Keresés

Részletes keresés

675 Creative Commons License 6 napja -1 0 1879

A csuklós merciken mi az a hatalmas sárga doboz a első ajtó melletti BKK  jegykezelő mellet, amit az elmúlt egy évben előbb felszereltek, majd most kezdik leszerelni, egyik másikból már el is tűnt, csak a vezeték maradt hátra ( pl 726, 733). 

Peti817172M Creative Commons License 2025.12.07 -1 0 1878

De a dízeles buszokon is gyakori, hogy túltolják a fűtést.

Előzmény: Peti817172M (1877)
Peti817172M Creative Commons License 2025.12.07 -1 1 1877

Épp ez a baj, hogy a gázost túlfűtik, a villanyost meg sok esetben alul.

Előzmény: Fradista Utazó (1876)
Fradista Utazó Creative Commons License 2025.12.02 0 6 1876

Egy helyközi, félig-meddig helyi jellegű buszon télen 25 fok, véleményem szerint, elfogadhatatlanul meleg. Még a távolságin is az lenne, bár ott eggyel kevésbé kritikus, de a helyközin ez jó tíz fokkal több az optimálisnál. 

Előzmény: Peti817172M (1873)
nonick7 Creative Commons License 2025.12.02 0 4 1875

25-26 fokhoz képest hideg

 

annyi még közel se legyen egy buszon, ahol nem reális levenni a pucsit, kabátot

Előzmény: Peti817172M (1873)
Peti817172M Creative Commons License 2025.12.01 0 0 1874

Akkor is nagyon merül, ha a kályhát használod?

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (1872)
Peti817172M Creative Commons License 2025.12.01 -2 0 1873

Ha működik akkor is határeset. Szobahőmérséklet azért nincs. A gázosokban levő 25-26 fokhoz képest hideg. Különösen, ha be sem kapcsolják.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (1872)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.11.30 -1 0 1872

Ha működik akkor jó, de cserébe merül a kocsi. Nem kicsit.

Előzmény: Verhovina (1870)
exvérmezö15 Creative Commons License 2025.11.29 -1 0 1871

Papírom szép és jó de attól még óriási kések meg lesznek...a reggeli dugok miatt. Sok haszna nem lesz  de jó PR fogás

Előzmény: 08-73 (1869)
Verhovina Creative Commons License 2025.11.29 0 0 1870

Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy az agglós elektromos Mercedes buszokban mennyire jó télen a fűtés? Valamelyik nap sikerült kifognom egy jéghideg buszt. Még a sofőr is sapkában vezetett. Köszönöm szépen a válaszokat! 

08-73 Creative Commons License 2025.11.20 0 3 1869

Update: eddig annyi, hogy a 63-as december 14-től sűrűbb lesz a reggeli csúcsban. 

Előzmény: 08-73 (1868)
08-73 Creative Commons License 2025.11.20 0 0 1868

Valaki tudja esetleg, hogy menetrendváltástól lesz-e valami változás az agglos vonalaknál?

JPeto Creative Commons License 2025.11.11 0 1 1867
08-73 Creative Commons License 2025.11.04 0 1 1866

Szerintetek a 13-as családot hogy lehetne megreformálni úgy, hogy Diósd és Budatétény/Nagytétény között a jelenleginél egyenletesebb- és nem utolsósorban élhetőbb sűrűségű- követés jöjjön ki? Mert a 88-as oké, hogy igazodási pont a maga 60 percezésével, de a 13-as család is eszméletlenül ritka, használhatatlan. Csúcsban is 27-28-30 perc a 88 és a 13-as család KÖZÖS követése, de csúcson kívül még rosszabb.

Ha Mondjuk a 13-as családnak lenne egy fix 20 perces KÖZÖS követése- akár csúcsban is- a Campona és Diósd, Sashegyi út között, máris jobb lenne a helyzet. PL. élből le kéne egyszerűsíteni legfeljebb két járatra a ma négytagú 13-as családot, pl. a mostani 13/13A/113/113A helyett csak 13 és 13A (természetesen az üzemidők kibővítésével).  

 

Peti817172M Creative Commons License 2025.09.30 0 2 1865

Eleve nem értem, hogy mi szükség volt a változtatásra. A korábban is odajáró 848-as útvonala teljes egészében lefedi a 218-as útvonalát, semmilyen előrelépést nem jelentett a 218-as Pilisborosjenőre vitele. Elég lett volna a 840/848-ast sűríteni az igényeknek megfelelően.

