Egy ideje nem hozza fel ezt a politizálós szálat, hálaégnek, erre te nekifutsz, háta fel tudod provokálni, bravó.
Egyébként annyi a megfejtés, én nem különítettem el fejben ,hogy ott a bontó, meg a bezúzda ennyire külön szálon megy, tehát van bontás és alkatrészeladás, meg van ledarálás is, ami egy jóléti társadalomban mindig lesz.
Mivelhogy egy zárt világ, ide maximum vasáron, jellemzően bontásra jön onnan a rossz oldali kormány miatt.
De ami a végén keletkezik, ledobja a legalul levő is, mert jobbra van pénze, azt nem fogja a világ feszívni, pláne mióta már vám is lenne.
Szóval adott egy halom szar, amit vagy nagy munkával kibontanak, 10%át eladják, majd a többi ott rohad meg, kidobja a bontós, így meg a már a többi lehet nem is lenne olcsóbb, de annyiért meg nem venné a csóró sem kint 30éves olajsaras alkatrészt, vagyis egy nettó bukóba zuhan az egész...erre van a zúzda, bemegy és búcsú.
Inenntől logikus, hogy ami nagyon tré, öreg, krehács, az megy a picsába, mind.
Mert nincs ahova, nincs amire, nincs akinek megérné.
A ""dobd ki"" témát is ezért mondja nekünk mindenre, mert máshogy nézi már fejben.
Ott egészen máshol vannak ezek a "vonalak" kint, mi éri meg a mezítlábas legalul vegetáló parasztnak és mi nem.
A középosztály a lizingből újal jár, az majd egyszer lemegy tőlük a csórókhoz, de aztán ott a vége, ez nem németország, hogy a péppé fossá hullott 25éves romot, veszélyes hulladékot megtekerve, kiszilózva behozza, eladja a magyar nepper.
Vagy megérné annak a csórónak még rátenni még 10 és még 10 ésmég még még éveket, tákolva a reménytelel romot.
Hisz jön a következő olcsó levedlett generációk, amiből a pénzesebbek most szálltak ki, már nullán, tehát neki eleve fillérekért van.
Egyszer úgy gondolja, hogy mindenki aki nem emigrált mosogatófiúnak, szarszedőnek, olajcserélő félembernek a rosszoldalon közledekődhöz az egy utolsó lúzer akit szétrabol a saját hazája.
Majd szétajnározza az újrahasznosításukat, mintha mindenhol máshol (főleg magyarországon) csak a nepperek "keresnék rommá magukat" a szétbontott autókon. Mindezt azután, hogy minden második mondata, hogy dobd ki az autód (generálj hulladékot), vegyél újat mert egyébként egy utolsó lúzer vagy. A legjobb hulladékgazdálkodás a NEM KIDOBOTT hulladék.
Vegyél valódi egyes BMW-t, akár régit (E8x) , ha csak kiskocsi kell, jobban jársz.
Ez is egy BMW csak rá van írva, hogy mini, mindennek az ára előtt egy szorzó, a motorja meg kicsit máshogy felöltöztetve a PSA akkori blokkja.
Nem igaz, hogy minden prince variáns "by dizájn csontszar",meg "önmegsemmisítő", vannak tipikus gondok..veszélyek, "aknák"
De egy miniben, amit jellemzően seggealá megkapott anyuka aztán gyá, csak nyomta.. esélyes, hogy minden telibe megtörtént evvel a blokkal, aminek nem kéne, hogy történjen.
Ha megveszed a minit szar motorral, idehaza a motorcsere kinszenvedés, és megint kitudja mire..rendbetétel, bármi épeszű megoldás.., --->gyak. gtk.
És ha csörög, füstöl, meg szar, nem is fogod tudni, most telibe ko a blokk, vagy csak láncos, PCV hibás, meg szelepszárszimeringes.. mind jellemző hiba..meg még egyebek is..
