Sziasztok! A problèmám a következő. Van 1 1.6 HDI 109 lovas 307 esünk. Imádjuk. Eddig minden rendben volt, de pár napja elkezdett rakoncátlankodni. Kicsit elgyengült. Ha nyomom a gázt nem gyorsul, csak ha elkezdem szèpen lassan felengedni. Kicserèltem a levegő, üzemanyagszűrőt. De a hibán nem nagyon javított. A kèrdèsem az lenne, mi lehet a problèma, szerintetek merre induljak el?
...szia ...ne kapkod el...első lépésben pucold meg ...sőt a helyére betennék egy megfelelő mágnest a 3-4 fordulat erejéig , hogy össze szedje a maradék reszeléket , de ebben az esetben a jeladó hiánya valószínűleg generálni fog egy hibakódot ...csak akkor csináld meg ha van lehetőséged utána törölni a hibát ....
Egyáltalán nem biztos, hogy megnyekkent... az enyém 1.6 16V is ugyanezt csinálja miután az eredetit ki kellett cserélnem, mert kilyukadt. Metzgert raktam bele netes ajánlás alapján és nekem se világít gyújtás ráadásakor. Viszont, ha valamiért elfogyna az olajnyomás, akkor világít!
Köszi a választ. Akkor amiket találtam aliexpressen, az autodocon azok mik? Vagy ez a jeladó csak a dízelekben van? A Youtubon láttam, megmutatták a helyét.
...mivel nincs benne, arra gondolok inkább a hogy a főtengely jeladóra kellene öszpontosítani ...azzal megszokott történni hogy fémreszelék tapad rád és ezáltal hamis jelet küld a vezérlésnek ....ami által nem pontos az időzítese a befeccskendezésnek , vagy a gyújtásnak ...és így köze lehet lehet/van a másik hibához ....
Sziasztok! Többszöri törlés után folyton visszatérő hibakód: " Camshaft position error" (P0341). A motor egy TU5JP4 2001-es 16v 1.6-os. A check engine világít, középső kijelzőn: "Antipollution fault"-ot mutat. Amúgy ezekkel együtt a motor nem erőtlen, megy mint szokott. Az Alin találtam kétféle vezműtengely szenzort is ( az egyik: 9660582080 Camshaft Position Sensor For Citroen C1 C2 C3 Xsara Nemo Peugeot 206 307 1007 Bipper - AliExpress). A Bárdinál viszont a robbantott ábrákon nem is találtam vezérműtengely szenzort! Gondolom nem ugyanaz mint a "motor speed sensor". Esetleg Hódmezővásárhely és környékén hozzáértő szerelőt tud valaki?
Szia, kipróbáltam az új hibakód olvasómat. Két kódot talált : P0341 - vezérmű tengely jeladó illetve P3012 akku gyengül. Az akkus hiba régebbi lehet, azóta cserélve lett az akku. A vezérmű tengely probléma nem tudom mi lehet, kódtörlés után egyik kód sem jelentkezett és a "csekkendzsin" is elaludt.
Sziasztok! Látom mindenkinek műxik az autója, ez örvendetes. Az enyémmel van némi gondom. A kérdésem a következő: használtan vettem az autót, mentem vele kb 20000 km-t. Gyertyákat még nem cseréltem, azt sem tudom,hogy az előző tulaj mikor cserélt. Gondolom jól agyon használódhattak már. Okozhat ez "Antipollution" hibát?
Jómagam híradástechnikai technikus lennék, tehát nem vagyok egészen hülye hozzá, de a számítógépes interface-k (USB) lelkivilágáról nincsenek ismereteim, és sajnos megromlott a látásom, nem látom jól ezeket az apró SMD alkatrészeket. A hibajelenség: USB device no longer available vagy valami hasonló, most nem tudom szó szerint idézni. A lényeg, _nem_ driverfüggő, nem telepítési hiba, ki lett próbálva több gépen. Már az alapvető USB eszközt sem ismeri fel, amihez aztán drivert kellene keresnie.
Köszönöm a támpontokat, továbbítom szerelőmnek is.
Nem arról van szó, hogy minden mindegy csak induljon be, de a hibák alapján ezek az alkatrészek bizonyultak rossznak. A trafosornal nem igazán lehet mérni a gyertyák nagyon viseltesek voltak az üzemanyagszivattyú, meg nem minden esetben működött.
Amit én csinálnék: testpontok átnézése, tápok átmérése a BSM felől (motortéri "biztosíték doboz"), utolsó körben akár motorvezérlő/kábelköteg hiba is lehet.
Ilyen hibánál jó, ha nem indul, mert lehet keresni miért.
Ehhez képest a leírásod olyan ,hogy "minden mindegy, csak induljon már be", pedig ez így eggyre rosszabodik láthatóan.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, feleségem autójával kapcsolatban.
Peugeot 307, 1,4 benzin, 90 Le, KFU motoros.
A hiba a következő.
Elkezdett három hengerezni, majd nehezen indult. Persze a check lámpa világít, antipollution fault hiba jelzés.
Majd kicsit meghajtva a tünet elmúlt, pár nappal később a check lámpa is elaludt. Majd 1-2 nap múlva megint előjött antipollution fault. Aztán járó motornál úgy áll le a motor, mintha elvágták volna, csak a kormány szervó zümmögés maradt meg. Aztán akksi saru le-fel, majd elindul.
Kiolvasva az összes hengernel a gyújtótekercs szakadt törlés után a trafó csatlakozó levétele után is ugyanezt a hibát dobta vissza. Trafó csere és gyertya csere után pár napig oké volt, majd menet közben leállt. Az üzemanyag szivattyú hol ment, hol nem. Áramot kapott a szivattyú mindig. uzemanyag szivattyú csere után indult, majd 3km után leallitva ismét nem indul. Akksi saru le, vissza, majd nagy nehezen beindul, hibát nem tárol.