Sziasztok. Citroen Saxo hoz van egy számkódos indítás gátló. Az autó amúgy tökéletes. ezért nem akarjuk feladni. Van leírásom is több hozzá. kodot tudjuk, az autót napi szinten használjuk, de kezd tönkre menni ez a kódos indító. Ebben a melegben egyre sűrűbben össze vissza csipog, és nem engedi beírni a jó kódunkat. Oda is eljutunk, hogy le kell választani az akksit és vissza ha mázlink van ez használ neki engedi végre beírni a kódot és végre mehetünk. A kézi könyvben benne van a kód módosítása, azt is próbáltuk de nem oldotta meg a problémát. Autóvillamossági szerelő végig hívtuk az országban nem tudnak vele mit kezdeni. De egy azt mondta neki régen volt ilyen autója és ki tudta kapcsolni csak nem emlékszik hogyan. 20 éve volt. 😀 Valaki nem emlékszik hogyan kell. Mit csináljunk. Nem akarjuk ezért kikukázni az autót. Köszönjük szépen előre is.
Sziasztok kedves tagok adott lenne egy Citroen saxo 1 pont nulla problémám a következő indítás után az alapjárat felmegy körülbelül 3000 ig leállítom az autót újraindítom ismét 3000 leállítom utána pedig nem indul be. Üzemanyag pumpa nemrég cserélve és a szűrő 15 25 perc múlva az autó beindul aztán megint lehet menni vele mi lehet a gond? Előre is nagyon köszönöm
Ez egy kis termosztát helye. Az üzemanyag hőmérsékletének függvényében nyit - zár, és annak függvényében van előmelegítve az üzemanyag vagy nincs.
Körmös alátét fogja a házban. Ha azt kicsalogatod ügyesen, utána egy fogóval ki lehet húzni az egységet. 2 o-gyűrű van rajta, a külsőt a fontos cserélni. Gázolajálló anyagból legyen a gyűrű. (pl Viton)
Tipikus üzemanyagrendszeri levegősödési hely. Indítási nehézséget és egyéb problémákat is okozhat.
Az ismerősödnek már leírtam az autószerelő fórumon, hogy a nyomócsövek felöli végén van rajta egy fém páncél, amit le kell faragni róla (mert beletörő fejű csavarokkal teszik fel, hogy ne lehessen hozzáférni könnyen) és az alatt lesz az immo és a leállító mágnesszelep is.
2.5-3 bar. (TU3JP es TU5J4 magneti). Az 1.0/1.1-es rendszerek nyomasa csak 1 bar, ha abbol van a szivattyu akkor lehet az keves hozza. Esetleg a szuro is lehet gaz, vagy extrem esetben a nyomasszabalyozo. (ez a legritkabb)