Keresés

Részletes keresés

irreverzibilis Creative Commons License 2 órája 0 0 88462

én rendszerhibára gondolok, változott egy járatom,de már 6-7 értesítés jön és elfogadni se tudom

 

Előzmény: halilali1 (88461)
halilali1 Creative Commons License 8 órája 0 0 88461

Az miért van, hogy jön egy email a menetrendváltozásól és percre ugyanaz? Géptípus csere?

Mondjuk az a kisebbik bajom.

A nagyobbik az, hogy 2 hete semmilyen asztali gépről belépve a fiókomba nem látok foglalást, több böngészőből, több gépről is próbátam, töröltem cookiekat, csak az app ban látom őket. Se járatelőzményt.

Ha a gépemről más fiókjába lépek be, ott nincs gond.

Volt már valakinek ilyen?

Nemarra Creative Commons License 21 órája 0 0 88460

A "régieket" vagy az ex-Maléveseket már nem szűrik? Aki bent van az már védett?

Előzmény: VAG (88458)
VAG Creative Commons License 3 napja 0 0 88459

múszály túlhózni = muszáj túlhúzni

Előzmény: VAG (88458)
VAG Creative Commons License 3 napja -1 1 88458

Azért a felszállás közbeni tail strike (vagy inkább tail scrape) más kategória, vagy nagyobb fakéz vagy elszámolt súlypont vagy szarul beírt gépsúly (=elszámolt sebességek a felszálláshoz) kell hozzá. Normál körülmények között fakéz, bármi miatt hibás súlypont/sebesség miatt meg inkább kényszer, ha farokra ül a gép vagy múszály túlhózni, ha nem száll fel és már jön a fű. Nem tudom, a linkelt eset melyik volt, de az említett cégnek volt olyan gépe is, ami már Egyiptomban felszállás közben seggre is ült a brilliánsan kirakodott/nem kirakodott kétállomásos poggyász miatti elbökött súlyponthelyzet miatt, úgyhogy bármi lehet. A kollégát pedig még biztos akkor vették át, amikor nem volt alkalmazva a Instagram-koefficiens és nem tettek közzé gender-equation jelentést a női alkalmazottak számáról és részarányáról.

Előzmény: Nemarra (88456)
Nemarra Creative Commons License 3 napja -1 1 88456

Budapesten is volt már tail strike, felszálláskor egy B737-es. A magyar kapitánynak a légitársaságtól menne kellett, jelenleg a Wizzair kapitánya. Nem lány, akkor ezek szerint jók a kapcsolatai?

http://www.kbsz.hu/j25/hu/component/content/article/25-legi-kozlekedes/latest-sp-842/143-publikaciok

Előzmény: VAG (88454)
675 Creative Commons License 3 napja -21 0 88455

Egy XLR e nem kéne kezdőket, és balfaszokat ültetni, mert drága gép. Azt a legjobbaknak kéne adni. Ha nem igy volt, akkor ott van vezetői felelősség is.

Kezdők és balfaszok gyakoroljanak, CEO val, ha van a bázison olyan, ha nincs akkor meg egy sima NEO val, de ne az XLR el.

Előzmény: VAG (88454)
VAG Creative Commons License 3 napja -1 1 88454

https://www.youtube.com/watch?v=3GHoV_qulz0

 

Természetesen az is lehet, hogy egyedül a PF volt ennyire ügyes, akkor attól függ a jövője (legalábbis itt), hogy milyen ismerősei vannak és hogy lány-e. 

Előzmény: VAG (88453)
VAG Creative Commons License 3 napja 0 3 88453

Amikor a jóember a betont érés előtt (típustól függően) pár méterrel az állásszög (és így a felhajtóerő) növelésével csökkenti a süllyedési sebességet, hogy egyben maradjon a repülőgép. Vagy ha nem is marad egyben, legalább ne pattanjon el. Ha meg már elpattant, akkor ösztönösen lenyomják az orrát, így lehet orrfutóra szállni, ami (még ha kívülről nem is látszik) megcseszi az orrfutót. Ezért beléjük van nevelve, hogy elpattanás közben/után ne nyomják, csak tartsák egy kicsit fent az orrát, a gép pedig a sebesség csökkenése miatt remélhetőleg visszaül a pályára. De ha a másik pilóta látja, hogy a leszállást végző tehetség beletette a betonba a gépet és elpattant, akkor feltételezi, hogy van annyira balfax, hogy utána le is fogja nyomni az orrát, ezért ösztönösen belehúz egy kicsit. Ha a balfax viszont megtanulta legalább a leszállásnak ezt a részét, akkor ő is húzza egy kicsit, az Airbus pedig összeadja a két sidestick-en keletkező parancsot és voilá, ott a tail strike. Van a sidestck-en egy gomb, aminek a megnyomása csak annak a kormánynak a kitérítését veszi figyelembe (csak az az oldal kormányozza igazából a gépet), de azt a repülő pilóta nem nyomkodja leszállás közben, a nem repülő pilóta pedig a (mondjuk ösztönszerű) belekormányzás közben pedig szintén nem nyomkodja, így az orr az itt látható módon szépen felmén, a farok meg a betonra lemén. A hősök természetesen elkezdik a nyomni a szöveget, hogy a szélnyírás volt, meg a microburst, aztán majd a kivizsgálás kideríti. Lehet, hogy teljesen más történt, de én erre tennék a ruletten.

