Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 12 órája 0 0 22130

Megtanultam egy életre, nem fogadok el ajánlást, és én sem adok másnak. Mindkettővel nagyon megszívtam.

Előzmény: FOMA (22128)
Hobbit_G Creative Commons License 17 órája 0 0 22129

Tudod én elég rég olyan területen vagyok, ahol látom mit merre és nagyon igaz, a jónak nem kell reklám, de a termékekkel is ez megy, nem az a jó, amit nyomnak a reklámok. 

Előzmény: Mutual Friend (22127)
FOMA Creative Commons License 1 napja 0 0 22128

Nem is kell.:-) Bőven elég, ha a reggeli értekezlet végén megkérdezed a kollégákat, esetleg az utcában a szomszédokat, vagy az éppen nálad dolgozó mesterembert, hogy a következő munkára kit ajánl. 

 

Nekünk mondjuk nagy szerencsénk volt, hogy amikor anno az ajtókat ablakokat cseréltük - ez volt a legelső munka a házon, amikor megvettük - egy olyan csapatot ajánlottak, a nyílászárók körüli jvításokra, akik kvázi konzorcumban dolgoznak - és egy informális vezető-szervező mellett több szakember állt össze, akik külön-külön is, de ha kell együtt is dolgoznak, és a fűtéstől a vízvezetéken keresztül, a villanyon át, a térkőig mindent le tudtak fedni az elmúlt években. Most éppen a ház komplett festésére várunk lassan harmadik éve, de kivárjuk a jövő tavaszig, mert tudjuk, hogy mire számítsunk. 

 

A burkolójuk sajnos pont abbahagyta hetvenévesen a melót, de egy ideig nem szerencsére nem kell, úgyhogy köszi, egyelőre nem kell a debreceni burkoló.:-)

Előzmény: Mutual Friend (22127)
Mutual Friend Creative Commons License 1 napja 0 0 22127

Mindenki hozzászólását ertem, de ha kell nekem valaki nem csongethetekbe emberekhez szájhagyományt gyűjteni hogy ki ajánl kit.

 

Hja, egyébként debrecenben most tudok egy jó nurkolót ha kell valakinek ... :)

Hobbit_G Creative Commons License 1 napja 0 0 22126

Minket pl repülő szerelők szintén szájhagyomány útján találnak mindig meg colos szerszámok miatt xd

De a legviccesebb, hogy kb mindegyik ismeri a másikat, pedig nem egy helyen melóznak, még csak nem is egy országban és mégis... 

Néha olyan kérdésekkel jönnek, hogy mi is lesünk, minden nap hallunk új sztorikat úgy általában, szép a jármű ipar xd

 

(nem csak személy, mezőgazdasági vonal is keres minket kis dugók miatt (50-1xx méretben), de sokszor ide "pici" colosok is kellenek, mert sok az amcsi motoros xd) 

Előzmény: FOMA (22125)
FOMA Creative Commons License 1 napja 0 0 22125

Pontosan. Eljutottunk oda, hogy nem csak autószerelőben, hanem egyéb területen is annyira kevés a valóban jó szakember, hogy nincs szükségük semmilyen reklámra. Mi a tetőfedőkre vártunk két évet, és megérte, de ha nem ajánlották volna ismeretségi körből, meg sem találtuk volna őket, mert nincs rá szükségük, hogy hirdessék magukat. Nem messze tőlünk, van egy fényező műhely, annak sem láttam még a hirdetését a kapujukon kívül, de mindig tele vannak munkával.

Előzmény: Hobbit_G (22124)
Hobbit_G Creative Commons License 1 napja 0 0 22124

Ez részben igaz, de nem teljesen. 

Aki indul, annak kötelező gyak, aki rég csinálja és jó, annak felesleges, annyi munkája van, ügyfelek ajánlják folyamatosan. 

Pl egy alvázvédős, aki szokott nálunk vásárolni másfél éven belül nem tud vállalni munkát, még protekcióval sem. 

Előzmény: Mutual Friend (22122)
Gyöször Creative Commons License 1 napja 0 1 22123

Jó reklám az biztos. Én pld nagyon szerettem nézni etap garázs Marcit. Szerintem neki ebből lett is melója rendesen.

Előzmény: Mutual Friend (22122)
Mutual Friend Creative Commons License 1 napja 0 0 22122

Addig csinalja amig ezek a videobetyárok hagyni fogják. Aki nem publikál bármiféle platformon, az már gyakorlatilag nincs is.

