Keresés

Részletes keresés

traki62 Creative Commons License 2025.12.12 0 0 3873

üdvözöllek talán lesz könyv és katalógus is

Előzmény: traki62 (3872)
traki62 Creative Commons License 2025.12.11 0 0 3872

köszönöm

Előzmény: Gyöször (3871)
Gyöször Creative Commons License 2025.12.10 0 0 3871

Én nem vagyok annyira ráérős, hogy beszkenneljem. Max pár oldalt befotózok neked ami épp kell. Voltak itt emberek akik küldözgették, kérdezd meg tőlük, ha visszaolvasol.

Előzmény: traki62 (3870)
traki62 Creative Commons License 2025.12.10 0 0 3870

üdvözöllek tz4k könyvet nem tudsz e eladót vagy szkenneltet?

Előzmény: Gyöször (3869)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.21 0 0 3869

Első hajtást csak a régi TZken lehetett kapcsolni.

A hátsó difit tudod rákapcsolni a kardánra, vagy le a kardánról ezt a hátsó vonólapon átnyúló ki-be tolható kis gombbal tudod megtenni.

 

Ha hátsókerék hajtást szeretnél akkor elől a bal oldali 3 állású kart ki kell húznod, ekkor a váltó útarányos hajtást ad a kardánra. Ekkor forog a kardán ha gurul a traktor, így rákapcsolod a hátsó hidat.

 

Ha szárzúzózni akarsz akkor tilos a hátsó hidat rákapcsolni a kardánra. Ilyenkor hátul kihúzod a gombot a bal oldali retesztelt kart betolod a retesz megemelésén túl. Pörögni fog a kardán álló helyben is, ha jár a motor és nem nyomod a kulungot.

 

Kinyomott kuplungnál szabad kapcsolgatni.

 

Álló motornál próbáld megérteni mi mit csinál.

 

A szárzúzóhoz használj racsnis szabadonfutós kardánt különben lelök a szakadékba mint a sport szeletes figura!

Előzmény: traki62 (3867)
traki62 Creative Commons License 2025.10.20 0 0 3868

Ne haragudj hogy hogy ennyit kérdezek de én most vettem ezt a traktort és nem tudok róla semmit de csak szárzúzózni akarok vele de egy kicsit bele nyűúltam aszarba magyarán szólva nekem mtz80-om van de a gyümölcsfák alá nem férek csak evvel és most próbálom tanulni meg javítani amit kell rajta

Előzmény: traki62 (3867)
traki62 Creative Commons License 2025.10.20 0 0 3867

Ez a retesz rajta van a menetkapcsoló karon amin kapcsolod a elsőhajtást ,összkereket ésa hátsó hajtást?

Előzmény: Gyöször (3866)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.19 0 0 3866

Nem, csak ha be van tolva (tlt) vagy ki van húzva  a kuplung fölött balról lévő görbe végű reteszes biztosítású kapcsolókar.

 

Közép állásban, ahol a rugós kis biztosító fül/retesz éppen fogja, ott nem kellene forognia.

Előzmény: traki62 (3865)
traki62 Creative Commons License 2025.10.19 0 0 3865

köszönöm értem szétfogom szed ni és újra tervezéslesz,egy kérdé a tlt tengely az mindig forog menet közben?

Előzmény: Gyöször (3864)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.10 0 1 3864

Két fajta munkahenger van, egyik a régifajta másik az új. Így hívják a boltokban. Enyém talán 63as vagy mi, de ezt nem tudom most alátámasztani dokumentummal. A karmantyúkat úgy kell felrakni, hogy a tömítő él a szár fele nézzen.

 

Mivel egy körös a traki, csak arról jön olaj. 

 

Esetleg rossz fele raktad fel a karmantyúkat, vagy esetleg összerakáskor sérültek, esetleg lehettek rossz minőségűek, vagy pedig olyan baj van, hogy sérült vagy hosszanti karcos belül a munkahenger. Akkor a karmantyú képtelen tömíteni.

 

Kisebb karcokat eredményesen tudtam javítani fúróba fogott 3 pofás hónolóval.

 

Ha komoly gond van vele, akkor meg kell látogatni a hidraulikásokat és csinálnak új hüvelyt neki.

Előzmény: traki62 (3862)
traki62 Creative Commons License 2025.10.09 0 0 3863

megjött a szimering és az o gyűrű a munka hengert meg karmantyúztam még is átereszthet

Előzmény: Gyöször (3861)
traki62 Creative Commons License 2025.10.09 0 0 3862

köszönöm,munka hengert szétszedtem és mégis átereszt mert ahogy emel a végén nyom ki olajat mit lehet csinálni vele?

