Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kavicsos1964 Creative Commons License 13 órája 0 0 17737

Ha ki van támasztva a 3 pont akkor jó de ha nincs a 3 pont felfelé nem tart csak lefelé . Képes hanyatt esni a futó miatta ,felrántva a 3 pontot . 

Előzmény: kozso1 (17736)
kozso1 Creative Commons License 15 órája 0 0 17736

Annyira nincs is rá szükségem, csináltam három pontosat, olyant, hogy vonógömb (vonóhorog gömb is tehető rá)

Más tipusú van pár darab. A zöld olyan helyre tehető ahol én nem cibálnék nagyobb dolgot.

 

Ára szerintem egy horror lehet, ha egyáltalán van is valahol. Külföldi rendelés pedig nem nekem való.

kavicsos1964 Creative Commons License 27 órája 0 0 17735

De az agrobírónál is érdeklődhetsz azok a magyar postval küldik .

Előzmény: kavicsos1964 (17734)
kavicsos1964 Creative Commons License 27 órája 0 0 17734

Itt elég sok minden van a k25-höz : Ezen valami tartókonzolok vannak angolul értenek ,de én magyarul is írtam nekik ,válaszoltak . De csak előre utalással működnek . Ez nem tetszett benne . https://www.benozastavka.cz/ceskenaradi/eshop/20-1-ZETOR-25-N-A-K?page=11

kavicsos1964 Creative Commons License 27 órája 0 0 17733
kavicsos1964 Creative Commons License 27 órája 0 0 17732

És olyat csinálni mint a zöld színű ? 

Előzmény: kozso1 (17730)
kavicsos1964 Creative Commons License 27 órája 0 0 17731

De kerestem ott is ,sőt a k-25 képeket is végig néztem de minden gép jóformán csak előlről ,vagy oldalról adott képet . Talán kettő volt hátulról fotózva de azokon nem volt ilyesmi . Még sose láttam ilyen vonórészt .

Előzmény: kozso1 (17730)
kozso1 Creative Commons License 1 napja 0 0 17730

Miért nem kerested az általad javasolt Bolha.com oldalon??? :D

 

A helyzet az ezzel a vonószerkezettel, hashúzóval nevezzük bárhogy is, hogy sok K25.öst nem használtak abszolút kocsinak, bárminek a húzására. Sok volt olyan ami majdnem egész életébe fűrészelt. Így elvesztek ezek a dolgok.

 

Teszek fel pár fotót. Tudtommal az a gyári ami a gumiknak van támasztva. Sok kisipari készült aztán....

Előzmény: kavicsos1964 (17729)
kavicsos1964 Creative Commons License 2 napja 0 0 17729

Hát eddig egy képet se találtam róla hogyan nézhet ki !

Előzmény: kavicsos1964 (17728)
kavicsos1964 Creative Commons License 2 napja 0 0 17728

Megnézem már hogyan néz ki az . Ez a potkocsi vonofeje ? Vagy valami alsó vonóléc ?

Előzmény: kozso1 (17727)
kozso1 Creative Commons License 2 napja 0 0 17727

Nem különleges, csupán a koppintott nem gyári, valamint a gyári rugós, forgós. Azt magam heggesztővel, flexxel annyira biztosra nem tudom kialakítani. Valamint ha nagyon akarnak kukacoskodni vizsgán..... Nekem mondjuk olyanra fáj a fogam, ami a sárvédő tartókra tehető, van egy másikféle is, de az annyira nem terhelhető ahogy én gondolom.  Másik traktoroké nem passzol a K25.re. Max valami veterán forgós vonószerkezetet kéne találni valahol, annak vázat készíteni. Annyira engem mondjuk nem foglalkoztat a dolog, de nem horror áron én is vennék. Csináltam rá három pontosat....

Előzmény: kavicsos1964 (17726)
kavicsos1964 Creative Commons License 3 napja 0 0 17726

Mi abban olyan különleges ? Nem adoptálható valamelyik Zetoré ? A szolvák oldalakon pl mit látni ? Bolha.com pl .

