A bűnöket megvallani kell akár Istennek, akár egymásnak, és akkor kap felszabadulást az újszövetségi hívő is, és nem annak nyílt fel- és beismerése nélkül!
Ez szent igazság!
Na ez az, amit az ideirkáló buta keresztények, illetve
buta jehovisták, illetve buta bukott jehovisták nem értenek.
A verseket ne feledd szellemben értelmezni, nem testben.
————————-
Olvasd el a 31545-t, és te tedd meg ezt helyesen, kimondottan az ott lévő újszövetségi példa alapján.
Jakab is segít neked ebben:
Jakab. 5.15….És ha bűnt követett is el, megbocsáttatik néki.
16.Valljátok meg bűneiteket egymásnak és imádkozzatok egymásért, hogy meggyógyuljatok: mert igen hasznos az igaznak buzgóságos könyörgése.
A bűnöket megvallani kell akár Istennek, akár egymásnak, és akkor kap felszabadulást az újszövetségi hívő is, és nem annak nyílt fel- és beismerése nélkül!
Na ez az Isten Szellemének az üzenete erről az újszövetségben (is)!
Én a bibliai intés és a békesség jegyében szólaltam meg, mert a keresztény embernek nem dolga a múltbeli sebek feltépése és a pletyka szítása.
——————————————-———————————
Komoly tévedésben vagy.
Apcsel. 8.22.Térj meg azért ezen gonoszságodból, és kérjed az Istent, ha talán megbocsáttatik néked szívednek gondolatja.
A bűnt először fel kell ismernie a hívőnek, meg kell abból térnie, és kérnie kell a bűnbocsánatot Istentől (és ha vannak emberek is érintve, akkor még az érintett emberektől is).
A bűnbocsánat az újszövetségben is így működik, nem csak a Jeremiás 6.14-15-ben.
Ez az írásod tartalmilag szó szerint egyezik a 31523-s írásoddal, amire én válaszoltam a 31524-ben, de te most egy az egyben leírod ugyanazt az írást nekem válaszként kb 2 mondattal kiegészítve és a 31524-ben írt érveimre mit sem válaszolva?
Ha elolvasod akár csak Nemo honlapján a vallásfórumon folytatott 2008 január végén kezdett beszélgetést, akkor az úgy volt felépítve valószínűleg Tafkó által, hogy Nemo és Cserfa (a “Cs“ betűben itt kicsi volt az “s” betű, míg CSerfa nagy “S”-t írt a nicknevében, és azt használta) nicknevek beszállnak ott egy beszélgetésbe egy ideig a saját maguk korábbi véleményét hangoztatva, és ott Tafkó valamelyik ottani HNA nézeteket képviselő nicknevén (pl. valszeg a Tafkóhoz hasonlókat és hasonló stílusban író “nutmeg” lehetett ott Tafkó HNA nézeteket valló egyik, vagy egyetlen nickneve) szépen, lassan meggyőzi Őket a vélt igazáról, vagy annak egy részéről.
Aki ezt az egészet ott kitalálta, annak kb ilyesmi lehetett a célja ezzel, a HNA véleménnyel ellentétes vélemények színlelt megváltoztatásával bemutatni azt, hogy mily módon is roppannak össze a HNA ”bibliai igazságai” alatt addig más nézeteket képviselő emberek.
Tafkó tehát változatlanul az eredeti, hibás HNA-s termékkel házalt ott, és ahhoz kreált jól hangzó nicknevű vitapartnereket, amivel már rövid távon is a HNA tanok hirdetésének és felsőbb voltának a bemutatása lehetett/volt a célja.
Erre mondják az egyik zsidó viccben azt, hogy “ügyes”…
Bűn nem követtetett el - hacsak nem ígehamisítás bűne, de azt nem embernek kell megbocsát'nia -: ez annak legalább, 'ki rendelk. átl. szövegért. képességgel, nyalvánvaló...
A válaszod stílusa a trágárság és a lekezelő háziasszonyozás, (holott nem ismersz) pontosan megmutatja, mi lakik a szívedben.Ahogy az Ige mondja: "A szívnek teljességéből szól a száj" (Máté 12:34). Aki egy 18 évvel ezelőtti fórumos álnevet Isten szent haragjával egy szintre emel, miközben a jelenben ilyen gyűlölettel és tiszteletlenséggel beszél a felebarátjával, az csupán testi emberként ítélkezik, és a megbocsátást nagy ívben elkerüli.
