Igen, elsőkerekes a gép, de ez engem nem zavar. Az árról azt találtam a www.chrysler.hu-n, hogy 6 és 9 milla között lesz. Ezt kicsit soknak találom mert Nyugat-Európában kicsivel négy millió fölött indul az ára forintra átszámítva. A bevezetéskor majd csak a 2 literes motorral lesz kapható, bár én is hallottam későbbi más motorokról (pl. CDI).
Ja, némi nemü adat:
Motor: 2.0 l, DOHC, 16-szelepes smpi I-4
Típus: Négyhengeres, soros, folyadékhűtéses
Hengerűrtartalom: 1995 cm3
Teljesítmény / ford.: 104 kW (140 LE) / 5700 f/p
Nyomaték / ford.: 188 Nm / 4150 f/p
Üzemanyag fogyasztás: 11.5/7.0 manuális váltónál (l/100 város/országút): 13.1/7.9 automata váltónál
Váltó: 5-fokozatú manuális, 4-fokozatú automata
Méretek:
Tengelytáv.: 2616 mm
Nyomtáv, elöl: 1481 mm
Nyomtáv, hátul: 1478 mm
Hosszúság: 4288 mm
Szélesség: 1705 mm
Magasság: 1601 mm
Súly: kb. 1383 kg (manuális váltós kivitel), kb. 1421 kg (automata váltós kivitel)
Üzemanyag tartály térfogata: 57 l
Szép darab, szép darab.
Első-kerékhajtásos, mi? kár... (please, cáfoljatok meg! :))
Én a 2,0 l-es benzinessel olyan 6-7 milla körülire saccolom.
Szép darab, de engem egy kicsit a New Beetle nevű szörnyszülött koncepciójára emlékeztet, bár ez
állítólag nagyságrendekkel praktikusabb.
Nekem a belseje elég igénytelen (a műanyagok, de a fémberakás szép), de kívülről tuti jó!
Szerintem jól döntesz, ha ezt választod, de talán várd meg a jó kis CDI dízelmotorokat. Az buli...
Nekem nagyon tetszik a fenti gépsárkány és erősen gondolkodom rajta, hogy ilyen lesz a következő autóm. Ha minden igaz, idén szeptemberben érkezik hozzánk. Kiváncsi vagyok a Ti véleményetekre, mert eddig mindenki akivel beszéltem pozitívan nyilatkozott az autóról!
Véletlenül nem tudjátok hogy mennyi lesz nálunk az ára?