Ez a fajta, b.sszunk ki velük és lássuk, mit hoznak ki ebből a kevésbé jó vasból, érdekes megközelítése a dolgoknak. :-)
A legjobb öt továbbjut az Oltcit-os körbe :D
Hamiltonnak mindig az egyik legerősebb oldala volt, hogy elég vacak autókkal is jól tudott menni. Vagy kikopott belőle, vagy ez a Ferrari tényleg rémes és Leclerc-ben még erősebb ez a vonal, vagy a kettő együtt... Simán elképzelhetőnek tartom, hogy a mezőny alsó fele ezzel a Ferrarival fix Q1 kieső lett volna egész évben.
Tehát ha innentől a Red Bull mondjuk nem lesz jó, akkor az lesz a mondás hogy Verstappen nem tud autót fejleszteni? ..mert ugye most ez következik majd ebből, hogy na most viszont, bár eddig nem de most figyelembe vesszük Verstappen véleményét.
...
Sztem az embernek legyen saját véleménye, mégis mennyire életszerű, hogy ha van egy top versenyzőm, aki kedvéért gyakorlatilag egyautós csapatot működtetek, igyekszem sok évre lekötni a legmagasabb fizetéssel, annak nem veszem figyelembe a kéréseit az autó fejlesztésénél?
Felőlem mindenki abban hisz amiben akar, de ez szembe megy a logikával.
"Érdekes lenne ugyanabba az autóba beültetni mondjuk öt vagy tíz pilótát mondjuk 10-10 körre, ki mit tud kihozni belőle."
Ezek a gondolatok eddig mindig akkor merültek fel, amikor valamelyik domi paripába gondoltuk beleültetni a mezőnyt, hogy meglássuk, valójában 1-1 pilóta teljesítményébe mennyire számít bele az autó.
Ez a fajta, b.sszunk ki velük és lássuk, mit hoznak ki ebből a kevésbé jó vasból, érdekes megközelítése a dolgoknak. :-)
Én spec nem tartom erősebbnek a nor-pia párost, mint a löki-ham duót, emiatt én sem valószínűsítem, h túl erős lett vola a ferka.
ez a srác minden csak nem verstappen fan, és gyak beismeri, hogy max azért bukta el a vb címet, mert nem hozzá hangolták az autót, amit ugye én is állítottam korábban, ami no comment kategória, és ami nettó horner bűne !
egész listának nem látom értelmét (de nem csak most, kb. minden évben leírom valamelyik topikban)
Alapból minden szériát összemos, és az sem egyértelmű, hogy számít-e a technika, vagy inkább azt nézik, hogy az adott technikából mit hozott ki az illető.
Mert ha Gasly ezen a TOP50-es listán 12., akkor Hamilton hogy kerülhetett fel rá egyáltalán, aki saját elmondása szerint is élete legpocsékabb szezonján van túl? És akkor hogy került még így is Bearman hátrébb, mint ő? Vagy hogy került be majdnem a 10-be Hülkenberg?
vagy az olyan WEC egységek akik egész évben együtt mentek, minek kell őket különválasztani? Hiszen nem egyedül nyert Le Manst Kubica, és az év végi bajnok Ferrari trió is együtt érte el azt amit.
vagy Russell hogy lehet Ogier előtt, aki futamokat kihagyva lett bajnok?
vagy Rowland F-E címével, hogy előzhet be egy Nascar Cup bajnokot vagy egy WRC 2. helyezettet akinek csak annyi a pechje, hogy Ogier az ellenfele?
Rettenetes lehet az idei Ferrari, és Leclerc hatalmasat nőtt a szememben. Érdekes lenne ugyanabba az autóba beültetni mondjuk öt vagy tíz pilótát mondjuk 10-10 körre, ki mit tud kihozni belőle. Persze ez egyrészt lehetetlen, másrészt amúgyse sokat árulna el, ahhoz túl kevés.
nem sokkal, de én is Russellt tenném előbbre. volt az a része az évnek, mikor a Merci eléggé félrement, Russell akkor is hozta a decens eredményeket, Leclerc meg mintha most nem lett volna olyan ütős egy körön, mint korábban.
ok, összeállt a kép mit szeretnél ezzel. ebben az esetben büntetném, mivel a pálya elhagyása nélkül nem tudta volna megelőzni.
viszont ez az eredeti esetre ez nem áll, mivel a szabály szándéka nem az, hogy bármiféle pályaelhagyást büntessen, hanem az olyan pályaelhagyást ami kifejezetten előnyhöz juttatja.
Szerintem könnyedén belátható, hogy értelmetlen volt büntatni, ugyanúgy ahogy értelmetlen az olyan pályaelhagyást büntetni ami időveszteséggel jár. DE. Az időmérőkön a szigorúsággal az értelmetlen vitákat kerülik el, hisz évente több tucatnyi kérdéses eset lenne hogy bukott vki időt vagy nem. Míg NOR esetében a VB-be való értemetlen belenyúlást kerülték el, és egyértelmű volt hogy nem nyert semmit az elhagyással ahhoz képest ha nem hagyja el. Mindkettő méltányolható eljárás.
"Pl. egy másik autó támadja Cunodát jobbról, ő szabályosan a baloldalt védi. Norris megpróbálja balról, hely még épp lenne, de mégis 4 kerékkel elhagyja a pályát, aztán visszatér Cunoda elé. Érdemel büntetést? Szerintem igen"
"a pályáról lehajtva előzés mennyiben legális, mert én még mindig ott tartok, hogy nem az."
a szabály úgy szól hogy előnyt nem lehet szerezni a pálya elhagyása során. NOR ígyis úgyis megelőzte volna TSU-t, szóval teljesen legális volt a jelenlegi keretek között.