-----------
A bűnt a bűnnel takargatni és a saját szeretetlenségedet mások 18 éves hibáival igazolni, ez az igazi képmutatás. Teljesen mindegy, hogy valaki milyen gyülekezetébe járt, és egykor a száján keresztül vette a szent szellemet vezető parancsára mint te is, most pedig ugyanezzel a szájjal vádaskodik és gyalázza felebarátját.
Jak 3,10 Ugyanabból a szájból jő ki áldás és átok. Atyámfiai, nem kellene ezeknek így lenni!
-------------
Hiába való minden vallásos hivatkozás, ha a jelenbeli beszéded rombol: ahogy a sós forrás sem adhat édes vizet, úgy a szent szellem sem szülhet irgalmatlan gyűlöletet. Aki a szájával egyszerre akar áldást és átkot szórni, az saját maga bizonyítja, hogy a hite már csak puszta vallásos máz, amelyből kiveszett Krisztus valósága.
-----
Isten nem a 18 évvel ezelőtti világi nicket fogka nézi, hanem a te mostani, gyalázkodó szavaidat.
-
A te érvelésed a képmutatás tankönyvi példája. Miközben a 18 évvel ezelőtti "igazság" nevében inkvizítorként tetszelegsz, a jelenben a szeretetlenség és a gyalázkodás bűnébe esel. Ezzel bebizonyítod, hogy neked nem az isteni igazság a fontos, hanem a saját ítélkező indulatod, hiszen az igazi igazság soha nem választható el az irgalomtól és a megbocsátástól.
--
A te hitbéli buzgóságod nem Isten dicsőségét szolgálja, hanem a saját ítélkező egódat,hiszen az Ige szerint:
(1Sámuel 16:7).
Isten nem úgy lát, mint az ember; mert az ember azt nézi, ami a szeme előtt van, de az Úr azt nézi, ami a szívben van. Miközben te a múltban vájkálsz, hogy más felett uralkodj, elfelejted, hogy Isten a te szívedben is látja a szeretetlenséget.
----------
A kereszténység nem arról szól, hogy nyomozók vagytok, akik mások régi hibáit keresik, hanem arról, hogy Isten megbocsátott a Fia által, a szellemi megtisztulás reményében. Más szemében a szálkát, magáéban a gerendát sem látja. Aki folyton a múltat emlegeti és másokat akar sarokba szorítani, az elfelejti, amit Jakab apostol mondott.
-------
Az Istentől jövő bölcsesség nem nem támad, hanem békés és irgalmas. Az igazi hívő feladata nem az, hogy rendőrt játsszon és vallasson másokat, hanem az, hogy megmutassa, van bocsánat és van tovább lépés. Aki csak vádolni tud, az még nem értette meg Isten szeretetét. 1Korintus 13. Isten nem azért adott nekünk Igét, hogy furkósbotként használjuk a másik ellen, hanem hogy gyógyítsunk vele.
----------------------------------
János Apostol I. levele 3. rész
14. Mi tudjuk, hogy általmentünk a halálból az életbe, mert szeretjük a mi atyánkfiait. A ki nem szereti az ő atyjafiát, a halálban marad.
-
15.A ki gyűlöli az ő atyjafiát, mind embergyilkos az: és tudjátok, hogy egy embergyilkosnak sincs örök élete, a mi megmaradhatna ő benne.
---
16. Arról ismertük meg a szeretetet, hogy Ő az ő életét adta érettünk: mi is kötelesek vagyunk odaadni életünket a mi atyánkfiaiért.
-------------
Az én bizonyságom a magasságban van Isten előtt, nem pedig egy önjelölt földi bíró előtt. Nem egy ilyen stílusban ítélkező fórumozónak tartozom számadással. Vagy, aki az Igét bosszúhadjáratra és trágár sárdobálásra használja, az pont azt az erkölcsi hitelt rombolja le, amire hivatkozik.
-----
Érdemes lenne elgondolkodnod Jakab apostol szavain:
Jak 3,10 Ugyanabból a szájból jő ki áldás és átok. Atyámfiai, nem kellene ezeknek így lenni!
Azon, hogy olyasba ütöd orrodat, 'mihöz közöd nincs' s úgy, hogy még kisiskolás fokon sem vagy az alaphelyzetett értelmezni képes? Mert szerénted CSerfa és Nemo nicknevek alatt állítólag innet vki 18 esztendeje hibás portékával "házalt", miszerént Jézus a vizet borrá változtatta: 31421...