Előzmény: sznds (1861)
Tractron Creative Commons License 2025.09.09 0 0 1864

A csuklósokon is gyakran nyomorgás van csúcsidőben, de kizárólag szólóval pótolják őket.

Valami gyötrelmesen ezen az útvonalon minden, a Nagykőrösi út is csak nyomokban tartalmaz már aszfaltot és kb azt érezni utasként, hogy szétesik a busz rajta, olyan erőszakosan csattog-kattog. Járvány óta ritkább a menetrend is.

Kedves utas elegelje meg és menjen inkább autóval tovább gyarapítani a csúcsidei dugókat, akkor biztos jobb lesz.

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.09.08 -2 0 1863

Lassan a Volán összes busza javításra várva áll.

Előzmény: 08-73 (1862)
08-73 Creative Commons License 2025.09.08 -1 1 1862

A gyáli vonalakon kidőltek a MOS-ok, hogy tele vannak BKV-s buszokkal?

sznds Creative Commons License 2025.08.29 0 0 1861

van valakinek 18/218-as táblája a vasárnapi búcsúmenethez??

bz79 Creative Commons License 2025.08.22 -1 0 1860

Nem,csak a Bécsi úton,és a Budafoki úton tankolnak az agglós cng manok.A bécsi úti az nyilvános,a budafoki útit csak a volán használja.

Előzmény: Tractron (1858)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.08.10 -2 1 1859

Akad pár MOL-kút a városban és környékén ahol van CNG-kút.

Előzmény: Tractron (1858)
Tractron Creative Commons License 2025.08.10 -1 0 1858

A Mogyoródi úti telephelyre tévedt CNG-s szólókat tudják ott tankolni? Vagy átjárnak Budára, esetleg a BKV-hoz Délpestre?

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.06.26 -1 3 1857

Oda legalább akkor jut csuklós.

Előzmény: 675 (1856)
675 Creative Commons License 2025.06.25 -7 1 1856

Kb másfél hónapja alig alig van merci a Gyáli gyorsokon, 80-90% Volvo, mig előtte fele fele volt.

Ez valami tudatos döntés? Dél Pesti szutyerákoknak jó a Volvo is ?  

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.06.25 -1 3 1855

Nagyon egyszerű a válasz. A lassú karbantartás meg műszakiztatás miatt elfogytak a csuklósok.

Előzmény: NTL-979 (1854)
NTL-979 Creative Commons License 2025.06.25 -1 0 1854

Hülye kérdés: 169E miért van tele szólóval?

08-73 Creative Commons License 2025.06.01 -4 1 1853

Meg az agglósok közül a ritka, kisebb forgalmú járatokat- 38-as család, 218, stb- már rég  be lehetne már sorolni a párhuzamos helyközi vonalak közé.

Előzmény: 18-09 (1852)
18-09 Creative Commons License 2025.06.01 -6 4 1852

A teljes sárga buszos aglós közlekedést újrakéne már gondolni. Rettentő sok párhuzamosság, felesleges kapacitás van benne. Lehet kezdeni a 800-asokkal és a kék aglóval. 

Előzmény: BuszosTonika1 (1849)
iamaHUN Creative Commons License 2025.05.31 -1 0 1851

A 830-as már most is betér az Auchanhoz. A többi esetén bőven elég lenne közelebb tenni a megállót a 10-esen. Igazából nem is értem, miért a Külső Vasút utcánál van, onnan még azért elég sokat kell sétálni. Persze nyilván nem egy olyan távról van szó, amibe belehal az ember, de az ideálistól elég messze van a megálló és az Auchan közti távolság. Azt viszont személy szerint én semmiképp sem támogatom, hogy a többi járat is betérjen oda, nem hiányzik még egy plusz, akár 5 perces keringés, kiváltképp nem a reggeli csúcsban.

Előzmény: 08-73 (1844)
Közlekedésguru Creative Commons License 2025.05.26 -1 0 1850

Oh, csak a videót néztem meg, amiben annyi hangzott el, hogy minden vonathoz lesz busz. Így már érdekesebb.

Előzmény: IAtilla (1846)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!