Nyilván szarnak rá, sikerül ahogy automatikusan sikerül, de engem ettől még bosszant. Szeretek időnként egy-egy régi jó cikket újraolvasni (mondjuk ez az Audi-történelem átlag félévente egyszer eszembe jut, hogy hogy is voltak ott a cégek: https://old.totalcar.hu/magazin/szerelem/audi100/1/ ), meg azt gondolom, a digitális világban azért jobban is lehetne archiválni dolgokat. Ötven év múlva a történészek a hajukat tépik majd, mert minden korabeli cikk linkje halott lesz :D
Itt van ez a tegnapi cikk a Magyar Nagydíj kapcsán, életnagyságú, 20 km/h sebességgel menni képes Lego F1-es autók. Senki nem veszi észre, hogy a galéria mind a plutós oldalra visz?
Egy elképesztő cím a TotalCarról. El nem tudom képzelni, hogy mire gondolt a t. újságíró.
Két lehetőség van. A jobbik az, hogy a t. firkász hallott valamit arról, hogy régen a Skodák forralták a hűtővizet, erre akart célozni (de nagyon nem talált).
A másik lehetőség az, hogy az újságíró 40 éves korában kezdett magyarul tanulni, még csak a második évfolyamnál jár, így fogalma sincs arról, hogy mit is ír :-((
Már eleve a régi rendszerben is el voltak cseszve az eggyel korábbi rendszerben készült cikkek galériái, pl. Ott soha senki nem rakott rendet, az archívum sose volt fontos. Viszont nekem tetszik az új layout, és az újság is újra az autókról szól.
Eleve nem vagyok hasraesve az új dizájntól, de ráadásul sikerült valamit elcseszni és a régi "magazin" cikkek URL-jén sokszor csak a belsőséges kommentposzt szövege van (meg néha Plútó), a tényleges cikkek szőrén szálán eltűntek :-(
Leírom, az összes autó tulajdonságait, hogy @levolegeny- ne kelljen megnéznie. Mindnek négy kereke, egy motorja, egy utastere és egy vezetőülése van gyakorlatilag ugyanazokkal a kezelőszervekkel. Szívesen ;)
Gondolom nem sok olvasónak van normál képarányú monitora, de a címlap ezeken nem jelenik meg normálisan, csak a jobb oldali "Aktuális" sáv által csonkolva.
Jogos a kérdés. Ebből a szériából a 28i gyenge, a V8 benzinesek nyűgösek, a V12 atomjó, de kissé overkill és túl kisimult sorhatos hangja van, az Alpina B12 már sajna min. 20 milla, a 30d lófütty, az M67 meg szimpatikusan mormog és húz,9-11 literből elmászkál, plusz a gázolaj kedvezményes. Mivel több kocsit használok, terepen is, ezért az évi összfutásom kb. 35e km , de így legalább megoszlik.
Csakhogy azoknál nem probléma az, hogy úgy buknak meg, hogy a használójuk nem tud a hibájukról. Azoknál tud, tehát bukjanak is meg. Ez a probléma kizárólag Euro6-os autókat érint, és azokból is nagyon keveset.
Basszus már itt tartunk? És akkor csodálkozik mindenki, hogy a másik fele vizsgabiztos meg jól él abból, hogy ott a piros rugóval is átmegy műszakin az autó :D