Cetelem Cofidis, ha minden igaz. Bár már hónapok óta nem közvetlenül veszek vele, hanem a Revoluton keresztül, mivel a DKJ-k vásárlásánál nem lehet pontosan belőni a visszatérítést.
a hitelkártya már nem éri meg egyik banknak sem. Akkor sem, ha nincs visszatérítés.
Az sejthető, ha nekünk valamennyire megéri a másik oldalnak lehet, hogy nem. Ha a jegybanki kamat magas, akkor buknak ezen.
Amiről nincs nyilvános információ, hogy mi az aránya a rendesen fizető és a rendszeresen megcsúszó ügyfeleknek. Azt is el tudom hinni, hogy aki fizetett már néhány ezer forintot, esetleg többet, az megtanulta a kondíciókat, a hitelkártya működést ennyi pénzért. Aki meg folyamatosan csúszna, az eleve nem kap, vagy már valamelyik fél rég felmondta a terméket.
A visszatérések mellett még számolok a DKJ kamatokkal a hitelkeretre, de már a havi plusz összegből se nagyon jön ki a heti menű ára sok helyen.
Voltam egy konferencián, ott voltak bankosok is, beszélgettem velük, és állítólag a hitelkártya már nem éri meg egyik banknak sem. Akkor sem, ha nincs visszatérítés. Ha van, akkor meg pláne.
Talán ez is az oka, hogy sorra mondják fel a szerződéseket. (Bár a havi 2500 ft meg 5000 ft visszatérítési maximumok is elég viccesek, amikor ebből lassan egy korsó sör jön ki egy belvárosi kocsmában.)
Nem értem a cikkben értetlenkedőket. Úgy ahogy te is indoklás nélkül felmondhatod a számlát a bank is megteheti indoklás nélkül. Láttunk már ilyet párszor. Nálunk a standardt 60 nap. A cikkben van említés két hétről is. Az tényleg szűk.
Hogy ontoptik legyek, az egykori Budapest Bank mondott fel hitelkártyákat, jó pár fórumtárs beleesett ebbe. Valószínű, hogy valami profiltisztítás áldozatává váltak.
Ha nem is egyenes felmondás, de sok hitelkártya termék szűnt meg az elmúlt tíz évben. A Budapest Banknak is volt néhány brand alapú kártyája. Vagy csökkentek a visszatérítések.
Ilyen nem történt velem. Amikor még létezett Budapest Bank, ott egyszer elhagyták a hitelkártya igénylésem. Hónapokig nem került elő. Végül újra igényeltem.
Egy másik alkalommal, amikor társkártyát kértünk, aláírattak egy rakás papírt. Mondtam, hogy ez társkártya igénylés, ezek nem kellenek. Még a biztonsági őr is odaállt, azt hitte hőbörgök. Rájuk hagytam. Két nap múlva hívnak, hogy menjünk be, mert nem jó papírokat írtunk alá. Mondtam is, hogy erről beszéltem. Meg hogy oldják meg, hogy ne egyszerre menjünk, mert különböző időpontokban érünk rá a munka miatt. :) Előszőr nekik állt feljebb, de megoldották.
Lehet itt is előfordult a trehányság és utólag kellett valamit pótolni. Az ügyintéző meg gyártott egy papírt, csak nem jót ixelt.
MBH fiókban nem jártam, de a Budapest Bankban azt tapasztaltam, hogy nagy a kupleráj, lassúak. Még viccelődtem is, hogy 1 db hitelkártya és társkártya igényléssel nem töltöttem annyi időt BB bankfiókban, mint az azt megelelőző egy évtizedben a többi helyen. Pedig akkor még volt négy másik bankkapcsolatom. :)
Mocskos, szemét társaság. Árú hitelt igényeltem, 0%-ra hirdették. Megtörtént a szerződés, megvásároltam az árút. Kifizettem a részleteket, havi rendszerességgel mindig pontosan. Jött is az sms, hogy beérkezett a befizetésem. Ezen csodálkoztam is, mert nem igényeltem sms szolgáltatást, de úgy gondoltam, ez a havi 1 sms része a szerződésnek, alapból küldik. Majd az utolsó részlet befizetése után hivnak telefonon, hogy még tartozom 36 000 forinttal. De az ügyfélszolgálatos most nem lát bele a rendszerbe, így nem tud arra a kérdésemre válaszolni, hogy miből ered a tartozásom. Azt látja, hogy havonta rendszeresen fizettem a törlesztéseket. Javasolta, hogy térjek be egy bankfiókba, ott tudnak válaszolni nekem. A bankfiókba közölték, hogy ok, hogy befizettem a részleteket, de az sms dijakat, ami havi 699 Ft (az a havi 1 db sms), azt nem fizettem ki. Benne van a szerződésben, hogy azt is fizetnem kell. Haza mentem, előszedtem az összes iratot, fel volt benne tüntetve a havi törlesztésem összege és a hitelkártya igénylőlapon bejelölve, hogy nem kérek sms szolgáltatást. Elküldtem a panaszomat a banknak, csatolva az aláírt igénylőlapot. Válaszul közölték, hogy a szerződést aláírtam és mellékelték az igénylőlap banki példányának a másolatát, amin nem az én aláírásom van, de még csak nem is hasonlit az én aláírásomra. Járt már e valaki így? Rendőrségi feljelentést tervezek tenni, ez már okirat hamisitásnak számit.
Nem ismertem fel, csak azt, hogy szerintem kamugép, ezért kértem tőle komkrétumot, amit nem kaptam. De köszi, hogy jelezted, így nem is érdemes tovább foglalkizni vele.
"hanem hogy nem működik az informatikai rendszerük." - ez igaz, többször nem működik mint jó lenne. Sima napközbeni kártyás fizetés nem megy sokszor pedig már a céges DHLt is csak így tudom fizetni, még jó hogy van másik banknál is számlánk.
Faterom már többször járt így. Általában nem azzal van gond, hogy nincs pénz, hanem hogy nem működik az informatikai rendszerük. Olyankor ATM-ből sem tudott kivenni.