Meglepő módon én nem tapasztaltam nagy (fogyasztásbéli) különbséget a 18-as és a 16-os kerekek között. Egy teljes nyáron keresztül használtam a hozzá kapott 18-as szettet, ez körülbelül 20e kilométert jelent, viszont télre feltettem a 16os télit és sokkal jobban tetszik az autó viselkedése, ezért maradt idén nyárra is ez a méret. Szerintem még sosem fogyasztott az autóm 7 liternél többet, 6 körüli az átlag az elmúlt 50e kilométer alatt, úgy hogy egyáltalán nem figyelek erre - ha menni kell akkor menni kell. Csak pálya és országút.
Azt elfelejtettem 16 colos kerekekkel 6.3l de gyári 18 colos kerekekkel 130km/h tempóval 10l és úgy is mikor ki volt írva az egr és a Dpf és úgy is mikor új Dpf kapott és minden vissza lett kapcsolva..szervízben is csak nézik..új gyári porlasztót is kapott..szóval próbálok rá jönni mivel a márkatársa itt a szomszédban úgy eszik 7.2l ha németben 180km/h folyamatos sebességgel mennek vele..
A ritka 1,6-os diesel viszont takarékosabb, ahhoz a szerelők is jobban értenek ( Francia HDI), de az is elkér 6 litert. Ez a forma kevésbé áramvonalas.
A német spritmonitor szerint kicsivel 7 liter alatt az átlag. Gondolom ezt már Te is megnézted, csak annyival egészíteném ki, hogy a benzines verziók, akár az 1,6 literes, akár 2,0 sem fogyasztanak ennél többet egy lényegesen egyszerűbb és ezáltal olcsóbban fenntartható technikával.
Pár hozzászólással visszább találsz erről egy egész részletes leírást. Ha, jól emlékszem a Junsun márkájú termékről született itt egy pozitív tapasztalatokon alapuló beszámoló, amit német fórumokon is megelégedéssel szoktak emlegetni. Szerintem itt arra érdemes figyelni, hogy nem a leggyengébb hardver verziójút kell megvenni.
A fórum/márkatárs a hangszigetelésről is írt, lehet így hamarabb megtalálod.
Szia! hibakódot olvastál már? A gyertya abban a hengerben milyen színű? Ha kicsit olajos , kicsit benzines,akkor elvileg van befecskendezés. Nézd meg, hogy van-e szikra.
Az az autót az ELM327-es bluetooth-os kodolvasóval is ki lehet olvasni.
Sziasztok, az alany egy 2012 1.6 benzin. Első henger nem megy. gyertya, trafócsere megtörtént, nem lett jó. Merre keresgéljek? Esetleg valakinek van rajza a gyújtás felépítéséről?
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket! Örülnék, ha befogadnátok Magatok közé. Nagyon tetszik az autó, habár még csak most ismerkedem vele. Előtte egy Mazda 323f 1.6 benzin sportivom volt ( 20 évig) nagyon szerettem. Úgy néz ki, hogy ezt is fogom.
Még sok kérdésem lenne ,ha nem bánnátok meg is kérdezem majd. További szép napot kívánok Nektek!
Ja talán még annyit, hogy el kezdtem olvasni a fórumot, csak a kezdetektől.
Szeretnék segítséget kérni. Mitsubishi asx 2010 1.6 benzin. A multikormányon elhelyezkedő gombok a világítás felkapcsolásakor nem mindig világítanak ha a kormányt elforgatom, majd újabb forgatás és újra világítanak. A hiba előfordulásakor a gombok mindent vezérelnek, funkciójukat ellátják. A villamossági szerelő szerint a hibatároló üres, a légzsák átvezető szalag, és a multikormány kábelköteg állítólag jó. Az áram mindenhova kimegy. Találkozott valaki ilyen hibával? Mi lehet a probléma? Ha valaki tudna segíteni azt előre is köszönöm!
