A csuklós merciken mi az a hatalmas sárga doboz a első ajtó melletti BKK jegykezelő mellet, amit az elmúlt egy évben előbb felszereltek, majd most kezdik leszerelni, egyik másikból már el is tűnt, csak a vezeték maradt hátra ( pl 726, 733).
Egy helyközi, félig-meddig helyi jellegű buszon télen 25 fok, véleményem szerint, elfogadhatatlanul meleg. Még a távolságin is az lenne, bár ott eggyel kevésbé kritikus, de a helyközin ez jó tíz fokkal több az optimálisnál.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy az agglós elektromos Mercedes buszokban mennyire jó télen a fűtés? Valamelyik nap sikerült kifognom egy jéghideg buszt. Még a sofőr is sapkában vezetett. Köszönöm szépen a válaszokat!
Szerintetek a 13-as családot hogy lehetne megreformálni úgy, hogy Diósd és Budatétény/Nagytétény között a jelenleginél egyenletesebb- és nem utolsósorban élhetőbb sűrűségű- követés jöjjön ki? Mert a 88-as oké, hogy igazodási pont a maga 60 percezésével, de a 13-as család is eszméletlenül ritka, használhatatlan. Csúcsban is 27-28-30 perc a 88 és a 13-as család KÖZÖS követése, de csúcson kívül még rosszabb.
Ha Mondjuk a 13-as családnak lenne egy fix 20 perces KÖZÖS követése- akár csúcsban is- a Campona és Diósd, Sashegyi út között, máris jobb lenne a helyzet. PL. élből le kéne egyszerűsíteni legfeljebb két járatra a ma négytagú 13-as családot, pl. a mostani 13/13A/113/113A helyett csak 13 és 13A (természetesen az üzemidők kibővítésével).
Eleve nem értem, hogy mi szükség volt a változtatásra. A korábban is odajáró 848-as útvonala teljes egészében lefedi a 218-as útvonalát, semmilyen előrelépést nem jelentett a 218-as Pilisborosjenőre vitele. Elég lett volna a 840/848-ast sűríteni az igényeknek megfelelően.
A csuklósokon is gyakran nyomorgás van csúcsidőben, de kizárólag szólóval pótolják őket.
Valami gyötrelmesen ezen az útvonalon minden, a Nagykőrösi út is csak nyomokban tartalmaz már aszfaltot és kb azt érezni utasként, hogy szétesik a busz rajta, olyan erőszakosan csattog-kattog. Járvány óta ritkább a menetrend is.
Kedves utas elegelje meg és menjen inkább autóval tovább gyarapítani a csúcsidei dugókat, akkor biztos jobb lesz.
A teljes sárga buszos aglós közlekedést újrakéne már gondolni. Rettentő sok párhuzamosság, felesleges kapacitás van benne. Lehet kezdeni a 800-asokkal és a kék aglóval.
A 830-as már most is betér az Auchanhoz. A többi esetén bőven elég lenne közelebb tenni a megállót a 10-esen. Igazából nem is értem, miért a Külső Vasút utcánál van, onnan még azért elég sokat kell sétálni. Persze nyilván nem egy olyan távról van szó, amibe belehal az ember, de az ideálistól elég messze van a megálló és az Auchan közti távolság. Azt viszont személy szerint én semmiképp sem támogatom, hogy a többi járat is betérjen oda, nem hiányzik még egy plusz, akár 5 perces keringés, kiváltképp nem a reggeli csúcsban.