Előzmény: kozso1 (17725)
kozso1 Creative Commons License 3 napja 0 0 17725

Vagyunk így páran :)

 

Én ha lesz időm nekifogok, készítek egyet. AZ nem lesz eredeti, de erősen arra hasonlító igen.

Előzmény: fecó1966 (17724)
fecó1966 Creative Commons License 2025.12.11 0 0 17724

K-25 zetorhoz szeretnék eredeti vonópadot venni azt keresek, köszönöm

 

vaskukac Creative Commons License 2025.12.11 0 1 17723

Üdvözletem!

Dutra Frak forgórakodó saját részre történő felújításához keresek alkatrészeket.

Elsősorban kormányoszlopot (2 kormányos, de az egyik hiányzik oszlopostól), de tartozékok, fülke is érdekelne.

Előre is köszönöm!

Speedy100 Creative Commons License 2025.10.19 0 1 17722

T100

 

 

T100T100-1

Speedy100 Creative Commons License 2025.10.19 0 0 17721

T100 2007-ben.

Speedy100 Creative Commons License 2025.10.19 0 0 17720

Sziasztok, 

 

T100-as dózert keresek megvételre, hátha tud valaki segíteni ebben. Előre is köszönöm.

kis59vasutas Creative Commons License 2025.09.01 0 0 17719

Üdv! Szerintem ilyen méretben nincs kihúzó menet (egyébként is elrohadna), ez 1:50 kúposságú kell legyen, ez pár tized átmérőváltozást jelent.

Előzmény: kozso1 (17714)
kavicsos1964 Creative Commons License 2025.07.13 0 2 17718

Nem, mivel nem állandó a hiba hanem gondolom a rázkódástól jön elő ,tuti valami lógó ,mozgó vezetéknél kell keresni a hibát ! 

Előzmény: marhadoktor (17717)
marhadoktor Creative Commons License 2025.07.13 0 0 17717

Az elképzelés jó, csak én attól félek (bár még nem bontottam mostanában komolyabban kárpítot), hogy valami komolyabban elzárt területen lehet. Ez egy 91-es kiadású, félmagasított kisbusz. Lehet, rá kell vennem magam komolyabb bontásra. Gondolom a multiméter nemigen tud ebben segíteni...

Előzmény: kavicsos1964 (17716)
kavicsos1964 Creative Commons License 2025.07.13 0 0 17716

Legelsőnek a lámpa szálait kell végig követned ,nem biztos hogy cserés az . Ilyenkor valahol a köteg reszket menet közben és a szigetelés elkopott rajta ,a kárpit alaltt vagy olyan helyen ahol lóg és hintázik menet közben ,vagy épp a kipufogóhoz ér idönként . Ijeneket keress és megúszod a kábel cserét lehet .

Előzmény: marhadoktor (17715)
marhadoktor Creative Commons License 2025.07.12 0 0 17715

Bő három hete érkeztünk vissza Klézse-Arad-Kaposvár-Balaton-Miskolc-Máramarossziget-Klézse útvonalat végignyomva a 34 éves Transittal (nomeg mellette - tán szervízkocsinak nevezhető- w124-es kombi Mercivel, annak műszaki kellett Magyarisztánban). Alapvetően mindkét járgányom  tisztességesen nyomta végig a mondott (odavissza, mellékbóklászásokkal bő 2500 km-es) utat. Pont azon röhögtem magamban Kaposvárba beérve május 31-én, az épp ott lezajló veterán rali autóit nézve, hogy épp akkor érkeztem 1000 km-ről a 34 éves csotrogányokkal, közben ezek sétáltak egyet az odatrélerezett vitrines, amúgy nagyon szép, autóikkal :) Transiton két porlasztót cseréltem le pihenésképp anyóséknál Balatonudvariban (Füred környéke), kis erőhiányt észlelése okán. Amúgy odafele a 866 méteres ojtozi hágót, visszafele az 1416 méteres prislopi hágót gebasz nélkül nyomta. 