Van nekem egy 2015-os 1.6-os ASX-em. Jövő hónapban megy műszakira és még előtte szeretnék rá rakatni vonóhorgot. Van valami ajánlás, hogy hol és kivel érdemes megcsináltatni, és kb mennyibe kerül egy ilyen mulatság? Heves megye előny, de bármit meghallgatok.
Teljesítményével elégedett vagyok, én nem tartom lusta autónak, igaz, hogy városban is dinamikusan vezetek, a sebességhatárok betartásával (többnyire).
Évente egyszer szerviz, olajcsere, átvizsgálás.
Zajosnak kicsit zajos, a rádiója gagyi. Az akkumulátora még az eredeti!
Mimt asx tulaj, mindenben egyetértek,amit panzer leírt. Unalmas autó,de úgy is unalmas,hogy legalább nem szopsz vele, nem lesz a szerelő a legjobb haverod, ha betartod a karbantartási előírásokat, akkor hosszú ideig kiszolgál majd. Kicsit lomha, gyanítom az eu normák miatt valamit mókolhattak vele, de ha pörgeted megy, autópály az nekem 6,5-7 liter fullra pakolva. Hangos, a váltó szar,cserébe semmi nem romlik el. Én ezzel együtt tudok élni.
Az 1,6-os szívó benzines egy takarékos, de gyengécske motor, forgatni kell, hogy dinamikus legyen, de lassan cirkálni jobban fekszik neki. Jellemzője a relatív kellemetlen hang és vibrációk. Nem sok súlyt fektettek a zajszigetelésre vagy a minőségi motortartó bakokra. Ezen sajnos javítani sem egyszerű. A váltó nagyon rossz, kellemetlen a váltási érzet, de elromlani sem szokott, csak egyszerűen nem jó érzés a használata. Olajfogyasztás nem jellemzö, én új korától 170.000km-ig használtam ASX-.et, de két olajcsere aközött nem volt merhető olajfogyása. Igaz én nem akartam sokkal okosabb lenni, mint a gyártó, de sokan nagyon eltérnek a gyári ajánlástól, ami idővel járhat motorcsörgéshez, elerőtlenedéshez, esetleg olajfogyáshoz is.
Nekem a 170.000km alatt nem történt meghibásodás, rendkívül tartósnak bizonyultak a fékek, a féktárcsákat 165.000km-nél cseréltem, az eladás elött, addig bírták a gyárik. Ezen kívül futóműben volt egy szilent csere (kormányösszekötő szilentjei)
Üdvözletem minden tulajnak , segítséget szeretnék kérni ASX vásárlás elött állok. Érdekelne minden amire számíthatok ezzel a típussal kapcsolatban. 2017- 2020 közűl választanék 1.6 szívó benzines. Esetleges olajfogyasztás ( mint a nissan) felszereltség hibái , gyengesége. Köszönöm a segítséget.
Üdv.: Mindenkinek. Segítséget kérek! Két hete vásároltam egy 2017-s évjáratú ASX kocsit. Felszerelve minden jóval. Most ismerkedem az extra cuccokkal (eddig egy alapfelszereltségű Toyota Corollám volt)
A következő lenne a nagyon nagy problémám.: Mikor telefonon hívnak a csörgés az összes hangszóróból teljes hangerőn szól . (majdnem kiugrok a kocsiból
Nem találom a hívás halkításának a lehetőségét. Mit és hogyan keressek, ill. hogy kell ezt lehalkítani?,
Sziasztok. Szerviz intervallum nullázásakor kevesebb kilométert írt ki a következő szervizre, mint amennyi jelenleg van benne. Még egyszer lenulláztam, így sem 20 ezer kilométert adott a jelenlegi óraálláshoz, de ez hagyján. A következő időpont 25 hónap múlva lenne esedékes. Lehet ezzel kezdeni valamit, vagy maradjak a papiros írogatásnál? Nem merem még egyszer lenullázni, mert lehet, hogy megint hozzáad egy évet. Elméletileg +20 ezer km-t és 12 hónapot kellene jeleznie. Vagy rosszul gondolom?