volna valakinek otlete honnan tudnék csak zárat venni, esetleg használt (komplett) vonóhorgot megkoszonném :-)
Jó, akkor nagy fékes az autód elől, a hátsó amúgy is ugyanakkora minden négynullahetesen ;)
Amúgy a hátsó 290es amúgy, az elsőt jól mérted. Onnan lehet amúgy a legegyszerűbben megtudni, hogy ahogy néztem 17" felni van az autódon, akkor az első féknyereg majdnem beleér a felnibe :)
Dobjál fel majd képet ha lesz időd, nagyon szeretem a coupekat :)
Nagyon köszönöm az infokat. Mivel tegnap átcseréltem a kerekeket, most már egy kicsit többet tudok mondani. Az első tengelyen 330 mm-es tárcsák vannak a hátsón pedig kb. 284 mm-es. Az első fékbetét hossza kb. 164 mm. Gyárilag TRW fékbetétek (és féknyergek) vannak fent amelyekkel eddig elmentem 73.000 km-t, ezért ez nekem elég jó referencia. Igazából még most sem akut probléma a fékcsere, inkább egyfajta előre gondolkodás része, hogy jóáron próbáljak egy gyári garnitúrát beszerezni.
Az alvázszám: VF36JRHRH21733854. Helyileg Budapest mellett élek.
Peugeot 407 Coupe-hoz nézegettem az interneten első fékbetéteket, és igen széles választékkal találkoztam. Nem is vagyok arról meggyőződve, hogy mindegyik megfelelő lenne. Érdekelne a tisztelt márkatársak véleménye a preferált gyártóról, illetve hogy gyárilag melyik típus van az autóban.
Nekem defend lock van, teljesen korrekt, évek 9. éve (OMG) használat alatt van.
A váltó faudi fejeihez pedig alulról elég nehéz hozzáférni, le kellene hozzá verni a hővédő lemezt, és útban van a rezgő is, le kellene pattintani a faudit, és úgy lehetne csak betolni sebességbe. Lépd meg a dolgot.
A jó klimás az nem így csinálja, de még a rossz se!!!
Nem nyomást csinál, hanem vákunmot.
Pontosan , ha sorrendbe nézzük, vákummal leszivattyúzza a gázt. Azt megméri, ellenörzi
ha kevesebb van benne az már hiba, ha jó a rendszer abból nem hiányzik semmi.
Majd ezután vákumaot képez a rendszerben és megadott ideig így hagyja, na ez szokott
kimaradni, mert ha jól rémlik vagy 1-2 órát is kellene pihentetni, ezután ha nem változik a vákum értéke visszafejti a kellő mennyiségü gázt (GYÁRI ,MENNYISÉGET) persze az is megvan mikor hogyan mit kell csinálni mikor kell az autót járatni a klimát járatni, stb.
ha a vákum értéke változik annak nagyságától, gyorsaságától függően vagy bontani és javítani kell de lehet elég tömítőanyaggal tölteni, és jó lesz, na meg ezer apró fontos dolog de ugye ez is egy szakma, nem elég ha valaki vesz egy átfejtőt egy digitális mérleget meg egy palack gázt....
A jó klimás az nem így csinálja, de még a rossz se!!!
Nem nyomást csinál, hanem vákunmot.
Pontosan , ha sorrendbe nézzük, vákummal leszivattyúzza a gázt. Azt megméri, ellenörzi
ha kevesebb van benne az már hiba, ha jó a rendszer abból nem hiányzik semmi.
Majd ezután vákumaot képez a rendszerben és megadott ideig így hagyja, na ez szokott
kimaradni, mert ha jól rémlik vagy 1-2 órát is kellene pihentetni, ezután ha nem változik a vákum értéke visszafejti a kellő mennyiségü gázt (GYÁRI ,MENNYISÉGET) persze az is megvan mikor hogyan mit kell csinálni mikor kell az autót járatni a klimát járatni, stb.
ha a vákum értéke változik annak nagyságától, gyorsaságától függően vagy bontani és javítani kell de lehet elég tömítőanyaggal tölteni, és jó lesz, na meg ezer apró fontos dolog de ugye ez is egy szakma, nem elég ha valaki vesz egy átfejtőt egy digitális mérleget meg egy palack gázt....
Szia.Nekem is volt hasonló problémám,nincs gáz a klimában azért nem kapcsolbe és nekem sajnos a klima hütő jukatt ki ami elvileg betegség jópár autónál!Vidd el klimáshoz csináljon egy nyomás probát aztán majd kiderül.Egyébként az én szerelőm szerint egy jó klimábol nem megy el a gáz.mindenképpen ajánlatos egy nyomáspróbát csináltatni nem egyszerre feltölteni mert ha engedd, ami valószinű, akkor buktad a feltöltés árát!
Megvan a hiba!!!!
Leszedtem a generátort, széthúztam ,és a hátsó csapágy adott olyan hangot.
Eléggé fel volt héha melegedve mert szárazon ment!
Holnap veszek hozzá csapágyat
A feszítő csapágyat is kicserélem, csak nem tudom leszedni!
De a generátor adta a hangot, ez már biztos!
Azt nem figyelted hogy hova fújsz? mert én ha a feszítő után a szíj hátoldalára teszek kenést (bármit) akkor azonnal megváltozik a hagja így az egyértelmű h nem a szíj dolgozó oldalának baja valamint hogy nem tárcsa gumi rögzítése vagy csapágy..!!!! eddig csak az használt hosszabb távon ami kissé be tudott szívódni a gumi anyagába (szilikon,és gumi ápoló) szerencsére jól elvagyok látva ilyen kegyszerekkel, kb 30 féle anyaggal próbálkoztam márkától függetlenül.... sőt a hagyományos módszerekkel is (szappan, viasz stb.) a gond számomra egyértelműen a szíjra utal talán nem véletlen az árban a különbség (1600-6000 ft) én 1 éve az olcsók közül választottam, majd megnézem a pontos típusát de már megbántam....
Azért mert arra gyúrok,hogy nekem legyen a legtöbb hozzászólásom !! Arra hó végén kapok egy csokit :))
A valóság viccesebb két laptopot használok, az egyiken explorer fut az az egy posztos hozzászólás, a másikon opera 12 az a posztos, de az is csak egy ideje... nem értem lehet beszorult a touchpad :))
Mielött megkérdeznéd miért nem explorer megy mindkettőn na azt bonyolult lenne leírni, elég annyi, h ezen kívül sok előnye van...