Keresés

Részletes keresés

Flower2000 Creative Commons License 2 órája 0 0 89035

Szóval van vele gond most is még. Szerencsere Ryanairrel megyek vissza Alicantébe. 

Előzmény: 675 (89025)
Flower2000 Creative Commons License 2 órája -1 0 89034

Nem pánikoltunk be, nem értettük miért mondja meg ezt nekünk, mert gondoltam nem előirás, hogy közölje velünk. úgy voltam vele, hogy majd a füvön megállunk legfeljebb, ugyse fogunk épületbe ütközni. Megszámoltam hány sor van mögöttem a vészkijárathoz.

Előzmény: Szomori Tamás (89023)
Chris7_7 Creative Commons License 10 órája -3 1 89026

Hiaba huzod ki, attol meg fekszarnykent hasznalja a magyar ember. 

 

(Azert mert szo szerint bemasolod a Tudasmorzsak a repulesrol facebook oldal posztjat nem leszel nagyobb szakerto.)

 

 

Plusz Illik hivatkozni, ha mar nem sajat. 

Előzmény: Szomori Tamás (89023)
675 Creative Commons License 10 órája -2 0 89025

Ahogy látom ezt a gépet a Pozsonyi bázis adta nekünk, egy reggeli Alicantei gépcsere után, a magyar crewnek peche volt, hogy erre kellet átülni Alicantéban, viszont szerencsés, hogy a gép nem Pozsonyba indult vissza, hanem a brutál hosszú futópályával rendelkező Ferihegyre. Ahogy látom még mindig áll, két nap alatt sem sikerült életet varázsolni belé. Szerdán este pedig a Larnacai és Barcelonai utasok szenvedtek el emiatt kb egy- másfél órás késéseket, mert rotálni kellet a kieső gép miatt. 

Előzmény: Szomori Tamás (89023)
TLLaci Creative Commons License 10 órája -1 0 89024

Szkopjéba vagy 20 városból jár a wizz,miért gondoltad,hogy csak BP-ről lehet oda menni?

Előzmény: boris73 (89022)
Szomori Tamás Creative Commons License 11 órája -1 0 89023

A járat személyzete a végső egyenesen tapasztalta, hogy a flaps fékszárnyak ívelőlapok nem nyílnak a teljes, "full" állásba, ezért átstartoltak, és a Sülysáp közelében lévő Tápiósáp légtérben várakoztak, amíg elvégezték a szükséges ellenőrzőlistákat.Ezután a szokásosnál némileg magasabb, 166 csomós (307 km/h) sebességgel, rendben leszálltak, délután egy órakor. Marci tapasztalt pilóta, ügyesen megoldotta a helyzetet.

Nem mondják meg ilyenkor mert úgyse tudják az utasok, hogy flaps nélkül is le lehet szállni, azonban nagyobb sebességgel, mint a megszokott. A nagyobb sebességhez hosszabb kifutási úthossz tartozik, nagyobb fékezés kell. Csak bepánikoltak volna.

Előzmény: Flower2000 (89016)
boris73 Creative Commons License 12 órája -2 2 89022

Mai Wizz promó email reggel: Akár 15% kedvezmény a szkopjei járatokra. Az utazásra korlátozott ideig, 2025. 12. 25. és 2026. 03. 26. között van lehetőség.

Az első járat március 30.... Gratulálok! :-)

Mr. Hadley Creative Commons License 14 órája 0 0 89021

Köszönöm

Előzmény: Mx8 (89015)
_chillout_ Creative Commons License 14 órája -1 0 89020

Amíg a sugárfék működik landoláskor, nincs ok izgalomra :-)

Előzmény: Flower2000 (89016)
675 Creative Commons License 20 órája -2 0 89019

Bezzeg a Ryanairnél, ha elszurtad a foglalást, akkor 24 órán belül ingyen lehet dátumot módosítani, csak a különbözetet kell fizetni, senmi többet. Útvonalat nem lehet módosítani, de dátumot igen. Akkor van gond, ha valaki csomagot, elsőbbségit vagy ülést is vett mellé, mert ez nem megy át az gépre, azt újra kell fizetni.

