Ja!
A legszebb a dologban az, hogy hónapok óta nem működik hibátlanul a hangposta szolgáltatás. A 0680333444-en azt mondták: tudják és augusztus végére vlszleg megjavítják.
Ezt talán nem ártana bemondani a hangposta elején!
Igaz, nem kellemes hír, de az őszinteség sokszor "többet hozhatna a konyhára" ...
Nem tudom melyik kategóriába tartozik az a hangpostás "furfang", amelyik megkerülhetetlen (ön)reklámszöveg végighallgatását teszi kötelezővé minden előfizető számára, aki hozzá akar jutni üzeneteihez.
Én mindenesetre a magam naív módján ezt minimum pofátlanságnak tartom, de az is lehet, hogy valamilyen módon korlátozza a személyes szabadságomat azzal, hogy kötelezővé tesz egy olyan dolgot, amit én nem szeretnék.
Benne van a "hangposta szerződésben", hogy erre is kötelezhetők az előfizetők?
Utálom ezt a rámenős stílust, nálam pont az ellenkezőjét érik el annak, amit akarnak. Gondolom nem vagyok egyedül...
A MATÁV hangposta szolgáltatásának berendezését a MATÁV Rt. központilag
valósította meg, egyben az ügyfeleket tájékoztatta a szolgáltatás előnyeiről, illetve
lehetőséget kínált a szolgáltatást lemondására, melyre külön zöldszámot üzemeltetett. Jelenleg a 80/333-444-es ingyenes számon kaphatnak ügyfeleink
segítséget a hangposa szolgáltatással kapcsolatban.
Számtalan előnye mellett, előfordulhat, hogy valakinek ez a szolgáltatás nem nyeri el
tetszését. Ez esetben ennek megszüntetését az ugyfelkapcsolat@matavnet.hu
címen is lehet kérni.
Amennyiben további tájékoztatásra van szükség, a fenti e-mail címre eljuttatott
levél esetén szívesen küldök egy átfogó tájékoztató anyagot a hangposta használatáról.
" Szerintem ott az "átverés", hogy ami eddig foglalt hívás volt, ott most
felveszi a Hangposta, tehát aki téged keres, az eddig nem fizetett ebben az
esetben, most meg fizet.
Itt éri meg nekik. De miért lenne ez akkora átverés? "
Bizony, ez a lényege! Így jóval többet tud bezsákmányolni szegény gyanútlan emberektől a telefontárasaág!!!
Sokan nagyon felháborítónak találják ezt a szolgáltatást. Az a havidíj meg csak jelképes összeg, hiszen ha ingyen szolgáltatja a hangpostát, rengeteg pénz összejön így!
Megjegyzés: ilyesmi problémákkal felesleges körömrágva a net előtt ülni és várni, hogy valaki reagáljon a roppant fontos kérdésekre, van egy zöldszám (80/333-444), ahol kifejezetten a hangpostával foglalkoznak és éjjel nappal hívhatók.
Azt az egyet elárulnátok, hogy szerintetek mi a szar a hangpostában - felhasználói (és nem hívói!) szemmel ?!
Havi 400 lenne a hívószámkijelzés + meg kell venned egy kütyüt minimum 5 ezresért!
Egyet elszúrtak, az tény: ugyanolyan hülyén mondja be a hívó számát, m int a GSM szolgáltatóknál lévő alkalmazás! Csakhogy ott talán nem annyira zavaró (legalábbis amikor egy mobilra hívsz, akkor ott nem hangzik el a körzetszám) de itt összefolyik a körzet és a kapcsolási szám!
De ezt még kinyomom belőlük!
üdv.
Maus Róbert Péter
távközlés-technikai fejlesztő
(nem matávos, szabadúszós)
De igen! Sokkal jobb lenne az ügyfeleknek is, és a kezelőknek is, mert legalább nem azért b*szogatnák őket, ami tulajdonképpen gyakorlailag nem rajtuk múlik. De hát ez van az egész Matávnál! Van egy csomó szolgáltatásuk, amiért a vezetők felveszik a sok pízt, minden szolgáltatásnak van egy zöldszáma kezelőkkel, akiknek senki nem mond semmit, csupán azért ülnek ott, hogy ne a felelősöket anyázzák le.
Ez igaz, hogy csak egy reklamációkezelő hely, de...Miért nem ők javítják a hibákat miért kell még onnan tovább küldeni egy másik helyre ahol nem foglalkoznak az ügyfelekkel?Nem lenne 1x-űbb ha közvetlen a hibajavítókhoz futna fel a hívás?????
Hát azért szerintem nem ennyire vészes a helyzet. A 80/333-444 tényleg csak egy rekalmációkezelő hely, de amiben tudnak segítenek. Az, hogy a műszakiaknak nincs kedvük dolgozni nem hiszem, hogy a zöldszám kezelők hibája. Akinek meg nem felel meg a hangposta ne mérgelődjön vele, mert sokkal jobb úgysem lesz, inkább mondja le az 1212-n.
