Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atuc Creative Commons License 2019.08.28 0 0 34946

Az egy januári poszt. Az összesen háromból. Szerinted gyakran olvasgat itt? Küldj neki privátot.

Mondjuk a valószínűség hogy ugyanaz volt a hiba mint nálad, elég csekély.

Ha nincs eszközöd a hibakereséshez, miért nem fordulsz szakemberhez? Melyik távolbalátó fogja itt megmondani hogy szét kell-e szedni a geometriádat vagy nem?

Előzmény: [fidelio] Bismarckooo (34945)
[fidelio] Bismarckooo Creative Commons License 2019.08.27 0 0 34945

eredmény ?

Előzmény: Péter Kazay (34666)
Steven 68 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 34944

Üdvözlet Mesterek !  Segítséget szeretnék kérni ! Van egy 1991-es Audi  80-as 1.8 S B3 motorkód JN (Mono -jetronik ) autóm,és érdekes problémával találkoztam. Az autó hidegen és melegen is jól indul, megy rendesen  de  ahogy bemelegszik és  eléri a 80 fokot, elkezd rángatni, ugrálni mint a bakkecske, alig vánszorog mintha nem lenne üzemanyagellátás . Ha hűl egy kicsit megint jól működik, és 80 fokos motornál megint rájön a betegség.  Mi lehet a baj ?

balabmw Creative Commons License 2019.08.09 0 0 34943

A mutatókat mozgató léptetőmotorok vezérlője szokott gyengélkedni.

Egyszer javítottam már ilyet,de annyiba került,mint egy másik bontott vekker.

Előzmény: Bricsek (34942)
Bricsek Creative Commons License 2019.08.09 0 0 34942

Köszönöm.

 

Ez javítható, vagy cserés vajon?

Előzmény: mica-r (34941)
mica-r Creative Commons License 2019.08.09 0 0 34941

Legtöbbször a műszercsoport vacakol 

Előzmény: Bricsek (34940)
Bricsek Creative Commons License 2019.08.09 0 0 34940

Sziasztok.

 

Van egy 1998-as évjáratú póló classic autóm. 1.9 TDI motorral, AHU motorkóddal.

A műszercsoport egyik pillanatról a másikra nem méri a sebességet, megtett utat, és a fordulatszámmérő nulla helyzetben marad beindítás után is, csak ugrál 3-4 mm-t fel le. Ezt az ugrálást leállítás után is folytatja kb 30 mp-ig.

A motor ettől függetlenül szépen jár. Vajon csak kontakt hiba lehet, vagy a műszercsoport adta meg magát? Találkozott már valaki ilyennel?

Előre is köszönöm.

Péter 45 Creative Commons License 2019.07.22 0 0 34939

És ha nem jó a zár mert nyitja és zárja akkor hogy csináljam? Nekem A6 os van 2001-es évj.  és nem jó a kulcs. Az elemek jók mert ebbe kettő kell. Lehet rosszul raktam bele az elemeket? A másik kulcsban nincs elem.Segítsen Valaki mit tudnék csinálni. A csomagtér ajtónál nagy nehezen bejutok az autóba. Onnan nyitogatom az ajtókat. Kérem Valaki segítségét aki ért hozzá. Köszönöm szépen.

ThunderUp Creative Commons License 2019.07.16 0 0 34938
Igen lehet tényleg az lesz megoldasom. Köszi :)
Előzmény: mica-r (34936)
ThunderUp Creative Commons License 2019.07.16 0 0 34937
Kilométer órába akarok be loginolni mivel abba is van immo. A computerbol már ki van iratva így működik akármilyen kulcsal, csak a műszerfalon villog a kulcsos ikon.
De mindegy lehet tényleg az lesz a legegyszerűbb ha klónoztatom🤔
Előzmény: Donibcsi (34935)
mica-r Creative Commons License 2019.07.15 0 0 34936

Több kulcsmásoló is tud immós kulcsot klónozni.

Előzmény: ThunderUp (34934)
Donibcsi Creative Commons License 2019.07.15 0 0 34935

A motorvezérlődenk nincs login kódja, és a kulcsot sem ott kel tanítani.

Előzmény: ThunderUp (34934)
ThunderUp Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34934

Sziasztok!

 

Alany Seat Toledo 1M 99.ből 1.9tédéi. Szeretnék hozzá egy tartalék kulcsot, mert csak 1 db pótkulcsom van és nyugodtabb lennék ha lenne tartalék. :D 

VAG Eprom reeder-el kiolvastam az órából a login kódot, de viszont nem tudok vele login-olni mert az ecu nem fogadja el... 0-át beírtam elé természetesen. 

Ilyenkor mit tudok tenni? Létezhet hogy rossz kódot olvasott ki?

 

Köszönöm Szépen a segítséget. :)

balabmw Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34933

Ide nem kellenek biztik. Ha jobban megnézed egyértelmű...

Előzmény: eLeMer24 (34932)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34932

A kép lemardt

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34931

Már csak azt nem tudom, hogy miért volt üres a helye illetve, hogy eddig miért működött.