Előzmény: Mx8 (89015)
675 Creative Commons License 20 órája -2 0 89018

Attól függ, hogy ez hol történik?

Ferihegyen olyan hatalmas nagy a futópálya, hogy simán megáll a gép, még időben, nagyon nehéz tulfutni, de pl Dortmundban már izgalmasabb a helyzet, ott esély sincs megállni, nyilván ilyen esetben divertàlna a gép, valami normálisabb repülőtérre.

 

( Van az a Wizzair utasítás, hogy Dortmunba nem a szépségre hajtunk, hanem arra, hogy tuti ne fussunk túl, úgyhogy ott nyugodtan baszd oda gépet. ha ez szükséges, ezért emeltem ki ezt a repülőtéret).

 

 

Előzmény: Flower2000 (89016)
Durian Mochi Creative Commons License 29 órája 0 0 89017

Húúú, vaze! Akadémiai doktorátus nélkül nem is érdemes utazni.

Előzmény: Mx8 (89015)
Flower2000 Creative Commons License 29 órája -2 2 89016

Tegnap Wizzair kalandtúra volt. A kapitány leszállás előtt közölte, hogy nem működik a fékszárny. Készüljünk fel. Hogy mire azt meg se merte mondani.

Szerencsére nem lett gond belőle. De felment a vérnyomásunk.

Mx8 Creative Commons License 1 napja 0 4 89015

Flexes összefoglaló:
Jegyárkülönbözet: az új jegy kiszámítása úgy történik, hogy az új jegy és az eredeti jegy ár különbségét kell kifizetni. Irányonként, külön az odaút és a visszaút árára nézve. Ha az új olcsóbb, mint az eredeti akkor a különbözetet feljegyzi a rendszer.
Példa: az eredeti jegy 29,99 EUR, az új meg 19,99. Ekkor a jegyet ingyenesnek fogja mutatni a rendszer, nem is hívja fel a figyelmet arra, hogy olcsóbb. A számlázási információkban megjelenik egy "Egyéb díjak" rész, és oda bekerül az a különbözet, amit nem térítenek vissza. Ha később ismét módosítod a jegyet drágábbra, pl a második 19,99-ről újra 29,99-re, akkor újabb 10 EUR-t kell fizetni. Irányonkénti példa: ha az eredeti odaút 39,99, a visszaút 29,99, és újként olyan jegypárt választunk, ami odaútra 29,99 visszaútra 39,99, akkor az odautat ingyenesnek fogja mutatni, de bukni fogunk vele 10 EUR-t, a visszaútra meg 10 EUR fizetnivalót mutat és összességben 10-et kell fizetni.
A reptérre nincs megkötés, teljesen másik indulási és célreptér is választható. Csak rend kedvéért, dátum megkötés sincs. Viszont a pénznemre érdemes odafigyelni. Általánosságban az a tapasztalatom, hogy minden jegyet számontartanak a két reptér szerinti devizában, pl. egy magyar-spanyolnak van HUF és EUR ára is. Ha az eredeti jegyért forintban fizetünk és új jegynek olyat választunk, ami EUR-EUR (pl. a BUD-BCN-ért HUF-ban fizettünk, de átrakjuk az eurós BTS-BCN-re), akkor lehet hogy lesz fizetnivaló az árfolyamkülönbözet miatt, akkor is ha amúgy "nagyjából" azonos az ár. Emiatt igyekszem EUR alappal kezdeni (meg egyébként is eurós jegyeknél vannak olcsóbb Flexek). Az EUR alapú jegynél meg akkor szokott buknivaló vagy fizetnivaló jelentkezni, ha mindkét reptér nem eurós, pl az EUR jegyet át akarom tenni BUD-WAW-ra (HUF és PLN pénznemek). Lehetnek kivételek, pl. eurósnak számít Isztambul is (csak sejtem, hogy a török líra állapota miatt nem szórakoznak vele).
Flexes lemondás: a foglalás lemondásakor a Flex ára nélkül 72 óra múlva visszakerül a Wizz-számlára a teljes összeg. Az egy jó kérdés, hogy az ülőhely árát visszaadják-e, ilyet még nem próbáltam, az Üzletszabályzat általánosságban azt írja, hogy a foglalás módosítása, törlése esetén az ülőhely ára nem jár vissza. A visszakapott összegnek 90 napos lejárati határideje lesz. Emiatt (szerintem) nem is érdemes a Flexes jegyet lemondani. Ekkor kb. úgy lehet elkerülni a pénz elbukását, ha újabb flexes jegyet veszünk, de akkor már egyszerűbb átfoglalni valahova, a korábbival megegyező árú járatra. Akkor érheti meg a lemondás (részlegesen), ha pl. az utastársak közül valaki mégsem utazik, akkor azt az utast ki lehet venni a foglalásból és csak ez a jegyár kerül vissza a Wizz-számlára. Itt megkötés, hogy ha a foglalást Wizz-tagsági áron foglaltuk, és azt az utast vesszük ki a foglalásból, akié a Wizz-tagsági (vagyis a "foglalást végző személy"), akkor a maradék utasokra a Wizz-tagsági és a normál ár díjkülönbözetét kifizettetik.

