A járat beindulásával szinte egy időben zárták le a Margit hidat, mely szerint az autósok pont a 29-es buszjárat útvonalán használják közlekedő folyosónak. Ezen kívül a Hűvösvölgyi úton útépítési munkák voltak. Ezzel szemben ma már egész jó a helyzet. Gyakorlatilag - utasforgalmi szempontból - nem változott semmi, hiszen a járat Kolosy tér és Hűvösvölgyi út között továbbra is közlekedik és az utasok száma sem változott. Ami eltérés: Széher utca felé tartó utasok száma mínuszban. Viszont a mínuszt jelentősen behozza a Hűvösvölgy felé, illetve onnan utazók, valamint a Kolosy tér és Árpád híd közötti utasok száma. Vagyis nem rosszabb lett a vonal, hanem jobb, mert több utast szállít, valamint az évektizedek óta tartó tömegközlekedési közvetlen kapcsolat hiánya valósult meg! Tapasztalataim szerint használják is a járatot. Ezzel végre megszűnt a Moszkva teres, vagy éppen a HÉV/29/61 átszállás. Solymár felé, szintén kerülő, ahol 65 éve csak átszállással közelíthető meg...
nem kell leszállnod és azért nincsenek meghirdetve mert SZOLGÁLATI járat tehát a garázsba végző sofőrök megnéhetik hogy meik jó nekik és arra felszállhatnk a szám meg azért kell hogy benn a garázsba meg tudják különböztetni a töbféle szolgálatit egymástól (ha nem áll meg a szolgálati neked a megállóba ugyanugy mehet a telefon a bkv-nak mint ha nappali járat hagyna ott)
ez igy van a szolgálati járaton utzhat utas is (ha nem áll meg akkor azt fel lehet ugyanugy jelenteni mint a nappalit) csak a szolgálatik nincsenek megállókba meghirdetve h jön de ha tudod akkor természetesen fel szállhatsz rá
Tegnap voltam a Béke téren megnézni az ex193-as járatokat. Az egyik 135-ösre - miután az utasok nem ismerté még a változást, pedig (főleg a Béke téren) majdnem minden lámpaoszlopnál van erről tájékoztatás, és a buszok elején az útirány is olvasható volt - felszálltak az utasok, miután megkérdezték a vezért, hogy merre megy, így leszálltak róla.
Egy átlagutasnak, elég bonyolult a 35/135 menetrend.
A 963-as busz szerintem Ady ligettől kimegy a nagykovácsi végállomásáig, csak gondolom szolgállati járat táblával. Nehogy véletlen másoknak jó lehessen. Ugyanis a nagykovácsi szolgállati még él, és nem hiszem, hogy egy másik busz visznek ki ha már Adyligeten úgyis ott az a 963-as. De én kíváncsi lennék arra, hogy hogyan működi ez a dolog az éjszaka Nagykovácsiba menni szándékozókkal szemben. Megáll a busz Adyligeten és a sofőr közli az utasokkal, hogy szálljanak le, bár a busz még megy tovább a Templom térig, de sajnos ez már csak a sofőröknek jár. Vagy egy kis mellékes jövedelem ellenében még lehet szó plussz fuvarról . . . :)
Megrökönyödve olvasom, hogy a 963-as busz csak Adyligetig közlekedik... Azt hittem Nagykovácsiig fog járni (persze utasokkal, meghirfetett menetrenddel)! Az utas Adyligettől csak gyalog folytathatja útját...
Erre én is kíváncsi lennék! Mármint a gyáli buszokra, ugyanis én nem arra lakom. Csak a hosszú járatokkal kapcsolatos észrevételek érdelkelnének. - egyenletes a követés? - vannak-e reggel fennakadások - utasoknak hogy tetszik? - nem felesleges csuklósokat közlekedtetni Gyálon a Bem utcai végállomás (piro89) és a Deák F utcai végállomás (piros84) felé? Bár tudom a Nagykőrösi útra kell a csullós . . .