Ami viszont végig gáz volt: odafele is, meg vissza is ette a biztosítékot a jobb oldali első-hátsó világításnál, illetve visszafele a rükverc-féklámpa kombó adta be az unalmast (szerencsére asszonypajtás közvetlen mögöttem jött a frissen műszakizott Mercivel, rendőrseggek nem csesztettek).

Egy-két lámer autóvillanyost kérdeztem, senki sem vállalja, alighanem újrakábelezés a vége.

Magam fogom csinálni, szóval köszönettel veszek bárminemű tanácsot a témával kapcsolatban!

A "nem vagy szerelő, szar lesz, nagy gáz van" észrevételekkel nem tudok mit kezdeni. Itt, nálunk, Kelet-Romániában szinte nincs már, aki ezekhez odateszi a kezét, szóval "magad uram, ha szolgád nincsen" alapon magam csinálom. Ha lehet...

kozso1 Creative Commons License 2025.04.12 0 0 17714

Sziasztok. Mi a véleményetek SZK 05 első hídból hogyan jön ki a csapszeg?

Bár még neki se álltam, de már kérdeznék.

Az alja zártnak tűnik, fent három hatos csavar rögzít valami fedelet. Hacsak a csapszeg tetejébe nincs menet a kihuzatáshoz. Más variációt nem tudok kitalálni.

  

marhadoktor Creative Commons License 2025.04.02 0 1 17713

Alighanem be kell szereznem egy jó állapotú adagolót oszt nagyon vigyázni rá. Erre nem tudok soradagolót felrakni, bár biztosan meg fogom próbálni :)

Előzmény: kavicsos1964 (17712)
kavicsos1964 Creative Commons License 2025.04.01 0 0 17712

Minden ilyen utólag gyártott alkatrész nem sokat ér !

Előzmény: marhadoktor (17711)
marhadoktor Creative Commons License 2025.04.01 0 0 17711

Csak az búsít, hogy a régi, egyszerű autókból lassan kifogyok. Tegnap épp sikerült rendesen beállítani a Transit adagolóját, pöccre megy, de magyarláposi adagolós szerint sokkal kevesebbet bír az új nyomófej. Komolyan ott tartok, hogy ezt is megpróbálom soradagolósra alakíttatni.

Előzmény: kavicsos1964 (17709)
haflinger Creative Commons License 2025.03.31 0 1 17710

Előzmény: varuta6297 (17536)
kavicsos1964 Creative Commons License 2025.03.30 0 1 17709

Ezt a szar alkatrész minőséget már irtam is de sok ajármű alaktrésznél is megfigyelhatő ,minden után gyártott alaktrész eléggé silány ,direkt hogy ne tudd megjavítani és vegyél másikat . Ez a tervezett elavulás . Gondodkodnak róla hogy elavuljon . Japán a Tyota már a kocsijait vissza veszi szétszereli amit lehet felújít és az új kocsoba újra beszereli . Eljutottak oda ahol a Zetor már az 1970 évekeben volt hogy próbálják az fő alaktrészeiket egységesíteni és újra haszosítani . Így csökkentve az újra gyártási kapacitásukat . És ez okos húzás .

Előzmény: marhadoktor (17708)
marhadoktor Creative Commons License 2025.03.29 0 0 17708

Ha a kommunikáció megfelelő, akkor nem töröm magam. De van most például egy Renault Scenic-em, 1.9 Dti motor, negyedik adagolósnál altatom, ezúttal fél éve. Annyit mond, hogy szarok az alkatrészek meg hogy már negyedik adagolótárcsát cseréli. Ez olyan, hogy ha nálam döglik meg egy állat, az én kezelésem után, akkor legalább annyit teszek, hogy megpróbálom megmagyarázni, miért is döglött meg. És lehet, legközelebb nem kezelek ilyet, mert már döglött nálam egy.

No, ezért jó fazekazni, eltöröm oszt újracsinálom :)

Előzmény: kavicsos1964 (17707)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!