D-Link dsl-360t adsl modem belső beállításai ??????? Adott,egy invitel adsl vonal,de a modem a sajátom és nem kapcsolódik a netre! A tárcsázó beállításai jók, mert a kölcsönkért(invitelnél vásárolt )modemel fut!Ezért gondolom a modem beállítás a bibi! Próbáltam az IP címet beírva állítani, de ahogy a kezelési útmutató írja, na az nem jó!!! Valaki aki d-Linkes vagy tud valamit a témáról kérem válaszoljon! A SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!! HA KÉRHETEM E-MAIL re adam_jani@citromail.hu KÖSTÖNÖM!
A szolgáltató azt köteles biztosítani, ami a szerződésben szerepel. Igen nagy valószínűséggel "beszédátvitelre" fog vonatkozni a szerződés, ebbe meg nem fér bele a modem.
Kösz. Ez valószínű, mert időnként a hanghívás is elég visszhangos. Akkor most egy jogi kérdés merül fel: köteles-e a szolgáltató biztosítani nekem azt, hogy működjön a modem, vagy mondjak le arról, hogy ezt a telefonvonalat arra használhatom, amire szeretném? A szerződésben nincs benne, hogy működnie kell a vonalnak adathívásra, de az sem, hogy nem.
nézd meg először is, az adott ingyenes szolgáltatás él-e abban a körzetben. soknál körzetenként más-más a hívószám is. (jajj, de régen hallottam modemfüttyögést... szinte hiányzik :D)
Egy lakóparkban az Amtel szolgáltatja a vezetékes telefont. Megpróbáltam egy analóg modemmel felhívni néhány (ingyenes) internetszolgáltatót és egy, máshonnan működő, céges behívót is, a modemek nem tudtak megegyezni a sebességben. Azaz csak fügyülgettek és nem sikerült felépíteni a kapcsolatot. A jelenség előjött több modem és több telefonkábel kipróbálásával is, azaz, nagy valószínűséggel, a vonalban vagy az alközpontban van a hiba. Az Amtel ügyfélszolgálatánál azt mondták, hogy ha a hangszolgáltatás üzemel (márpedig az jó), akkor ők nem csinálnak semmit, hiszen csak ennyit ígértek. Tudja valaki, hogy mi lehet a hiba? Talán, ha tudok adni valami tippet a szolgáltatónak, azt nagy kegyesen hajlandók lesznek megnézni.