Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13090

Meg lehet oldani azt úgy is, ahogy egerszegen csinálják.

Előzmény: Dragooon (13089)
Dragooon Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13089

Kíváncsi leszek mennyire fogod bűnnek tartani, ha egyszer azokkal "kell" haza (vagy akárhova) menned :D

Előzmény: MBman (13088)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13088

De az megint más, ha a különjárat az egyik, és ha éppen szabad akkor beugrik. Mint az IAB-865 régebben.

Viszont 4 db ilyen értékű fordakocsit fenntartani az bűn. :)

Előzmény: M62,306 (13086)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13087

Azért azt hozzá kell tenni, hogy a HUU esett-kelt, mielőtt le lett cserélve a LOY-020-ra. Többet volt szervizben, mint úton.  Teljesen logikus volt akkor, hogy nem kanizsára megy egyből, hisz ott volt 3 normális fordakocsi.

Az IAB-864-el nemtudom volt-e hasonló helyzet, amikor a JMD-610 a helyére került, de az sem a megbízhatóságáról volt híres.

Előzmény: Törölt nick (13085)
M62,306 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13086

Gazdag cég a Zala Volán, megengedhet magának ilyen luxust. De ha úgy vesszük, a hétvégi csúcs + a különjárat miatt úgyis kell plusz eszközt tartani.

Előzmény: MBman (13084)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13085

Nem szállt rá senki. De az a szokás, hogy a nagyobb darabszámú beszerzésnél elsőként mindig az egerszegi vonal legöregebb kocsiját cserélik le, még akár úgy is, hogy az eslő új ideiglenesen megy oda, és néhány hónappal később kerül át a végleges helyére (ld. JMD-610, LOY-020 lenti és egerszegi karrierjei).

Előzmény: kem0001 (13076)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13084

Az rendben is lenne, de ha már úgy lett a mentrend összeállítva, hogy 3 busszal elvégezhető, akkor miért nem használják ki?

 

Ha a reggeli csúcs miatt kell üzemben tartani egy plusz kocsit, arra bőven megfelel egy 313 ul is, 20 millióért.

Előzmény: M62,306 (13072)
M62,306 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13083

Nem biztos, hogy pont így kell elképzelni. Fordítva is lehet.

Előzmény: Törölt nick (13078)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13082

A 300-asat üzemeltetni mégiscsak olcsóbb. :)

Semmi más nem szól mellette

 

Előzmény: Törölt nick (13078)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13081

Hát... elven igen, gyakorlatilag meg ha nem volt munkájuk a különjáratosoknak, már akkor is inkább őket küldték fel délután.

Előzmény: MBman (13077)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13080

Most már igen. De amíg nem volt LOY-405, addig szinte minden nap...

Előzmény: M62,306 (13074)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13079

Az LLH-020 hogy a fenébe keveredett a reggeli kanizsa-zeg "rendőr" járatra? :)

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13078

Tehát egy csúcskategóriás 400-as Setra végig a telepen fog ácsorogni, mialatt egy idősebb 300-as tesója megjárja az 5:40 - 10:00 fordát.

 

Ezt igen. :(

Előzmény: M62,306 (13072)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13077

Amíg nem volt LOY-405, addig ez rendszeres voltm, vagy tévedek?

Előzmény: Törölt nick (13073)
kem0001 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13076
Ahogy látom, szegény JOP-ra nagyon rászálltak, kezdem előre sajnálni :(
Előzmény: Törölt nick (13067)
M62,306 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13075

Vasárnap reggel a kicsi LHR szokott menni.

Előzmény: Törölt nick (13073)
M62,306 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13074

Kicsit sok az a km, amit írtál, jó, ha pénteken fordul kettőt. Egyébként is csak esik-kel :-(

 

Előzmény: MBman (13070)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13073

Maradjunk annyiban, hogy a másfél év alatt péntek-vasárnap kivételével többször nem fordult kettőt, mint ahányszor igen.

Előzmény: MBman (13070)
M62,306 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13072

GWH-639

Előzmény: MBman (13066)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13071

Na az már tényleg meredek lenne, ha az LHR-t vennék le, és az Integro maradna pesti fordán. Hogyan jutottatok el ide? :)

Előzmény: MBman (13070)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13070

Végülis logikus, azért a másfél év dupla fordulós fordán, plusz azóta belemáhatott kb 650-700 ezer km.

Előzmény: MBman (13066)
pepe83 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13069

igen,olyan:)

Előzmény: Dragooon (13068)
Dragooon Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13068

Szerintem annyira nem gáz az LBH, hogy mindenáron le kellene cserélni.

Ellenben, ha az FSJ nem mehet 100al, akkor nincs miről beszélni. Pl Pécsre v Győrbe szerintem igen kiváló kocsi lenne továbbra is.

 

Kanizsára még nem utaztam, de gondolom hogy nem mind3 a Zegi fordákra fog kerülni. Az LHR amúgy olyan mint a JOP csak újabb?

Előzmény: MBman (13065)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13067

Igen, de... az új buszok első hírmondói nyár vége előtt nemigen érkeznek meg. A Zalás gyakorlatot ismerve elsőként kb. tuti, hogy a JOP-ot fogják leváltani fordáról, az FSJ meg - feltéve hogy egyáltalán hozzányúlnak - a végére marad.

 

Ekkorra nagyjából le is jár a Tempo100 engedély.

Előzmény: setra415HD (13064)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13066

Akkor az LHR-249 az esélyesebb? A LOY-tuti nem.

Előzmény: M62,306 (13055)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13065

A Tempo100-as dolog azt követeli meg, hogy FSJ csere, az utasok kényelme pedig azt, hogy LBH csere legyen. Szerintem az előbbi az erősebb.

Előzmény: setra415HD (13064)
setra415HD Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13064

Én úgy tudom, hogy az FSJ 2003-as, így ez év végéig még érvényes lehet a TEMPO 100 vizsgája.

Előzmény: MBman (13062)
pepe83 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13063

úgy tudom,hogy még egerszegen van:)

Előzmény: kem0001 (13060)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13062

Én attól tartok, hogy a Tempo100 miatt az FSJ fog előbb lekerülni onnan, és az LBH fog tovább maradni. Az FSJ már most kiöregedett a Tempo100-ból, az LBH-nak még van 2-3 éve a 8 éves korig. És addig tutira nem fogják kiadni pl lövőre.

Ha már szóvba került lövő, az IAB-862 is elég ramaty állapotban van, oda sem ártana a csere :)

Előzmény: Törölt nick (13047)
MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13061

Ezt nem tartom valószínűnek. Az ötven egypár helyével nem lennénk kisegítve egyik fordán sem, hiszen majdnem ugyanennyit tud bármelyik 12 méteres setra, amiben nincsen WC (FKN, LTY).

Különjáratba neg úgysem jekk állandóan hosszúbusz, ha mégis, akkor arra a pár napra leveszik az LRT-t fordából.

Előzmény: Törölt nick (13057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!