Az az egyház ,amely eltiltja a tagjaitól a vort és egyébb vidámító italat,amit az Isten ajándékul szánt az embernek,egy sem ismerte meg az Istenek Istenét, de az Istenek Istene Khrisztoszát sem,
Az az egyház, amely eltiltja a tagjaitól a bort és egyébb vidámító italat,
amit az Isten ajándékul szánt az embernek, egy sem ismerte meg az
Istenek Istenének Istenét, de az Istenek Istene Istenének Khrűsztoszát,
Fogalmazz pontosan, és értsd azt, amit a másik ír, mond, mert én nem írtam “hit kérdésében” eltérő nézetekről az apostolok kapcsán!"
Pontosan fogalmaztam.
Ezt írtam:
Az akivel a Szent Szellem kommunikál nem állít olyan dolgot, hogy a hit kérdésében az apostolok között eltérő nézetek lettek volna. A Szentszellem ugyanis nem folytat megosztó tevékenységet.
Az apostolok hite mindenben egyezett az Úr Jézus tanításával, és az Úr Jézus Istenének a próféták által közölt tanításával. Az Istenek Istene szent prófétáiban ugyanis ugyanaz a Segítő Isten végezte
a munkáját, aki az Úr Jézus apostolaiban is.
Az Úr Jézus így nyilatkozott a Segítő Istennel kapcsolatban:
János 14: 12 Bizony, bizony mondom néktek: Aki hisz énbennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én cselekszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek. 13 És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban. 14 Ha valamit kértek az én nevemben, én megcselekszem azt. 15 Ha engem szerettek, az én parancsolataimat megtartsátok. 16 És én kérem az Atyát, és más Vigasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon mindörökké. 17 Az igazságnak ama Szellemét: akit a világ be nem fogadhat, mert nem látja Őt és nem ismeri Őt; de ti ismeritek Őt, mert nálatok lakik, és bennetek marad. . 26 Ama Vigasztaló pedig, a Szent Szellem, akit az én nevemben küld az Atya, Ő mindenre megtanít majd titeket, és eszetekbe juttatja mindazokat, amiket mondottam néktek. 27 Békességet hagyok néktek; az én békességemet adom néktek: nem úgy adom én néktek, amint a világ adja.
János 15:1 Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a szőlőműves. 2 Minden szőlővesszőt, amely énbennem gyümölcsöt nem terem, lemetsz; mindazt pedig, amely gyümölcsöt terem, megtisztítja, hogy több gyümölcsöt teremjen. 3 Ti már tiszták vagytok ama beszéd által, amelyet szóltam néktek. 4 Maradjatok énbennem és én is tibennetek. Miképpen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanemha a szőlőtőkén marad; akképpen ti sem, hanemha énbennem maradtok
János 16: 7 De én az igazat mondom néktek: Jobb néktek, hogy én elmenjek: mert ha el nem megyek, nem jön el hozzátok a Vigasztaló: ha pedig elmegyek, elküldöm Őt tihozzátok. 8 És Ő, amikor eljön, megfeddi a világot bűn, megigazulás és ítélet tekintetében. 9 Bűn tekintetben, hogy nem hisznek énbennem, 10 Megigazulás tekintetében, mert én elmegyek az én Atyámhoz, és többé nem láttok engem, 11 És ítélet tekintetében, mert e világ fejedelme megítéltetett. 12 Még sok mondanivalóm van hozzátok, de most el nem hordozhatjátok. 13 De mikor eljön Ő, az igazságnak Szelleme, elvezet majd titeket minden igazságra. Mert nem magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall, és a bekövetkezendőket megjelenti néktek. 14 Ő engem dicsőít majd, mert az enyémből vesz, és megjelenti néktek. 15 Mindaz, ami az Atyáé, az enyém: azért mondám, hogy az enyémből vesz, és megjelenti néktek.
Eddigi írásaidból megállapítható, hogy elveted az igaz a valóságos Khrisztoszt, az ember Jézust, és elvetet az Atyját és istenét is. Mi módon állítod hát, hogy veled a Szent Szellem kommunikál?
Akit a Szent Szellem megszentelt az az igazságot szólja."
Veled nem azt láttatta meg a benned lakozó szellem,amit leírtam?
Pál apostol azt tanácsolta, hogy próbára kell tenni a szellemet, ha Istentől van-e a szellem.
