A különösen hőálló kártya akkor lehet fontos, ha pl. 3 csatornás az autós kamera, belső kamera is van és 4K felbontás is van pl. az első kamerán. A melegtől lassulnak a kártyák, van amelyik kevésbé, így az jobb a több kamerás rendszerekhez. De a gyárilag mellékelt kártyák általában bírják a hőt.
Teljesen kezdő vagyok a témában. Sok mindenre választ kaptam itt a fórumban, olvasgatás közben. Egy valami még kimaradt. A tűző napon álló autóban hogyan viselkedik a kamera? A drágábbak bírják az extrém hőhatást, gondolom. De azok milyen árkategóriában vannak? Azt is olvastam egy neves webshop oldalán, hogy külön hő ellenálló sd kártya is kapható náluk. Ez mennyire lehet fontos?
"Miért fontos az aktuális földrajzi koordinátákat és sebességet rögzíteni?"
Nem feltétlenül és nem mindenkinek fontos, én azt gondolom, vitás esetben pl. a sebességadat jól jöhet (persze vissza is nyalhat a fagyi, ha az eseménykor vagy közvetlen előtte túlléptem a megengedett sebességet). Ezek rögzítése kikapcsolható.
"Ha a hardwire kitre van kötve a kamera a parkolóőr funkció miatt, akkor is kell még a szivargyújtóba dugni a kamerát?"
Miért fontos az aktuális földrajzi koordinátákat és sebességet rögzíteni?
Ha a hardwire kitre van kötve a kamera a parkolóőr funkció miatt, akkor is kell még a szivargyújtóba dugni a kamerát?
Olyat szeretnék venni a lányomnak ami első kamera + hátsó kamera szett és a hardwire kit + SD kártya megvételével nem nagyon haladja meg a 100 000 forintot.
Az első kamera legyen min. 2K-s, tudja a H.265 codec-et, éjszakai látásmódot, supercapacitatoros, G-senzoros, parkolóőr funkciós és törölje a régi felvételeket hogy ne teljen meg az SD kártya.
WDR, HDR nem kötelező és jó lenne ha a mobilba nagyítani lehetne a rendszámot.
Azért örültem meg ennek a tükrösnek, mert az első kamera éles képet ad és van benne tolatókamera is, mert a lányom autójába nincs kép tolatáskor csak szenzor sípol és így könnyebb a tolatás, de nem ragaszkodom hozzá.