Tudod én elég rég olyan területen vagyok, ahol látom mit merre és nagyon igaz, a jónak nem kell reklám, de a termékekkel is ez megy, nem az a jó, amit nyomnak a reklámok.
Nem is kell.:-) Bőven elég, ha a reggeli értekezlet végén megkérdezed a kollégákat, esetleg az utcában a szomszédokat, vagy az éppen nálad dolgozó mesterembert, hogy a következő munkára kit ajánl.
Nekünk mondjuk nagy szerencsénk volt, hogy amikor anno az ajtókat ablakokat cseréltük - ez volt a legelső munka a házon, amikor megvettük - egy olyan csapatot ajánlottak, a nyílászárók körüli jvításokra, akik kvázi konzorcumban dolgoznak - és egy informális vezető-szervező mellett több szakember állt össze, akik külön-külön is, de ha kell együtt is dolgoznak, és a fűtéstől a vízvezetéken keresztül, a villanyon át, a térkőig mindent le tudtak fedni az elmúlt években. Most éppen a ház komplett festésére várunk lassan harmadik éve, de kivárjuk a jövő tavaszig, mert tudjuk, hogy mire számítsunk.
A burkolójuk sajnos pont abbahagyta hetvenévesen a melót, de egy ideig nem szerencsére nem kell, úgyhogy köszi, egyelőre nem kell a debreceni burkoló.:-)
Minket pl repülő szerelők szintén szájhagyomány útján találnak mindig meg colos szerszámok miatt xd
De a legviccesebb, hogy kb mindegyik ismeri a másikat, pedig nem egy helyen melóznak, még csak nem is egy országban és mégis...
Néha olyan kérdésekkel jönnek, hogy mi is lesünk, minden nap hallunk új sztorikat úgy általában, szép a jármű ipar xd
(nem csak személy, mezőgazdasági vonal is keres minket kis dugók miatt (50-1xx méretben), de sokszor ide "pici" colosok is kellenek, mert sok az amcsi motoros xd)
Pontosan. Eljutottunk oda, hogy nem csak autószerelőben, hanem egyéb területen is annyira kevés a valóban jó szakember, hogy nincs szükségük semmilyen reklámra. Mi a tetőfedőkre vártunk két évet, és megérte, de ha nem ajánlották volna ismeretségi körből, meg sem találtuk volna őket, mert nincs rá szükségük, hogy hirdessék magukat. Nem messze tőlünk, van egy fényező műhely, annak sem láttam még a hirdetését a kapujukon kívül, de mindig tele vannak munkával.
Az egyik rettenet, a Pisti szerel csatorna. 1-2-be belenéztem. Elválltalta, nekiállt tudás, megfelelő szerszámok nélkül. Szétbarmolta, majd visszaadta a tulajnak, hogy nem sikerült.
Ami végülis mint viselkedés érthető. Azért mert az emberiség legnagyobb része teljesen fogalmatlan az autóban zajló dolgokról (kivéve a szex, de az nem tartozik ide szorosan)
És ha jön egy ilyen nagyfejű, aki elmondja a szöveget és hozzá felvesz valami képi anyagot, akkor már azt hiszi a nép, hogy az autószerelők Zeussza szállt le közéjük. Sajnos általában nem így van.
De mindenkinek megvan a maga Istene...
Én például Dögvészt nézem csodálattal, hogy szakmailag és hozzáértésileg teljesen fogalmatlanul - pusztán rutinból - hogy a bánatos pi***ba tud összerakni valamit úgy, hogy az utána saját lábán megy kapun kívül???! :-)))
Ne rugózzatok azon mit mond ez a majom, használjátok a kocsikat ahogy akarjátok, sportosan vagy tatásan, aztán ha elromlik majd, egy a lényeg: ne ehhez a mindenttudóhoz vigyétek megjavítani.
Swift sportól van szó, annak némileg eltér a használata egy SUV-étól, de el is mondja mi probléma gyökere, a turbónak nincs hűtése a motor leállítása után és megforralja a vizet a hengerfejben, ami egy idő után engedni fog.
Nah, az se lesz teljesen mindegy, hogy Vitara GL+ vs GLX vagy S-Cross GL+ vs GLX kombinációkon gondolkozol, mert a Vitara GL+ (kicsit) más, mint az S-Cross GL+...
Ami biztos: idén (tavasszal?) az 1.4 BoosterJet mildhibrid motor csúcsteljesítményét 110LE-re butították a korábbi 129LE-ről (Euro normák és kvóták miatt), ezzel egyidejűleg közkívánatra visszahozták a bolygóműves Aisin automata váltót is ehhez a motorhoz a kézi váltó mellé...illetve kivezették az 1.5ös hibrid változatot (az volt ilyen robotváltós....). Ez a Vitarára és S-Crossra is igaz.
Felszereltségben meg a jó pár évvel ezelőttihez képest vannak meglepő változások (részben az EU kötelező előírásai, részben meg a tömeggyártásban egyszerűbb egyfélét gyártani elv miatt). Pl.: mindegyik Vitarában és S-Crossban ott a 9"-os nagy fejegység és az éberségfigyelő (már csak ez van, nincs a kisebb 7"-os), és a kulcs nélküli indítás is, a távolságtartó tempomat is...igen az alap GL-ben is (ahol Vitaránál tekerősek a hátsó ablakok stb.). Érdemes megnézned tájékozódnod, hogy mik a GL+ GLX igazi különbségei...tudtommal Vitaránál a polír felnik, bőr/alcantara ülések, indexes behajtható tükrök, míg S-Crossnál a tükrök már a GL+-ban is ilyenek, ott a GLX felára a polírfelnikben, bőr/szövet ülésekben és a 360 fokos kamerában merül kb ki. Plusz valóban: panoráma tető (felárért) csak GLX-hez van.
azért a Suzuki honlapja is megérné hogy alaposan fenékbe billentség az alkotót: nézem Vitara gl+ és GLX miben tér el.
árban látom. a fő lapon a kimutatott funkciók egy az egyben azonosak.
konfigurálom, mert ott látszik több funció is.
egyszer az egyikre konfigurálom (elmentem a képet), konfigurálom a másikra (elmentem a képet).
és láss csodát, nem sikerül a 2 anyagban meglátni hogy mi az eltérés. persze ilyen van hogy polírozott felni/nem polírozott felni, de érdemi dolgok nem különböznek.
azt nem értem, hogy ezt még senki nem nézte, vagy miért nem szólnak az illetékesnek, hogy ez így káosz.