Hát igen úgy látom télleg nincs már itt senki sem.Mivel a hp. úgy sz** ahogy van!Semmi nem működik benne.Pláne ez az új köszöntő szöveg amit kaptam a Matávtól Karácsonyra tekintettel...Amíg végig nem hallgatom nem tudom törölni sőt a tárcsahangom sem változik vissza (kivételesen nekem van):-(Zöldszámról ne is beszéljek.Semmit nem tudnak elintézni mindig csak azt hajtogatják, hogy továbbítom a panaszát.Nem sokra megyek vele!Inkább lemondom.
Lehet, hogy fölösleges beírnom, mert már senki sincs itt, de azért töröm magam. Semmi átverés nincs a hangpostában, ha csak az nem, hogy nem mindenkinél működik tökéletesen. Szerintem ezért van, hogy még mindig tart a kéthónapig ingyenes akciójuk. Egyébként ha valakinek valami baja van vele, nyugodtan hívja azt a bizonyos zöldszámot, segíteni fognak neki.
A MATAV-nak ugyanaz a HP rendszere van mint a Pannon GSM-nek, a Westel900-nak és a 0660-nak. Comverse, izraeli gyártmány. Csak a MATAV-é sokkal egyszerübb konfiguráció, mint a GSM szolgáltatóké.
Szerintem ott az "átverés", hogy ami eddig foglalt hívás volt, ott most felveszi a Hangposta, tehát aki téged keres, az eddig nem fizetett ebben az esetben, most meg fizet.
Itt éri meg nekik. De miért lenne ez akkora átverés?
Hivatalos kiadvány:
"Ha éppen beszél valakivel telefonon, és eközben valaki más is hívja Önt, a Hívásvárakoztatás rövid hangjelzésekkel - ún. kopogással - figyelmezteti arra, hogy még egy ember szeretne Önnel beszélni."
Azt a tanácsot kaptam, hogy a Hívásvárakoztatást nagyon gyorsan lőjjem le, mert pl. netezés közben, a modemem köhögni kezd, ha valaki "bekopog".
Van benne logika, de nem tudom mi az igazság.
Én kikapcsoltam ezt a szolgáltatást: #43# (ezt kell bevinni, közvetlenül a tárcsahangra.
Én még nem aktiváltattam, csak szerettem volna, de az sem jött össze.
Kiderült ugyanis, hogy az anyukám nevén van a telefon, aztán hiába élek vele egy háztartásban, mégis csak ő rendelheti meg.
Bár ezt nem egészen értem, ha úgyis telefonon kell megrendelni, akkor vajon hogy ellenőrzik, hogy a tulaj beszél-e. Jó, az én esetemben könnyű, mert egy férfi meg egy női hangot viszonylag stabilan meg lehet különböztetni egymástól, de ha teszem azt pl. az apukám nevén lenne, akkor engem ki tudnának szűrni? Ööö... szúrni. Mindegy.
Ugy latszik a MATAVosok is olvassak az indexet, korrigaltak a hibat... :)) Ma mar azt mondja az automata, hogy ".... es utana ...." (Az is lehet, hogy valaki egyszeruen odaszolt, de az kevesbe izgalmas.)
Hali,
nalam fut ez a szolgaltatas. Nagy tapasztalatokrol nem tudok beszamolni, mert csak nehany napja aktivaltattam. A ket ingyenes honap utan havi brutto 150-be fog kerulni -- allitolag.
Az eddigi szolgaltatassal nem volt sok problemam, minden uzenetet megkaptam.... maga a hangposta is eleg rugalmasan konfiguralhato (pl. szemelyes udvozles, hangalairas, csak nem felel eseten kapcsol-e be vagy foglalt jelzes eseten is). Raadasul a MATAVnak van egy speci 0680-as hangposta segelyvonala is (ez nem erdem, de hat jol jon).
Az egyetlen eddigi problemam az elso belepeshez kotodott. Az automata hang kozli ugyanis, hogy "adja meg jelszavat VAGY nyomja meg a kettos kereszt gombot". Majd egy fel napig orjongtem a telefon elott, amikor felhivtam a segelyvonalat, ahol egy kedves no vegigkalauzolt a menun.... Tok hulyen ereztem magam, mert mint kiderult a jelszo utan be kell utni a kettos keresztet. Egeszen elszegyelltem magam, hogy igy felreertettem a szoveget, amely minden bizonnyal: "adja meg jelszavat MAJD nyomja meg a kettos kereszt gombot"...
Amikor legkozelebb lehallgattam az uzeneteimet, megkonnyebbultem. Tisztan hallhatoan VAGY szerepel a MAJD helyett..... gondoltam is a hozzam hasonloan szentsegelo sorstarsaimra :(((((((
Ez volt az eddigi legnagyobb gondom, ha innentol kezdve minden tokeletes lesz, ezt az apro incidenst akar el is vagyok hajlando felejteni. Majd lassuk.
udv,
KL
ps, no persze azt sem ertem, hogy miert kell harom napot varni egy hangposta szolgaltatas matavos aktivalasara, de fatylat ra, mar legalabb mukodik ;-)
Engem ez az internetes második vonal érdekelne. A hangposta szerintem egy nagy átb@szás, most két hónapig ingyé' van, utána meg csengetsz. Havidíj, hívások, lebomlik, stb.