Az miért van, hogy jön egy email a menetrendváltozásól és percre ugyanaz? Géptípus csere?
Mondjuk az a kisebbik bajom.
A nagyobbik az, hogy 2 hete semmilyen asztali gépről belépve a fiókomba nem látok foglalást, több böngészőből, több gépről is próbátam, töröltem cookiekat, csak az app ban látom őket. Se járatelőzményt.
Ha a gépemről más fiókjába lépek be, ott nincs gond.
Azért a felszállás közbeni tail strike (vagy inkább tail scrape) más kategória, vagy nagyobb fakéz vagy elszámolt súlypont vagy szarul beírt gépsúly (=elszámolt sebességek a felszálláshoz) kell hozzá. Normál körülmények között fakéz, bármi miatt hibás súlypont/sebesség miatt meg inkább kényszer, ha farokra ül a gép vagy múszály túlhózni, ha nem száll fel és már jön a fű. Nem tudom, a linkelt eset melyik volt, de az említett cégnek volt olyan gépe is, ami már Egyiptomban felszállás közben seggre is ült a brilliánsan kirakodott/nem kirakodott kétállomásos poggyász miatti elbökött súlyponthelyzet miatt, úgyhogy bármi lehet. A kollégát pedig még biztos akkor vették át, amikor nem volt alkalmazva a Instagram-koefficiens és nem tettek közzé gender-equation jelentést a női alkalmazottak számáról és részarányáról.
Budapesten is volt már tail strike, felszálláskor egy B737-es. A magyar kapitánynak a légitársaságtól menne kellett, jelenleg a Wizzair kapitánya. Nem lány, akkor ezek szerint jók a kapcsolatai?
Egy XLR e nem kéne kezdőket, és balfaszokat ültetni, mert drága gép. Azt a legjobbaknak kéne adni. Ha nem igy volt, akkor ott van vezetői felelősség is.
Kezdők és balfaszok gyakoroljanak, CEO val, ha van a bázison olyan, ha nincs akkor meg egy sima NEO val, de ne az XLR el.
Természetesen az is lehet, hogy egyedül a PF volt ennyire ügyes, akkor attól függ a jövője (legalábbis itt), hogy milyen ismerősei vannak és hogy lány-e.
Amikor a jóember a betont érés előtt (típustól függően) pár méterrel az állásszög (és így a felhajtóerő) növelésével csökkenti a süllyedési sebességet, hogy egyben maradjon a repülőgép. Vagy ha nem is marad egyben, legalább ne pattanjon el. Ha meg már elpattant, akkor ösztönösen lenyomják az orrát, így lehet orrfutóra szállni, ami (még ha kívülről nem is látszik) megcseszi az orrfutót. Ezért beléjük van nevelve, hogy elpattanás közben/után ne nyomják, csak tartsák egy kicsit fent az orrát, a gép pedig a sebesség csökkenése miatt remélhetőleg visszaül a pályára. De ha a másik pilóta látja, hogy a leszállást végző tehetség beletette a betonba a gépet és elpattant, akkor feltételezi, hogy van annyira balfax, hogy utána le is fogja nyomni az orrát, ezért ösztönösen belehúz egy kicsit. Ha a balfax viszont megtanulta legalább a leszállásnak ezt a részét, akkor ő is húzza egy kicsit, az Airbus pedig összeadja a két sidestick-en keletkező parancsot és voilá, ott a tail strike. Van a sidestck-en egy gomb, aminek a megnyomása csak annak a kormánynak a kitérítését veszi figyelembe (csak az az oldal kormányozza igazából a gépet), de azt a repülő pilóta nem nyomkodja leszállás közben, a nem repülő pilóta pedig a (mondjuk ösztönszerű) belekormányzás közben pedig szintén nem nyomkodja, így az orr az itt látható módon szépen felmén, a farok meg a betonra lemén. A hősök természetesen elkezdik a nyomni a szöveget, hogy a szélnyírás volt, meg a microburst, aztán majd a kivizsgálás kideríti. Lehet, hogy teljesen más történt, de én erre tennék a ruletten.
A Laudát nekik kellett volna megvenni 5-6 éve,annak a hátán indultak meg az írek Bécsben,aztán a Wizz ebben a helyzetben kezdett,Egyébként ott van várásárlóerő,meg kedv is....,meg sok a vendégmunkás is , közel a szomszéd országok szóbal egy jó piac
A Wizzair visszatér alapjaihoz, egy kelet európai munkás és nyaraló társaság lesz, úgy ahogy kezdték. A nyugati bázis nyitások közül, egyedül az Olasz bázisok jelentenek vitathatatlan sikert. Tudjuk, az olaszok megállás nélkül utaznak, és ebből a Wizzair is ki tudott, egy jelentős szeletet harapni ebből.
Nekünk pont ellentétes a személyes tapasztalatunk,Bécsből mentünk nagy késéssel,aki nem volt ott az nem kapott semmit utólag sem. Mindegy is egyébként,egy életben ha egyszer előfordul ilyesmi-legalábbis velünk.
Ez ebben a formában nem igaz. Ha megfelelő idővel, több órával (akár nappal) indulás előtt törlik a járatot, nem kell kimenned a repülőtérre ahhoz, hogy jogosult legyél a kártérítésre.
Milyen esélyt? Ha nem léptél be a reptérre hiába vagy becsekkolva, nem kapsz semmit ,még ha törlik is a járatot. Ugye a secu előtt mindenkit lecsippantanak,hogy megérkezett a reptérre.
Annyiból nem gondolod jól, hogy - tudtommal - ha a lemondási díj magasabb a jegy áránál, nem kell ráfizetni. Úgyhogy nem jársz rosszabbul, ha elmondod.
A lemondással a Wizz-el teszel jót, mert bátran eladhatja a jegyet megint.
Ahogy írták, ha becsekkolsz, akkor magatoknak adsz egy minimális esélyt.