Előzmény: BXtwelve (22121)
BXtwelve Creative Commons License 1 napja 0 0 22121

Itt is érvényesül a mondás: aki tudja, csinálja...aki nem, oktatja. :-)

Előzmény: Mutual Friend (22120)
Mutual Friend Creative Commons License 2 napja 0 0 22120

Manapság már nem elegendő hogy jól dolgozol es megvan minden feltételed a jó munkához, hanem ezt elő is kell tudni adni.

Amig nem tanul ebbe bele minden jó szqaki addig a felnótások fogják vinni a primet.

Előzmény: BXtwelve (22119)
BXtwelve Creative Commons License 2 napja 0 0 22119

 Az egyik rettenet, a Pisti szerel csatorna. 1-2-be belenéztem. Elválltalta, nekiállt tudás, megfelelő szerszámok nélkül. Szétbarmolta, majd visszaadta a tulajnak, hogy nem sikerült.

Előzmény: Gyöször (22118)
Gyöször Creative Commons License 3 napja 0 0 22118

Ami végülis mint viselkedés érthető. Azért mert az emberiség legnagyobb része teljesen fogalmatlan az autóban zajló dolgokról (kivéve a szex, de az nem tartozik ide szorosan)

És ha jön egy ilyen nagyfejű, aki elmondja a szöveget és hozzá felvesz valami képi anyagot, akkor már azt hiszi a nép, hogy az autószerelők Zeussza szállt le közéjük. Sajnos általában nem így van.

 

De mindenkinek megvan a maga Istene...

 

Én például Dögvészt nézem csodálattal, hogy szakmailag és hozzáértésileg teljesen fogalmatlanul - pusztán rutinból - hogy a bánatos pi***ba tud összerakni valamit úgy, hogy az utána saját lábán megy kapun kívül???! :-)))

Előzmény: BXtwelve (22117)
BXtwelve Creative Commons License 3 napja 0 0 22117

Sajnos sikeres az információ terjesztés ezen formája.

Sokan elhiszik az ilyen megmondóemberek okosságait.

Előzmény: Gyöször (22116)
Gyöször Creative Commons License 3 napja 0 0 22116

Ne rugózzatok azon mit mond ez a majom, használjátok a kocsikat ahogy akarjátok, sportosan vagy tatásan, aztán ha elromlik majd, egy a lényeg: ne ehhez a mindenttudóhoz vigyétek megjavítani.

Előzmény: QuantumSingularitas (22114)
BXtwelve Creative Commons License 3 napja 0 1 22115

Cserébe a Swift könyebb.

"a turbónak nincs hűtése a motor leállítása után és megforralja a vizet

a hengerfejben"

Ezt egy kicsit gondold át.

 

Előzmény: QuantumSingularitas (22114)
QuantumSingularitas Creative Commons License 4 napja 0 0 22114

Swift sportól van szó, annak némileg eltér a használata egy SUV-étól, de el is mondja mi probléma gyökere, a turbónak nincs hűtése a motor leállítása után és megforralja a vizet a hengerfejben, ami egy idő után engedni fog. 

Előzmény: BXtwelve (22097)
Gyöször Creative Commons License 4 napja 0 0 22113

Szerintem baromfinevelésben sokkal nagyobbat domborít mint fékfolyadék cserében 🐓🐣

😁

Előzmény: BXtwelve (22106)
DKori86 Creative Commons License 4 napja 0 1 22112

Nah, az se lesz teljesen mindegy, hogy Vitara GL+ vs GLX vagy S-Cross GL+ vs GLX kombinációkon gondolkozol, mert a Vitara GL+ (kicsit) más, mint az S-Cross GL+...

 

Ami biztos: idén (tavasszal?) az 1.4 BoosterJet mildhibrid motor csúcsteljesítményét 110LE-re butították a korábbi 129LE-ről (Euro normák és kvóták miatt), ezzel egyidejűleg közkívánatra visszahozták a bolygóműves Aisin automata váltót is ehhez a motorhoz a kézi váltó mellé...illetve kivezették az 1.5ös hibrid változatot (az volt ilyen robotváltós....). Ez a Vitarára és S-Crossra is igaz.