Az áruk a miniknek ráadásul -idehaza- fent van, irreális számok, mert az egyes az "hülyebéemvés", "biztoshülyegyerek", stb, a minis meg jajdecukker, "öregangolautós".
baszki.. van itt 0.5- 0.75 lemezbol takolt fiokos .ize.. irodai fiokos szekreny ami tiz eve kint all a szarba .. 3 mazsaval megtomve.. nem mondom hogy nem rohad.. .mert de.. de meg nem lukas..es meg all.
az az alvazkeret ettol fiatalabb.. es vastagabb. es mar nem all..
tulkepp az ok a koltozesre az, hogy jon vissza a tulaj valahonnan tavol keletrol. , igy nekunk cigany berloknek menni kell. nem baja.. talaltunk jobbat, tegnaptol koltozunk is. viszont ez mar nem napi szinten jarhato tavolsagra van melotol.. (faszom.. 40 perc oda, 40 perc vissza ) ugyhogy ott is valtas lesz, de mondjuk ez tervben is volt, csak mas ok miatt. hat ezzel felgyorsult a folyamat.. bar meg keplekeny..
(eddig sem volt szomszedom, most se nagyon lesz. :)
szerintem ez nem so.. a mini esetben meg az sem lehet ?/ hogy kulon gyarto sor van uk/eu kozt. (csigasnal.. hat ott nem tudom ) de gyak mindegy.
regen hova dobaltad a hasznalt vasat hogy ne legyen utba, ma meg mennyit fizetnek erte ? itt lesz a gyoker problema.. a sok szar, kezeletlen vissza forgatott femben. -szerintem -
nem baja.. az oreg megbizhato kocsik lassan csak kikopnak.. az uj jelleguek meg elketyegnek meg tart a kotelezo garancia. a ketto kozt meg luk van.. nem kicsi. de nagy. ott majd loval jarunk :)
ma/holnap kuplung csere egy csigas. piros szinu auton. 2017 evjarat a lelkem... vagyis 8 eves..
majd megprobalok fotot feltolteni az alvaz keretrol.. ha elfelejtem, nincs ra idom, nem sikerul.. akkor gondoljatok egy annyira rozsdas lemezre... ami mar nincs is. (ettol szarabbat eddig csak range rovar vonalon lattam. :)
mult heten nekem is volt valami erdekes.. de nem emlekszem mar mi auto volt. (talan mini ) nem is szamit. lenyeg hogy kez feltarva jott.. mi voltunk talan az otodikek akiknel probalkozott.
benya. s1/s2 futes hiba. torolheto. de seperc alatt egyszerre vissza irja mindkettot.. mmm...kozos pont ? hat epp van.. F14 bizti. ramer multival.. jonak tunik.. de nem stabilnak. tegyuk szkopra... ahhahhaha.. . futes kivezerles utemeben dobalja le a tap feszkot 5-9V koze.. szvsz valahol vagy tularam van, vagy KH-s.. innentol szerencse segitett. basztattam a biztit.. es neha meg'sercent' .. kivettem.. tufejnyi pontban mindket oldalon beeges az egyik pinen.. uj bizti.. stabil bazmeg (B+) a futes tapon .. ...ez volt cca 15 perc., de megkerestem a napi berem. ( a fonoknek :DD)
opel valami 1,8 16v benzin az ezredforduló tájékáról, delphi sv4 befecs, pirosfehérzöld színű.
menetközben megállt mint a szög, teker de nem indul.
gazdi kiment érte(nem szakmabeli), befújt neki féktisztítóval, beindult.
na akkor szivattyúcsere.
új szivi be, autó beindul, örömbódottá 150 méterig, ott állt le.
féktisztító, indul.
géprerakták, már villanyszerelővel, lambda szegény keverék, egr visszavezetés. utóbbi ismert hiba.
nem indul.
...nézzek már rá.
benzinnyomás? "mértük volna, nincs hozzá adapter" ok indítsál, tűszelepet benyomom a hídon, jön a benzin. "azt néztük, ott jön"
akkor vagy nyomás, vagy idő nincs elég, visszafolyót lekötöm, indítás, benzin ömlik kifele a hídból. nyomásszabályzó nem szokott úgy lehalni hogy elereszt mindent, tegyük fel van nyomás.
élőérték, az első ami szembejön a szívócsőnyomás, 370 mBar.
az tökéletes volna - ha járna a motor:-DD
multi elő, map mérés, testje van, tápja van, jelszálon másfél volt, ha lehúzom 0. csöve nem dugult.
..na akkor most indítsd be map nélkül, gyönyörűen jár, gázt is veszi.