Van egy régi hibakód ami már régóta benne van az autóba

01185 -  Rear Fresh Air Blower (V80)

Esetleg van összefüggés az üres helyek és a hibakód között? 

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34930

Szia Laci!

 

Megoldottad a problémát.

 

Mivel korábban írtad, hogy a 33-as biztosíték (de a tábla szerint ez valami ventilátor) próbából beraktam egy biztosítékot (máshol láttam, hogy 25A kell bele) és láss csodát megy az ablaktörlő.

Nagyon kösziiii

 

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34929

Ja és még valami, bár nem tudom, hogy van-e köze hozzá vagy teljesen független.

A hiba megjelenésével együtt az akkumulátor lemerült egy éjszaka alatt és azóta többször is előfordult úgyis, hogy közbe mentünk vele több száz kilométert. Mivel nem tudom, hogy mikori az akksi simán lehet, hogy alapból régi és azért van ez a hiba.

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34928

Szia Laci!
Ma sikerült megmérni és ezt láttam:

 

Barna -- test  RENDBEN

fekete/kék --- gyújtásáram VAN MINDIG ÁRAM

kék/sárga --- gyors fokozaton +12V SOHA NINCS SEMMI

kék  --- lassú fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI

barna/sárga --- szakasos fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI

zöld/sárga mosó +12V EZEN ALAPBÓL VAN HA MOSÓT NYOMOM AKKOR NINCS

piros/zöld --- intervallum idő, beállítástól függő feszültségszint EZEN SEM LÁTTAM SEMMIT

lila --- sebességjel EZEN IS MINDIG VAN ÁRAM

 

A leírásod alapján vagy kapcsoló vagy biztosíték hiba lehet. Kipróbáltam egy másik kapcsolóval de azzal sem működött ezért a biztosíték esélyes, de a táblába nem találtam hibásat, hol lehet még? A kapcsolónál nincs esetleg valami? 

 

 

 

Előzmény: 409 (34917)
balabmw Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34927

Az nem ez a rendszer!

Előzmény: nemethla (34922)
409 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34926

 

 Nincs semmilyen reléje.

Előzmény: nemethla (34922)
409 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34925

 

 Akkor mégegyszer.

 

 Van az alább leírt vezetékeken az ott leírt feszültség???

 

Lehet ezen elmélkedni napokig, de attól nem fog megjavulni.

Előzmény: eLeMer24 (34921)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34924

Az nem csak a 2000 előttiekben volt?

Előzmény: eLeMer24 (34923)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34923

Hol találom ezt a relét?

Előzmény: nemethla (34922)
nemethla Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34922

A tanítható relét ki kéne cserélni. A szakaszos törlés miatt legtöbbször egy spéci relé szabályoz.

Előzmény: eLeMer24 (34916)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34921

Köszi. 

Jó a tehén szaros példa. 😃

Ezek közül bármelyik hiányzik az blokkolja a teljes rendszert?

 

Előzmény: 409 (34920)
409 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34920

 

 Azt zárhatjuk ki, hogy a tehénszar az élére essen......  :)

 

Itt az alább írtak szerint ki kell mérni a feszültségeket. A motorcsatlakozóban, ha ott hibádzik akkor a kapcsolónál.  Nincs közben semmi.

Előzmény: eLeMer24 (34919)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 34919

Kedves Laci!

Köszi a gyors választ.

 

Az utolsót kizárhatjuk mivel már évek óta így működik.

A hibakódok többsége nincs az autóban, riasztó nincs, hátsó ablak fűtés szintén nincs. 

Mivel leteszteltem egy másik  hibátlan motorral és annál is ua a hiba ezért ezt is kizárnám.

Nálam a 33-as biztosíték helye alapból üres.

A kapcsoló és a motor közvetlenül van összekötve vagy még valami be van iktatva?

 

 

 

Előzmény: 409 (34918)
409 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 34918

 

 Illetve még megeshet, hogy rosszul van feltéve a motorra a kar, de ilyenkor picit megmozdul bekapcsoláskor.

Előzmény: 409 (34917)
409 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 34917

 

 Miért rosszak ezek a biztosítékok?  De alapból ezeknek nincs köze az ablaktörlőhöz, ahogy a komfortmodulnak sem.

 

Barna -- test

fekete/kék --- gyújtásáram

kék/sárga --- gyors fokozaton +12V

kék  --- lassú fokozat +12V

barna/sárga --- szakasos fokozat +12V

zöld/sárga mosó +12V

piros/zöld --- intervallum idő, beállítástól függő feszültségszint

lila --- sebességjel

 

Ha van test és gyújtásáram, valamint a kéken, illetve a kék/sárgán a kapcsoló megfelelő helyzetében megjelenik a +12V, de nem indul a motor, akkor rossz a motor (vagy a benne lévő vezérlő) Ha a kapcsolt feszültségek nem jelennek meg, akkor visszafelé lesz valahol szakadás, biztosíték hiba (33?), hibás kapcsoló.

A kapcsolónál ugyanezen színeken kell megjelennie a feszültségeknek.

Előzmény: eLeMer24 (34916)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!