Keresés

Részletes keresés

Pekari. Creative Commons License 2025.08.30 0 0 28945

sziasztok horvato.ban vagyunk meg egy hetig... van itt egy fa amirol tudnek agat szedni.. erdemes dugvanynak? milyen fajta lehet? 

csoer Creative Commons License 2025.08.09 0 0 28944

Virágdömping, rengeteg gyümölcs lesz a vége.

Az egyik kedvencem.

csaba64 Creative Commons License 2025.08.06 0 0 28943

Szintén röviden.

Gondoltam megvitatom Önnel a válaszát

de már látom felesleges Önnel erről értekezni-már nagyon elkanyarodtunk az eredeti poszttól 

BÁR tudnék !!!

Üdvözletem-szép napot !

Előzmény: csoer (28942)
csoer Creative Commons License 2025.08.06 0 0 28942

Csak befejezésül röviden.

Ez a Fórum nem vétel-eladásról szól. hanem tapasztalatokról, segítő véleményekről stb.

Én ugyanúgy amatőr vagyok, mint maga.

Igaz régóta foglalkozom többek közt a citrusokkal, rengeteget oltottak sikeresen, dágványoztam is.

Azt mondom kora tavasszal kerülnek a citrusok metszésre, nem dugványt kellene kérni vagy venni, hanem vesszőt.

Így saját magának lesz meg a sikerélménye a dugványozáshoz.

Nem tudom, hogy kik a "profik" Talán a kertészek, tízen ezrekért kik adta el betonba kockába ültetett.

Maga keveri az oltást a dugványozással?

Mi köze a dugványozásnak a vadcitrom alanyhoz?

Elvégre dugványozással lett kezdve az egész.

l

Előzmény: csaba64 (28941)
csaba64 Creative Commons License 2025.08.03 0 0 28941

Kedves Csoer Uram!

Ha jól figyelt azzal kezdtem soraim "megvételre keresek"!!!!Tehát nem ingyé! 2.Csak felajánlottam esetleges cserét -ha valakit érdekel ! 3.Nem azt mondtam,hogy most csináljon bárki nekem dugványt vagy oltványt !  (feltételeztem ,hogy az olyan amatőröknek mint én  esetleg van már készen!