Előzmény: Gyöször (3861)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.05 0 0 3861

Lekapod a motort a burkolatokat, sallangokkal együtt, pld a mellső véglehajtásokat, a törzscsuklót, majd széthúzod a váltót és újra összeakod az egészet loctite ultra black pasztával.

 

Nekem egy fólia van a garázs betonján a traki alatt, ezért nem volt még kedvem szétszedni. 😉

Előzmény: traki62 (3859)
traki62 Creative Commons License 2025.10.05 0 0 3860

Megrendeltem a szimeringet meg az o gyűrűt,olajfolyási problémáim vannak próbálom megoldani segítségeddel.

traki62 Creative Commons License 2025.10.05 0 0 3859

Hogy lehet tömíteni a vátó közepét hogy az olajat ne engedje ?

 

Előzmény: Gyöször (3857)
traki62 Creative Commons License 2025.10.04 0 0 3858

köszönöm a segítségedet meg van minden megrendelem

Előzmény: Gyöször (3857)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.03 0 0 3857
Előzmény: Gyöször (3856)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.03 0 0 3856
Előzmény: traki62 (3855)
traki62 Creative Commons License 2025.10.03 0 0 3855

ogyxűrűnek a méretét is tudod?

Előzmény: Gyöször (3854)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.02 0 0 3854

Én meg szoktam mázolni az o-gyűrűt szilóval mert mellette kiengedi az olajat.

 

Igen 4 szimmering 4 ogyűrű.

Előzmény: traki62 (3853)
traki62 Creative Commons License 2025.10.02 0 0 3853

És ebből kell 4db az o gyűrűt is cserélni kell?

Előzmény: Gyöször (3852)
Gyöször Creative Commons License 2025.10.01 0 0 3852

Persze holnap megnézem. Elég trehány vagyok, szereléskor lerakom a traki mellé valahová a kiszerelt darabokat aztán ott gyűlik. Meg van szerintem itthon új is. Asszem egyik mérete 100, gondolom a külső. De ezt még ne vedd készpénznek, holnap keresgélek.

Nekem is matatnom kell arrafelé, mert a jobb hátsó fékdobból folyik az olaj, ezzel összhangban az üzemifék berendezés is csak lassító szerkentyűvé korcsosult :-)))) felszántok minden szomszédot aztán belenézek én is.

 

Jé eszembejutott az internet:

https://agroentashop.hu/spd/72830/SZIMERING-8010013

 

Eszerint 80x100x13. Ez eddig összhangban van a 100as emlékemmel..

Előzmény: traki62 (3851)
traki62 Creative Commons License 2025.09.30 0 0 3851

IGEN CSAK A CSÚcs ment el ,meg közben az olajzás is beállt a motor előző tulaj trehany volt megszívtam .Henger fúrás új dugó csapszeg gyűrű megminden most jó.Egy kérdésem lenne tudsz e segíteni kerekeknél lévő szimering és o gyűrű méret érdekelne és kerekenként hány darab.

Előzmény: Gyöször (3847)
Drotszamaras1 Creative Commons License 2025.09.24 0 0 3850

Sziasztok ! 

Rég jártam erre a Fürgosztrojommal felétek . De most egy sajnálatos okok miatt meg kell várnom töle . 

A váltó Pf62 es , teljes felújításon esett át , ami nem csak a festést takarja . De azért az is került rá . 

A motorja egy Fürge SP 3 kétütemű 317 cm³ 7 lóvas motor . Ennek a gyújtasa a Pannóniáéval megegyezik . Karburátor is Pannónia csak a fúvókák lettek cserélve benne .

A kiső dizájn az én tervem és megvalósítasom  volt . Gumi Cseh Barum , nem kínai . 

Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok 20/801-1859 számon  . Helyileg Kosdon van a gép ( Vác melletti kis falucskaban ). 

Ára 300 ezer Magyar forint , alkudni kötelező ( csak felesleges 😀😄), de csak is a gép mellett pénzel a kézben.   

Masgas Creative Commons License 2025.05.01 0 0 3849

Kedves kollégák érdeklődnék van e itt valaki akinek T4K-10A ja van?

 

Masgas Creative Commons License 2025.05.01 0 0 3848

Írj rám : t603@freemail.hu

Előzmény: traki62 (3821)
Gyöször Creative Commons License 2025.04.02 0 0 3847

De gondolom csak a csúcs..

Előzmény: traki62 (3846)
traki62 Creative Commons License 2025.04.02 0 0 3846

üdvözöllek a porlasztó ment el most várom az újat

Előzmény: Gyöször (3845)
Gyöször Creative Commons License 2025.03.23 0 0 3845

Rendben. Várjuk a fejleményeket

Előzmény: traki62 (3844)
traki62 Creative Commons License 2025.03.23 0 0 3844

jó  meg csinálom

Előzmény: Gyöször (3843)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!