Nem tudom de a vasút apropóján a Nagykálló-Nyíradony vonal jutott eszembe mint elrettentő példa hová is jutott a vasút. Bár nem tudom a mostani egy-egy pár szerelvény helyett mennyi járt a régi időkben.
Nyíregyháza környékének a tömegközlekedése egy rakás szar.
Főleg ha a vasutat nézzük. Nem rég volt a tvben, hogy az ország leglasubb tömegközlekedési eszköze a nyíregyháza-nyírbátor vasút vonal. Bicajjal 22 percel hamarabb érkeztek meg mint vonattal. Természetesen meglehet nézni a híres kisvasút állapotát is: Siralmas, szánalmas, kétségbe ejtő...
Egész Mo. közlekedése egy rakás szar. Tönkre tették a vasutat és csak teherautókkal és kamionokkal lehet árut szállítani az országban.
A magas kamion forgalom, tönkreteszi az utakat mindenhol, sok balesetet csinál, lég és környezet szennyezést, és természetesen a magas üzemanyagkereslet miat emeli az üzem anyag árakat. Ahol megjellennek ott pusztul minden...
Ja és a szállított áruk végárán mi fizetjük meg a drága közuti szállítás díjját is.!
Szóval megemlítette a topicnyitó a nyíregyházi topicban hogy idézem:
"
Ezt a topicot én nyitottam. Nem véletlenül lett ez a címe, nem elírás, nem sajtóhiba. Ez a topic - elsősorban - a helyi közlekedéssel foglalkozna. Ha más témát akarsz, nyiss egy új topicot, pl: Nyíregyháza helyközi és távolsági közlekedése.
Nincs megtiltva senkinek. Megnyithatod te is, én is."
Ha gondoljátok itt megvitathatjátok Nyíregyháza és térségének tömegközlekedését.