Előzmény: Mr. Hadley (89012)
Mr. Hadley Creative Commons License 2 napja 0 0 89014

Köszi a választ. Én is ezt tartottam logikusnak a weblapon közzétett pár sorból.
De a kekecség beleszólt amiatt, hogy az egyik sorból hiányzik a "volt". Amikor az ember ideges, akkor beleakad minden apróságba amitől negatívabbá válhat az amúgyis negatív helyzete.

"A viteldíj-különbözet az eredeti és az újonnan kiválasztott járat jegyára közötti különbség (beleértve az összes viteldíj-típust, például Basic, WIZZ Go és WIZZ Plus).

Ha az új járat jegyára magasabb mint az eredetié, a viteldíj-különbözetet meg kell fizetni.
Ha az új jegy ára alacsonyabb, mint az eredetié volt, az utasoknak nem kell külön díjat fizetniük, azonban a viteldíj-különbözetetnem térítjük vissza.
Ha az eredeti és az új járat árai azonosak, az utasnak nem kell fizetnie viteldíj-különbözetet."

 

Most már lehiggadtam, a virtuális dildót nem vettem le, mert kiérdemeltem. 

Jó hogy írtad, a flex bebukásának lehetőségét, mert ez is akkor tudatosult volna bennem, amikor végig megyek a törlésen.

Még egyszer köszi!

Előzmény: COOP (89013)
COOP Creative Commons License 2 napja 0 0 89013

Azt vonják le amit fizettél, annak a különbözetét kell kifizetned az új jegynél ha van- flex nélkül. 

 

Nem mondom hogy mondd le mert akkor elveszik a flex ára... persze nem tudom mit  szeretnél... merre és hogyan :) 

Előzmény: Mr. Hadley (89012)
Mr. Hadley Creative Commons License 2 napja 0 1 89012

Tegnap elcsesztem egy foglalást. Már megvertem magam miatta vizes bőrszíjjal, és a 23-as gumi dildót is felragasztottam a homlokomra, úgyhogy kérem mértekkel hülyézzetek le. A vásárlás azért történt, mert "hú de jól beesett az ára...". A szépséghiba az, hogy csak a nap stimmel a célreptér nem. Flex van a foglalásban.