 

Felszereltségben meg a jó pár évvel ezelőttihez képest vannak meglepő változások (részben az EU kötelező előírásai, részben meg a tömeggyártásban egyszerűbb egyfélét gyártani elv miatt). Pl.: mindegyik Vitarában és S-Crossban ott a 9"-os nagy fejegység és az éberségfigyelő (már csak ez van, nincs a kisebb 7"-os), és a kulcs nélküli indítás is, a távolságtartó tempomat is...igen az alap GL-ben is (ahol Vitaránál tekerősek a hátsó ablakok stb.). Érdemes megnézned tájékozódnod, hogy mik a GL+ GLX igazi különbségei...tudtommal Vitaránál a polír felnik, bőr/alcantara ülések, indexes behajtható tükrök, míg S-Crossnál a tükrök már a GL+-ban is ilyenek, ott a GLX felára a polírfelnikben, bőr/szövet ülésekben és a 360 fokos kamerában merül kb ki. Plusz valóban: panoráma tető (felárért) csak GLX-hez van.

Előzmény: Lci1010 (22109)
Lci1010 Creative Commons License 4 napja 0 0 22111

illetve igazad van, 110 LE a benzinmotor benne..

Előzmény: Lci1010 (22110)
Lci1010 Creative Commons License 4 napja 0 0 22110

a 110 lóerő szerintem téves, mert egy motorjuk van már csak, azzal van a kézi is meg az automata is.

Előzmény: Hobbit_G (22107)
Lci1010 Creative Commons License 4 napja 0 0 22109

ez sokkal jobb, igen!

az automata : már kivezették a robotizáltat és ugyanaz a váltó van benne mint az s-crossban (hagyományos automata) 

Előzmény: ViZo72 (22105)
Hobbit_G Creative Commons License 4 napja 0 0 22108

Leírás szerint tolatóradar a difi, amúgy tudtommal a fejegység is különbözik. 

Esélyesen kárpitozás is, panoráma csak glx mellé kérhető. 

Előzmény: Lci1010 (22103)
Hobbit_G Creative Commons License 4 napja 0 0 22107

Idén hozták vissza 110 lóerő mellett. 

 

Előzmény: ViZo72 (22105)
BXtwelve Creative Commons License 5 napja 0 0 22106

A hozzászólásban valaki kérdezte, milyen olajat, a válasz így: csakamotul.

Dögvész még mindig jobban csinálja, mint a márkaszerviz.

Pár köbcenti kerekenként...

Előzmény: Gyöször (22100)
ViZo72 Creative Commons License 5 napja 0 0 22105

Nem ilyesmit keresel?

 

https://www.suzukifehervar.hu/tportal_upload/md_szgk_letoltesek/file_609.pdf

 

https://online.suzukivilag.hu/suzuki-vitara-2/

(Ez kézzel felvittnek tűnik, akár hibás is lehet, az előző pdf-ben jobban bíznék.)

 

Igaz 1,4t-ből automata váltósat nem látok benne (a Te képeden olyan van kiválasztva).

Egyáltalán visszatért már az automata az újabbakba? Egyszer már mintha kivezették volna, de lehet visszahozták újra, nem követtem ezt. 

 

Előzmény: Lci1010 (22101)
qtc Creative Commons License 5 napja 0 0 22104

és ? ???

Előzmény: Lci1010 (22103)
Lci1010 Creative Commons License 5 napja 0 0 22103

Előzmény: Gyöször (22102)
Gyöször Creative Commons License 5 napja 0 0 22102

Nosza töltsd fel valahová, és egy linkkel jutalmazz meg minket, hadd gúvadjon a miénk is.

 

Amúgy fogalmam nincs, 2017 óta nem figyelem a híreket.

Előzmény: Lci1010 (22101)
Lci1010 Creative Commons License 5 napja -1 0 22101

azért a Suzuki honlapja is megérné hogy alaposan fenékbe billentség az alkotót: nézem Vitara gl+ és GLX miben tér el.

árban látom. a fő lapon a kimutatott funkciók egy az egyben azonosak.

konfigurálom, mert ott látszik több funció is. 

egyszer az egyikre konfigurálom (elmentem a képet), konfigurálom a másikra (elmentem a képet).

és láss csodát, nem sikerül a 2 anyagban meglátni hogy mi az eltérés. persze ilyen van hogy polírozott felni/nem polírozott felni, de érdemi dolgok nem különböznek.

 

azt nem értem, hogy ezt még senki nem nézte, vagy miért nem szólnak az illetékesnek, hogy ez így káosz. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!