Előzmény: TLLaci (88452)
TLLaci Creative Commons License 3 napja 0 0 88452

A flare azt jelenti amikor elveszik a "gázt" a leszállás előtti másopercekben? -az input gondolom a "gázadás".

Előzmény: VAG (88451)
VAG Creative Commons License 5 napja -2 1 88451

No flare aztán egy jó dual input, klasszikus.

Előzmény: Szomori Tamás (88449)
Szomori Tamás Creative Commons License 6 napja -12 1 88449

 

Nem szerencsések az XLR-ek, az Iberia után a Wizzair is összetörte. 

Geodo Creative Commons License 6 napja -1 1 88448

Bécs könyékéről sokkal nehezebb eljutni BTS-be, mint VIE-ba? Megoldják majd szerintem, nem nagy táv.

Előzmény: TLLaci (88447)
TLLaci Creative Commons License 6 napja -1 0 88447

A Laudát nekik kellett volna megvenni 5-6 éve,annak a hátán indultak meg az írek Bécsben,aztán a Wizz ebben a helyzetben kezdett,Egyébként ott van várásárlóerő,meg kedv is....,meg sok a vendégmunkás is , közel a szomszéd országok szóbal egy jó piac

hunaqua Creative Commons License 2025.09.11 -5 0 88446

Nemzeti légitársaság lenne belőle. 

Előzmény: Chris7_7 (88445)
Chris7_7 Creative Commons License 2025.09.11 -10 0 88445

Aztan mibol mentenek meg. + Semmi ertelme nem lenne.

Előzmény: cassano711 (88443)
675 Creative Commons License 2025.09.10 -13 0 88444

A Wizzair visszatér alapjaihoz, egy kelet európai munkás és nyaraló társaság lesz, úgy ahogy kezdték. A nyugati bázis nyitások közül, egyedül az Olasz bázisok jelentenek vitathatatlan sikert. Tudjuk, az olaszok megállás nélkül utaznak, és ebből a Wizzair is ki tudott, egy jelentős szeletet harapni ebből.

Előzmény: cassano711 (88443)
cassano711 Creative Commons License 2025.09.10 -3 0 88443

Hát, lassan maga a Wizzair lesz kuka, nem lepődnék meg. Bár lehet Orbánék megmentenék.

Előzmény: Chris7_7 (88439)
Ultras_1899 Creative Commons License 2025.09.10 0 0 88442

Néhány perce meg ment, de most mar tényleg nincs semmi foglalhato

Előzmény: Mx8 (88441)
Mx8 Creative Commons License 2025.09.10 0 0 88441

Már nem tudsz venni, törölve van.

Előzmény: Ultras_1899 (88440)
Ultras_1899 Creative Commons License 2025.09.10 0 0 88440

Ha most foglalok jegyet, akkor gondolom az majd visszavaltasra kerül/átfoglalhato Budapestre.

Gondolom a mostani menetrend borul

Mit gondoltok?

Előzmény: Chris7_7 (88439)
Chris7_7 Creative Commons License 2025.09.10 -11 0 88439

Wizz becsi bazis is kuka jovo marciustol.

gambl-R Creative Commons License 2025.09.09 0 1 88438

Nekem simán fizettek, ráadásul nagyon gyorsan, egy pár napon belül. 

Előzmény: TLLaci (88437)
TLLaci Creative Commons License 2025.09.09 0 0 88437

Nekünk pont ellentétes a személyes tapasztalatunk,Bécsből mentünk nagy késéssel,aki nem volt ott  az nem kapott semmit utólag sem. Mindegy is egyébként,egy életben ha egyszer előfordul ilyesmi-legalábbis velünk.

 

Előzmény: gambl-R (88436)
gambl-R Creative Commons License 2025.09.09 0 0 88436

Nem kell ott lenned a reptéren, elég ha be vagy csekkolva. Személyes tapasztalat. 

Előzmény: TLLaci (88433)
TLLaci Creative Commons License 2025.09.09 0 0 88435

igen de akkor be se kell csekkolnod..arról volt szó hogy maga a becsekkolás előnyt jelent-e?

Előzmény: attus germanicus (88434)
attus germanicus Creative Commons License 2025.09.09 -1 0 88434

Ez ebben a formában nem igaz. Ha megfelelő idővel, több órával (akár nappal) indulás előtt törlik a járatot, nem kell kimenned a repülőtérre ahhoz, hogy jogosult legyél a kártérítésre. 

Előzmény: TLLaci (88433)
TLLaci Creative Commons License 2025.09.09 -1 0 88433

Milyen esélyt? Ha nem léptél be a reptérre hiába vagy becsekkolva, nem kapsz semmit ,még ha törlik is a járatot. Ugye a secu előtt mindenkit lecsippantanak,hogy megérkezett a reptérre.

Előzmény: MZ/Y (88432)
MZ/Y Creative Commons License 2025.09.06 -1 1 88432

Annyiból nem gondolod jól, hogy - tudtommal - ha a lemondási díj magasabb a jegy áránál, nem kell ráfizetni. Úgyhogy nem jársz rosszabbul, ha elmondod.

A lemondással a Wizz-el teszel jót, mert bátran eladhatja a jegyet megint.

 

Ahogy írták, ha becsekkolsz, akkor magatoknak adsz egy minimális esélyt.

Előzmény: József1950 (88425)
Chris7_7 Creative Commons License 2025.09.05 -12 1 88431

Nyilvan lehet. Online. Nem kell telefonalni sem.

Előzmény: Ultras_1899 (88429)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!