Tisztázd persze először magadban azt, hogy mi jelent a “hit kérdésében” fogalmilag, lévén “hit kérdésében” a démonok is “szakértők”, lévén “a démonok is hisznek”, és teszik ezt sokkal régebb óta, mint mi emberek az itt eltöltött max 120 évünk alatt."
Megfogalmaztam, hogy milyen hit kérdésében. Az Istenek Istenében való hit kérdésében és az Isten Khrisztoszában, a valóságos Messiásban, az ember Jézusban való hit kérdésében.
Való igaz, hogy a démon szellemek is felismerték ki a valóságos Megváltó az emberek közül.
Velük szemben az egyházak nem akarják megismerni a valóságos Messiást, az ember Jézust.
De az ember Jézus Istenét sem akarják befogadni istenükül.
Nos ez a különbség a démon szellemek és a hamis isten és hamis khrisztust hirdető vallások prédikátorai között.Míg a démonok megismerték az igaz Messiást, az ember Jézust, addig
te és a prédikátorod hallani sem akarnak az Istenek Istenéről és annak Khrisztoszáról.
Helyettük, a római császárok három az egyben istenmodellje mellett tanúskodtok, a valóságos Istennek az Atyának és a valóságos Fiúnak Jézusnak csak a nevét bitorló bálványistent képviselitek.
Káromlóan szóltok a Szent Szellem istenről is, azt állítván , hogy az az ember Jézustól és istenétől származik, egylényegűnek tartjátok a Szent Szellem Istent és az Istenek Istenét az ember Jézussal.
Bor fogyasztása: A bor (alkohol) fogyasztása (mértékkel) is felmerül a jótékony hatások kapcsán (szív-érrendszer, antioxidánsok), de ez nem azonos a bór elem hatásával, és az alkohol egészségügyi hatásai kettős megítélésűek."
A Messiás Jézus megemlítette a bor jótékony hatását külsőleg alkalmazva különféle sérülések kezelésénél.
Lukács 10:25.És ímé egy törvénytudó felkele, kísértvén őt, és mondván: Mester, mit cselekedjem, hogy az örök életet vehessem?26.Ő pedig monda annak: A törvényben mi van megírva? mint olvasod?27.Az pedig felelvén, monda: Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből és teljes lelkedből és minden erődből és teljes elmédből; és a te felebarátodat, mint magadat.28.Monda pedig annak: Jól felelél; ezt cselekedd, és élsz.29.Az pedig igazolni akarván magát, monda Jézusnak: De ki az én felebarátom?30.Jézus pedig felelvén, monda: Egy ember megy vala alá Jeruzsálemből Jerikóba, és rablók kezébe esék, akik azt kifosztván és megsebesítvén, elmenének, és ott hagyák félholtan.31.Történet szerint pedig megy vala alá azon az úton egy pap, aki azt látván, elkerülé.32.Hasonlóképpen egy Lévita is, mikor arra a helyre ment, és azt látta, elkerülé.33.Egy samaritánus pedig az úton menvén, odaért, ahol az vala: és mikor azt látta, könyörületességre indula.34.És hozzájárulván, bekötözé annak sebeit, olajat és bort töltvén azokba; és azt felhelyezvén az ő tulajdon barmára, vivé a vendégfogadó házhoz, és gondját viselé néki.
Belsőleg alkalmazva is van jó hatása mértékkel fogyasztva.
Alapvetően azonban az Isten vidámító italnak szánta.
Bírák 9:13.Azonban a szőlőtő is azt mondta nékik: Elhagyjam-é mustomat, amely isteneketés embereket vidámít, és elmenjek, hogy ingadozzam a fák felett?
A bornak ott kellett lenni napi rendszerességgel az Úr asztalán italáldozatul az Úrnak.
4.Mózes 28:7.Annak italáldozatja pedig egy hinnek negyedrésze egy-egy bárányhoz. A szenthelyen adj italáldozatot, jó borból az Úrnak.
