Kétszer voltam kapcsolatban velük: először a hűtő. Csehországból küldték, négy munkanapra vállalták, 5 munkanap lett belőle, mert előre utaltam a zsét, gondolom megvárták míg beér. Futár hozta, két emberes, tehát a hűtőt kicsomagolták, felvitték a helyére, ha kértem volna, a régit is elvitték volna. A futár számát előre megadták, fel is hívtam, hogy segítsége nem lesz, hogyan akarja megoldani a hűtő mozgatását. Mondta, hogy a megbízó eleve két emberes szolgálatot kért.
A másik eset már kicsit "kellemetlenebb". Itt 3 dolgot rendeltem egy csomagban, péntek este. 7végén kiderült, hogy az egyik dolog nem kell a csomagból. 7fő reggel írtam is egy mailt, hogy az egyiket törölni kellene. Válasz semmi. Kedd este jött egy mail, hogy a csomagot futárnak átadták, összegből látom, nem szedték ki a töröltetni kívánt tételt. Írtam egyből egy mailt, hogy így nem fogom átvenni a futártól a cuccot, de természetesen ha a csomag visszaér, és kiszedik azt az egyet, indulhat útjára a csomag megint. Na erre nem jött azóta sem válasz, vagy két hete.
Lényeg: tuti rugalmatlanok, de szerintem elég régóta üzemelnek, ha akkora tróger banda lenne, már megbuktak volna... :)
Azóta megváltozott a véleményem: szerintem bejáratódott, szinte alig van hangja. Kétféle hangot lehet hallani, mikor járatja a kompresszorát, akkor lehet hallani azt a "klasszikus" kompresszorzajt. Utána már csak a ventilátorjának halk susogását lehet hallani. Gyönyörű hűtő, nekünk nagyon bejön. "Hátránya", hogy mivel no frost, ezért ha napokra fedetlenül teszed be a zöldséget, főleg ha már fel is van vágva, akkor megfonnyad. Szóval vagy letakarod, vagy alulra kell tenni. Bármi kérdésed van, nyugodtan! :)
Akkor valóban még idomulnia kell, tényleg lehet, hogy nem volt kifeszítve, vagy rosszul tárolták. Akkor gáz, ha jegesedik majd a hűtő. De remélem minden rendben lesz.
Total no frost kombi hűtőt szeretnék. A samsung tetszene, de túl mély (igen, kimértem, nem fér el). Tehát vagy 60 max, 61cm mély és inox, vagy beépíthető kéne.
Aki Samsung hűtő vásárlásán gondolkozik, annak ajánlom az Auchan-ban futó akciókat július 4-17. között. Én egy RB29HSR2DWW/EF-et vettem 89.990 Ft-ért és a vételár 10%-át visszakaptam egy Auchan ajándékkártyán. Vettem hozzá a 2 év gyári garancián felül még 3 évet 8500Ft-ért. Maga a hűtő az áruházban már nem volt készleten, azonban a központi raktárból ingyenesen fogják pénteken kiszállítani. Az ajándékkártyás kedvezmények a következőképpen alakulnak: a 290 literesekre 10%, a 310 literesekre 15%, a 310l felettiekre pedig 20%. Egyetlen kivétel az RB31FERNDWW/EF, erre nem jár vissza semmi sem.
Biztos, hogy jó gumit vettél, a Zanussi szervízben szerezted be? Talán állítsd be újra vizszintbe a lábait, vagy meg kellene húzni jobban az ajtózsanért ha megy.
Nekem már akkor volt No Frost rendszerű hűtőm,amikor itthon még nem is hallottak róla.Azóta voltak vegyesen,kizárólag márkás drága hütőink,ez mindegyiknél csendesebb.Tudtommal a kompresszor folyamatosan megy,megállás nélkül 7 fokozatban szabályozva,ezért 10 év a garancia a kompra.http://www.rivilklima.hu/index.php?m=kezdolap&hirek=cikkek&cikk=19
Ez jellemző magyar hozzáállás.3 munkanapon belül nincs szervíz,nincs vizsgálat,csak kötelező csere!A szerelők hozzáállásán is lehet javítani!Igy,vagy úgy!