Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Az autó típusa: Ford Focus MK1. Egyidőben ment tönkre /nem működik/ a vészvillogó, a központi zár, az index, a csomagtérajtó belső kapcsolója és az ablaktörlő időkapcsolós fokozata. Biztosítékok rendben, relék rendben, szakember vizsgálta. Mi a teendő?
Sziasztok. Segitséget szeretnék kérni. Egyik pillanatrol a másikra több dolog nem mükszik az autoban. Pl a hütöventilátor. Ablaktörlö. Fütésirányito .az egész müszerfal. Párás esös idö után lett ez. Az ablaktörlö csatiját lehuztam és ott 10.4 v mértem. Az aksi 12.5 v.
Tanácsot kérnék vonohorog elektronika ügyben. Kia SOUL 1,6 CRDI 2010 évj. lenne az alany, amire a vonohorog kerülne, kérdésem az, hogy a rendszer hagyományos vagy csak a CAN buszos elektronikával müködik? Kösz a hozzáértö válaszokat.
Köszi.....jó kérdés mondhatnám..., csak a leszerelt genrátor járt nálam....,töltés és töltéslámpaviselkedést jónak láttam..,De épp pár perc irtam szerelő kollégámnak hogy az "L-en" földugva és lehuzva is mérjen járó motornál feszültséget .., egyelőre elvitték ebben az állapotban :Nomális töltés van állandóa égő töltésviszajelzővel....
Kia Rio 1.4i.G4EE. 55K. 2009.Koreai Valeo generátor,(A0002655023) dupla csatiban eredetileg is csak egy pin foglalt az "L". Generátor és töltéslámpa is 100%-ig biztos jó Kiszerelt állapotban -probapadon.
Auton töltés szintén jó--de K.lámpa nem alszik el.
"L" lehuzva :Töltéslámpa nem ég a müszerfalban gyujtásnál.
Segítséget szeretnék kérni Nissan d22 (2001) 2.5td sebváltóján hogyan kell bekötni a sebességmérő jeladó, tolatólámpa ill. a terepváltó bekapcsolt állapotát jelző vezetéket? Egyiken jön ki alulra + de semmi sem működik. A biztosítékok rendben, a jeladó új. Előre is köszönöm!
Üdv! Szeretnék segítséget kérni, van egy 2018 as 1.6 os Dacia Lodgy ! A probléma a menet közbeni motor teljesítmény esés , néha leállassal ! Sajnos nem értek hozzá, de amit sikerült megállapötanom, hogy csak akkor tölt a generátor ha valamilyen fogyasztót felkapcsolok pl. fényszóró! Generátor cserere lesz szükseg? Köszönöm szépen a segítséget!!!
Sziasztok! Opel astra h z14xep nem enged önindítozni. Olyan, mintha tiltana valami. Benzinszint mutató leugrik 0-ra kiirja nincs benzin. Félig van a tank. Akksi ok. Visszajelző lámpák furák olajnyomás nem világit, chak engine sem. Autó villáskulcsal szimbolum világit, illetve töltés és abs. Előzmény 2 hétig akksi nélkül állt. Esetleg lehet immobileizer hiba? Előre köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Köszi, igen, ez lett a következő lépés. Oda-vissza mindkét vezetékben megvan felváltva a feszültség. Tehát a vezérlőjét jónak gondolom.
Most jobban megnéztem, hogy, ha működtetem mit csinál a szerkezet. Megkapja az áramot a motor, de nem tudja behúzni a rudat, mintha a motor gyenge lenne. A zárszerkezet maga könnyen működik. Mikor külön erőforrásról működtettem viszont jobban kínlódott, rángatta a rudat.
Azt gyanítom mégis motorszerkezet gondja lehet ennek. Ki kell szednem, ha mással nem, cserével megoldódik.
Skoda Feliciám gyári központi zárjával akadt problémám. Mindkét első ajtó vezérli a 4 ajtót, (csomagteret nem) viszont a bal oldali első nem nyit-zár, ha a jobb oldaliról működtetem az ajtókat. Ellenben a bal oldaliról továbbra is nyitható-zárható az összes ajtó.
Leellenőriztem az ajtó átvezetésénél a kábeleket szakadás szempontjából, de nincs szakadás egyik vezetéknél sem.
Lehúzott csatlakozónál megnéztem külön a motorját, ha adok neki áramot mindkét irányba működik és mechanikusan is mozog a pálcája szóval törés, rögzítési hiba szerintem nincs. De le van burkolva a motor, amit nem egyszerű lekapni, így azt most nem vettem le.
Mit nézzek meg még rajta a hiba elhárításához, merre keressem tovább?
Ha ez még infó:
5 vezetékes a két első ajtóé. Barna és kék a motoré, sárga és fekete kapcsolt, fehér a test.
Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy Renault Trafic 2008-as DF 102 hibakódot dob amit nem enged kitörölni.Előtte vonóhorog lett felszerelve az autóra,nem tudom lehet-e köze hozzá. Mi lehet a gond ? Köszönöm
Üdv fórumozók segítséget szeretnék kérni az alany renault modus 1,5 dci 86le. Hiba jelenség:az akkusarukat föltéve a motorvezérlő,magasnyomású szivattyú, egr folyamatosan zúg.A gyujtást ráadva két csipogás majd indul a hűtőventilátor de nem indít.A hibakód olvasó DF060,D200,5610 kódokat írja ami nem törölhető.Mi lehet hibás?
ECU Siemens S118301113B 8200214973, 8200080285 RENAULT SIRIUS34 S118301105A 8200124320 8200080285 SIRIUS 34 RENAULT S1183011A 8200189312 SIRIUS 34 RENAULT S118301110A 8200164240
Én ugyan elektroműszerész vagyok, de az autóvillamosságba csak kényszerűségből csöppentem bele.
A szerelő azt mondta , hogy hardware különbség van köztük , de magyarázatot nem kaptam, mik azok konkrétan.
Nehezen tudom elképzelni , hogy ennyi különböző hardware variáció legyen .
Ezt csak én gondolom programban funkciók / szekvenciális , automata , stb / és határértékekben különböznek / 1200ccm , 1400 ccm , erősebb , benzin, diesel / ami átmásolható.
Vagy ez tök hülyeség ?
Ez csak ötletelés :
- C oszlop teljesen egyforma
- 1.sor és 3.sor A és B oszlop teljes egyezést mutat
- 4.sor és 5.sor A és B oszlop teljes egyezést mutat
Esőtől nem csinálhat ilyet, test zárlattól se nagyon... Ha újra elő jönne fel kellene kutatni hol kattog. Az index relé vagy valami más. Műszerfal alá kéne benézni a pedálokhoz ott van e valami extra kis dobozka kb cigaretta doboz méret ami látszólag utólag lett beszerelve. Ha megy a vészvillogó és kattog valami meg kell fogni akkor érezni lehet belőle jön e a kattogás.
Köszönöm. Szerintem nincs. Testzárlat jellegű volt, most nem produkálja. Nem tudom mit lenne érdemes megvizsgálni rajta. Félő, hogy következő eső után visszajön.
Olyan problémám lett, hogy 2007 suzuki swift MZ vészvillogó magától bekapcsol.Aksi saru le, vissza ok,kB.10 perc múlva ismét villog, vagy világít mind, vagy, pulzáló. Gondoltam beázásra is, mert eső után keletkezett a hiba.Gyújtáson nincs hiba. Tudtok tanácsot adni? Köszönöm
Beépítő szakembert keresek tolató kamera beépítéséhez. Swift 2007 es évjárat. Rendszám táblába van integrálva, a fejegység már működik, a beszerelési rajzok, kábelek mind megvannak. Szombaton érünk csak rá kizárólag, akkor is inkább a dél utáni időszakban. Dunántúlon esetleg van aki tudja vállalni?
Szép estét! 30wattos led-re cseréltem a városi H7-es izzót. (Alfa giulietta) Egy idő múlva a bal oldalit lekapcsolja.Ha rálépek fékpedálra,újra világít! Viszont,ha az autómatára teszem a világítás kapcsolót,minden tuti (ezt még csak 1x próbáltam egy fél órát,mert friss az izzócsere) Amikor 60wattos leddel próbálkoztam,szinte azonnal lekapcsolta. Tipp,tanács??? (cseréld vissza sima izzóra nem opció…) Köszönöm,ha Valaki pozitív ötlettel tudna szolgálni!
Szeretnék jobboldali közlekedéshez megfelelő fényszórót beszerelni az autómba, de nem tudom, hol találhatnék megbízható forrást.
AUTODOC az alvázszám alapján nem talált nekem kompatibilis fényszórót, sokat árulnak ilyen típushoz, de valamiért nem kompatibilis. Igen, jeleztem nekik, hogy jobboldali közlekedéshez kell. BÁRDI az alvázszám alapján csak baloldali közlekedéshez való fényszórót talál a rendszerben. REFLEKTORKLINIKA LED-es lámpát nem tud átalakítani jobboldali közlekedéshez.
Ha valakinek van tapasztalata vagy tud ajánlani üzletet, online bolt, vagy bármilyen más lehetőséget, azt nagyon megköszönném! Fontos lenne, hogy a fényszóró kompatibilis legyen az autóm elektromos rendszerével és megfeleljen a helyi közlekedési előírásoknak. Harmadik országból származó autónak szigorított műszaki vizsgán kell átmennie, a matricás megoldás nem elfogadott.
Sziasztok! Következő problémám lenne: Ford C-Max 1,6 diesel 2011-es ,kb 10 óra állás után valami leszívja az akksit.Új akku beépítése után is ezt produkálja.Van valakinek tippje mi lehet a gond ? Köszönöm.