Az Istenek Istene választott népétől sem tiltotta el a bornak és más vidámító italnak a fogyasztását:
5. Mózes 14:22.Esztendőről esztendőre tizedet végy a te magodnak minden terméséből, amely a te meződön terem.23.És egyed az Úrnak, a te Istenednek színe előtt azon a helyen, amelyet kiválaszt, hogy ott lakozzék az ő neve, gabonádnak, mustodnak, olajodnak tizedét, a te barmaidnak és juhaidnak első fajzását; hogy tanuljad félni az Urat, a te Istenedet minden időben.24.Ha pedig hosszabb néked az út, hogysem oda vihetnéd azokat, mivelhogy távol esik tőled az a hely, amelyet az Úr, a te Istened választ, hogy oda helyezze az ő nevét, téged pedig megáldott az Úr, a te Istened:25.Akkor add el pénzen, és kösd a kezedbe a pénzt, és menj el arra a helyre, amelyet kiválaszt az Úr, a te Istened;26.És adjad a pénzt mind azért, amit kíván a te lelked: ökrökért, juhokért, borért és vidámító italért és mindenért, amit megáhít néked a te lelked, és egyél ott az Úrnak, a te Istenednek színe előtt, és örvendezzél te és a te házadnak népe.
Böjt ideje alatt,amikor nem a vidámságnak volt az ideje bort nem fogyasztottak.
Volt amikor Izrael fiai időnként fogadalmat tettek az Úrnak,hogy az Úr házában fognak szolgálni,
böjtöléssel és könyörgésekkel.Ez alatt az idő alatt bort sem fogyasztottak.
Amikor azonban letel az ő fogadalmuk ideje, mielőtt elhagyták volna az Úr Házát, az Úr Törvénye szerint bort kellett inni adni nekik:
5.Mózes 6:12.És az ő nazireusságának napjait szentelje újra az Úrnak, és vigyen az ő vétkéért való áldozatul egy esztendős bárányt; az elébbi napok pedig essenek el, mert megfertőztette az ő nazireusságát.13.Ez pedig a nazireus törvénye: amely napon betelik az ő nazireusságának ideje, vigyék őt a gyülekezet sátorának nyílásához.20.És lóbálja meg a pap azokat áldozatul az Úr előtt; a papnak szenteltetett ez, a meglóbált szegyen és a felemelt lapockán felül. Azután igyék bort a nazireus.
A bölcs Salamon a bűnös gondolatokkal terhelt embereket óvva intette a bor fogyasztásától.
Ezzel szemben azoknak ,akik elhagyták bűnös cselekedeteiknek azt mondra, hogy igyák jó szívvel a borukat.
Prédikátor 9:9.No azért egyed vígassággal a te kenyeredet, és igyad jó szívvel a te borodat; mert immár kedvesek Istennek a te cselekedetid!10.A te ruháid mindenkor legyenek fejérek, és az olaj a te fejedről el ne fogyatkozzék.
Az az egyház ,amely eltiltja a tagjaitól a vort és egyébb vidámító italat,amit az Isten ajándékul szánt az embernek,egy sem ismerte meg az Istenek Istenét, de az Istenek Istene Khrisztoszát sem,
hisz Khrisztosz maga is borivó volt az Evangéliumok tanúsága szerint,pedig Ő Istenét és Atyját hordozta testében.
Nem érzed ezekből az általam eme ügy kapcsán joggal idézett versekből Isten szent indulatát?
Komolyan nem érzed azt a felháborodást Isten részéről, amit Isten olyankor érez, amikor egy ügyben “hazugságokkal igyekeznek gyógyítani, elfedni az erkölcsi romlást?”
-------------------
-Éppen azt nevezi a Biblia világi indulatnak, amit most te is képviselsz. Még az ÓszövetségbőlJeremiás prófétát is belerángatod egy 18 évvel ezelőtti ügybe, sárba rántva Isten szent nevét. Azt gondolod, hogy Isten szent haragja azon múlik, hogy ki milyen nevet használt egy fórumon majdnem két évtizeddel ezelőtt?
-Én a bibliai intés és a békesség jegyében szólaltam meg, mert a keresztény embernek nem dolga a múltbeli sebek feltépése és a pletyka szítása. Az igazság, ami szabaddá tesz, nem egy kényszerített vallatásban rejlik, hanem Isten bocsánatában.
-
Miközben te a "nemzet leányának romlását" emlegeted ki az ószövetségből, vagyis a nemzet tragédiájára vonatkozó verset, egy világi fórumos vita ügy kapcsán, észre sem veszed, hogy pont az az "irgalmatlan és ítélkező szellem" uralkodik rajtad, amitől éppen az Ige óv.
-------
Rómabeliekhez írt levél 14. rész
4. Te kicsoda vagy, hogy kárhoztatod a más szolgáját? Az ő tulajdon urának áll vagy esik. De meg fog állani, mert az Úr által képes, hogy megálljon.