 

Most jön a költői kérdésem, mivel a szovegértést elvesztettem koromnál fogva:
Még soha nem töröltem, soha nem írtam át járatot, mert nem volt rá szükségem. A flexes átírásnál az érték különbözet kiszámítása úgy történik, hogy az új jegyem árából levonják a tegnapi napon kifizetett hetven ezremet? (ugye az árkülönbözet nem a tegnapi foglalásom aznapi értéke amikor az átírás történik, hanem a tegnap valósan kifizetett összeg)
Bééé kérdés, pedig az hogy van-e valami egyéb megkötés, hogy mely járatokra írhatom át a tegnapi baklövésemet? (a célom az ha tényleg a vágyott járatom ára esik be, akkor módosítanék)

675 Creative Commons License 2 napja -2 0 89011

Látom telel mindenki, meghalt a fórum, jól teszitek, Üdv Dubaibol.

VAG Creative Commons License 2025.12.12 -1 3 89010

Amúgy minek fogta ilyen hősiesen? Ha már elindult, aszhatod. A gépnek meg mindegy, rám nyitottak háromszor is csúszdát, egyszer lépcsőn, egyszer hídban (egyszer meg a szipiszupi Air France csúszdája működés helyett egyben leesett), a repülőnek egyszer sem lett baja. Mondjuk a SAS egyszer kilőtte a MD farokkúpját a hátsó csúszdával együtt (rá a takarítók buszára), ott volt egy kis fejvakarás.

 

https://www.youtube.com/watch?v=oLFJcA3Hlgo

Előzmény: Chris7_7 (89009)
Chris7_7 Creative Commons License 2025.12.12 -3 2 89009

Tehat megegyszer hatha megerted, bar nehezen megy az ertelmezes, de a sok hulyeseg megy.

 

Koszonjuk, hogy mar egy evvel ezelottit poszt tolsz ujra.

 

https://www.facebook.com/share/v/1Jka9Q1a7k/

Előzmény: Szomori Tamás (89008)
Szomori Tamás Creative Commons License 2025.12.12 -1 1 89008

Három napja történt.

Előzmény: Chris7_7 (89005)
MZ/Y Creative Commons License 2025.12.12 -1 0 89007

Simán lehet, hogy a pár óra lesz a bibi.

Írd majd meg az eredményt!

Előzmény: Idlet (88998)
boris73 Creative Commons License 2025.12.12 -2 1 89006

Most is: "az eredetihez hasonló, másik útvonalon, az eredeti járat menetrend szerinti indulása előtt legfeljebb 14, illetve utána legfeljebb 30 napra, a rendelkezésre álló helyek függvényében." 

Előzmény: Ultras_1899 (89003)
Chris7_7 Creative Commons License 2025.12.12 -4 0 89005

Koszonjuk. Tobb, mint egy eves sztori.

Előzmény: Szomori Tamás (89004)
Szomori Tamás Creative Commons License 2025.12.11 -1 0 89004

“Cabin crew, doors to manual AND CROSS CHECK…. Cross check!!!”

https://www.tiktok.com/@crazy_family777/video/7581992512890408214

Ultras_1899 Creative Commons License 2025.12.11 -4 1 89003

Ez mióta 14 nap plusz/mínusz? Régebben 30 nap volt előre.

Előzmény: Idlet (88998)
675 Creative Commons License 2025.12.10 -3 1 89002

Gondolom majd nagy W be repüli a reggeli Budapesti járat, vagy lesz egy esti nagy W, Budapesti indulással. Igy még nem tudták menetrendbe rakni.

Előzmény: cassano711 (89000)
gambl-R Creative Commons License 2025.12.10 -1 0 89001

Nálam sincs. 

Előzmény: cassano711 (89000)
cassano711 Creative Commons License 2025.12.10 -1 0 89000

Isztambult nektek felhozza akár az app akár a website DEB-ről? Mert nekem nem, csak EIN és TLV van ott új desztinációként.

Zs... Creative Commons License 2025.12.10 -1 3 88999

+3616777505

Előzmény: Idlet (88998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!