-------
A világiak nem azért röhögnek a keresztényeken, mert valaki 18 éve hibázott, hanem azért, mert azt látják, hogy a magukat hívőnek vallók két évtized után sem képesek megbocsátani és túllépni, hanem ugyanazzal a kicsinyességgel marják egymást, mint a hitetlenek.
-
Isten szent indulata a szeretetlenség ellen gerjed, nem pedig azért, hogy inkvizítort játssz.
Nem az igazságot keresed, hanem egy olyan szellemiinkvizíciót folytatsz, amelyben elfelejted, hogy mindenki egyedül Istennek tartozik számadással, nem pedig a te kéretlen ítélőszékednek.
A keresztény ember az Ura előtt áll vagy bukik, nem neked tartozik számadással.
Aki az Igét bosszúhadjáratra használja, az pont azt az erkölcsi hitelt rombolja le, amire hivatkozik.
----------------------------
Máté Evangyélioma 18. rész
21. Ekkor hozzámenvén Péter, monda: Uram, hányszor lehet az én atyámfiának ellenem vétkezni, és néki megbocsátanom? még hétszer is?
22. Monda néki Jézus: Nem mondom néked, hogy még hétszer is, hanem még hetvenhétszer is.
-------
Máté Evangyélioma 9. rész
És látva ezt a farizeusok, mondának az ő tanítványainak: Miért eszik ez a ti Mesteretek a vámszedőkkel és bűnösökkel együtt?
12. Jézus pedig ezt hallván, monda nékik: Nem az egészségeseknek van szüksége orvosra, hanem a betegeknek.
13. Elmenvén pedig tanuljátok meg, mi az: Irgalmasságot akarok és nem áldozatot. Mert nem az igazakat hivogatni jöttem, hanem a bűnösöket a megtérésre.
-
Sokat kell tanulnod Isten szívéről, ha a pletykát és a vádkeltést többre tartod az irgalomnál.
--
A verseket ne feledd szellemben értelmezni, nem testben.
“Az akivel a Szent Szellem kommunikál nem állít olyan dolgot, hogy a hit kérdésében az apostolok között eltérő nézetek lettek volna. A Szentszellem ugyanis nem folytat megosztó tevékenységet.”
———————————————
Hol írtam én olyat, hogy “hit kérdésében az apostolok között eltérő nézetek lettek volna”?
A válasz az, hogy sehol.
Fogalmazz pontosan, és értsd azt, amit a másik ír, mond, mert én nem írtam “hit kérdésében” eltérő nézetekről az apostolok kapcsán!
OK?
Tisztázd persze először magadban azt, hogy mi jelent a “hit kérdésében” fogalmilag, lévén “hit kérdésében” a démonok is “szakértők”, lévén “a démonok is hisznek”, és teszik ezt sokkal régebb óta, mint mi emberek az itt eltöltött max 120 évünk alatt.
Ja, a démonok rettegnek, és úgy hisznek, de attól még hisznek, azaz “hit kérdésében” nekik is van véleményük.
Tisztázd hát a fogalmaidat, mert anélkül ez csak levegőbe mondott szavak, s nem egyebek…
Ez alapján érvelek, és az alapján, amit a Szent Szellem mond nekem.
Ezt itt sokan állítják magukról, és mégis eltérő nézeteket vallanak/vallunk, de volt ilyen már az apostolok korában is."
Az akivel a Szent Szellem kommunikál nem állít olyan dolgot, hogy a hit kérdésében az apostolok között eltérő nézetek lettek volna. A Szentszellem ugyanis nem folytat megosztó tevékenységet.
Az apostolok hite mindenben egyezett az Úr Jézus tanításával, és az Úr Jézus Istenének a próféták által közölt tanításával. Az Istenek Istene szent prófétáiban ugyanis ugyanaz a Segítő Isten végezte
a munkáját, aki az Úr Jézus apostolaiban is.
Az Úr Jézus így nyilatkozott a Segítő Istennel kapcsolatban:
János 14: 12 Bizony, bizony mondom néktek: Aki hisz énbennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én cselekszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek. 13 És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban. 14 Ha valamit kértek az én nevemben, én megcselekszem azt. 15 Ha engem szerettek, az én parancsolataimat megtartsátok. 16 És én kérem az Atyát, és más Vigasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon mindörökké. 17 Az igazságnak ama Szellemét: akit a világ be nem fogadhat, mert nem látja Őt és nem ismeri Őt; de ti ismeritek Őt, mert nálatok lakik, és bennetek marad. . 26 Ama Vigasztaló pedig, a Szent Szellem, akit az én nevemben küld az Atya, Ő mindenre megtanít majd titeket, és eszetekbe juttatja mindazokat, amiket mondottam néktek. 27 Békességet hagyok néktek; az én békességemet adom néktek: nem úgy adom én néktek, amint a világ adja.
János 15:1 Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a szőlőműves. 2 Minden szőlővesszőt, amely énbennem gyümölcsöt nem terem, lemetsz; mindazt pedig, amely gyümölcsöt terem, megtisztítja, hogy több gyümölcsöt teremjen. 3 Ti már tiszták vagytok ama beszéd által, amelyet szóltam néktek. 4 Maradjatok énbennem és én is tibennetek. Miképpen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanemha a szőlőtőkén marad; akképpen ti sem, hanemha énbennem maradtok
János 16: 7 De én az igazat mondom néktek: Jobb néktek, hogy én elmenjek: mert ha el nem megyek, nem jön el hozzátok a Vigasztaló: ha pedig elmegyek, elküldöm Őt tihozzátok. 8 És Ő, amikor eljön, megfeddi a világot bűn, megigazulás és ítélet tekintetében. 9 Bűn tekintetben, hogy nem hisznek énbennem, 10 Megigazulás tekintetében, mert én elmegyek az én Atyámhoz, és többé nem láttok engem, 11 És ítélet tekintetében, mert e világ fejedelme megítéltetett. 12 Még sok mondanivalóm van hozzátok, de most el nem hordozhatjátok. 13 De mikor eljön Ő, az igazságnak Szelleme, elvezet majd titeket minden igazságra. Mert nem magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall, és a bekövetkezendőket megjelenti néktek. 14 Ő engem dicsőít majd, mert az enyémből vesz, és megjelenti néktek. 15 Mindaz, ami az Atyáé, az enyém: azért mondám, hogy az enyémből vesz, és megjelenti néktek.
Eddigi írásaidból megállapítható, hogy elveted az igaz a valóságos Khrisztoszt, az ember Jézust, és elvetet az Atyját és istenét is. Mi módon állítod hát, hogy veled a Szent Szellem kommunikál?
Akit a Szent Szellem megszentelt az az igazságot szólja.
Mintha nem nyílt eszmecserére hozták volna létre a fórumokat!
(S)Zellem atepistaként most joggal röhöghet itt egyes hívők viselkedésén, és azon, hogy 18 év alatt nem voltak magukat kereszténynek nevező emberek lezárni érdemben a Tafkó/híg ember nickhamisítós ügyet, és tudod mit, azt mondom, hogy teljesen igaza is van, ha most kiröhög minket, hívőket!
Én nem a ti szinteteken szólaltam meg. A képmutatás ott kezdődik, amikor valaki vallásos közegben elvárja a tiszteletet, de a beszéde pletykává és sárdobálássá fajul. Én az Igét hoztam be tükörnek,…
——————————————-
Ha elolvastad rendesen az itteni írásokat, akkor megnyugodhattál, lévén pl. én is az Igét hoztam be ide tükörnek, azaz nem csak Te.
A 31518-ban ismét ezt adom eléd, a Jer. 6. 14-15. mellé téve egy ott ki nem irt, csak idézett másik ez ügyben alapigét is, a Máté 5.37-t, az igen-igen, nem-nem beszéd szükségességéről.
Megjegyzem, egyesek megróttak korábban engem, hogy túl igei hivatkozást írok, és abban igazuk volt/van, hogy nem attól lesz egy hsz tartalma igaz, hogy mennyire sok igei hivatkozást tudunk benne felsorolni a gondolatmenetünk igazolására, hanem attól, hogy a nagybetűs Igazságból, azaz Jézus valóságából való e a beszédünk, vagy sem.
Jézus beszédét emiatt érezték és mondták másnak, mert a szavai mögött állandó igei hivatkozások nélkül is (hivatkozott persze az írásokra is, de számos példázatát “lehozta” akár egyetlen igei hivatkozás nélkül is) a valóság érződött és nem az írások tanult tudása, hanem annak teljes értése.
Szóval nyugodj meg, tudjuk, hogy milyen szinten szólaltál meg.