Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anett44 Creative Commons License 2025.06.29 0 0 557

Nagyon szépen köszönjük. Sikerült. Leszedtük és indul szépen. Nagyon jó.

Előzmény: FeZ_ (556)
FeZ_ Creative Commons License 2025.06.28 0 1 556

"A kód panelt szedjük le és ott húzzuk le a csatlakozót?"

 

Ahogy írtam. :-)

Valahogy férjetek hozzá a kódpanel csatlakozójához és húzzátok ki belőle járó motornál !

Előzmény: Anett44 (555)
Anett44 Creative Commons License 2025.06.27 0 0 555

Köszönjük szépen. A kód panelt szedjük le és ott húzzuk le a csatlakozót? A végére teszünk szigetelő szalagot. Reméljük sikerül.

Előzmény: FeZ_ (554)
FeZ_ Creative Commons License 2025.06.26 0 1 554

Kikapcsolni nem lehet, de egy trükkel ki lehet iktatni:

Beindítod az autót, amikor valahogy még beveszi a kódot.

Ezután járó motor mellett a kódpanel csatlakozóját ki kell húzni és félrehúzni a helyétől, nehogy véletlenül is összeérjenek. 

Így használva simán fog indulni az autó, mindaddig, amíg a kódpanel csatlakozója vissza nem lesz dugva. 

 

Remélhetőleg működik nálad is, mert már hallottam olyan rendhagyó esetet, hogy megsem volt jó ez a megoldás, de szerencsére ez egészen ritka eset. 

Előzmény: Anett44 (553)
Anett44 Creative Commons License 2025.06.25 0 1 553

Sziasztok. Citroen Saxo hoz van egy számkódos indítás gátló. Az autó amúgy tökéletes. ezért nem akarjuk feladni. Van leírásom is több hozzá. kodot tudjuk, az autót napi szinten használjuk, de kezd tönkre menni ez a kódos indító. Ebben a melegben egyre sűrűbben össze vissza csipog, és nem engedi beírni a jó kódunkat. Oda is eljutunk, hogy le kell választani az akksit és vissza ha mázlink van ez használ neki engedi végre beírni a kódot és végre mehetünk. A kézi könyvben benne van a kód módosítása, azt is próbáltuk de nem oldotta meg a problémát. Autóvillamossági szerelő végig hívtuk az országban nem tudnak vele mit kezdeni. De egy azt mondta neki régen volt ilyen autója és ki tudta kapcsolni csak nem emlékszik hogyan. 20 éve volt. 😀 Valaki nem emlékszik hogyan kell. Mit csináljunk. Nem akarjuk ezért kikukázni az autót. Köszönjük szépen előre is. 

Ppet14 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 552

Sziasztok !

Két kérdésem lenne :

Hol a saxoban a központizár vezérlőegysége , ill . 1.4 óracsoport van a kis 1.1 ben , lehet valahogy a múszerfalvilágítást szabályozni ? Köszönöm .

Saxoltán Creative Commons License 2024.01.05 0 0 551

Sziasztok !

 

Lett egy Saxo 1,1-es gépem, keresek hozzá használati utasítást. 

Előre is köszönöm !

Roli39 Creative Commons License 2023.12.06 0 0 550

Sziasztok kedves tagok adott lenne egy Citroen saxo 1 pont nulla problémám a következő indítás után az alapjárat felmegy körülbelül 3000 ig leállítom az autót újraindítom ismét 3000 leállítom utána pedig nem indul be. Üzemanyag pumpa nemrég cserélve és a szűrő 15 25 perc múlva az autó beindul aztán megint lehet menni vele mi lehet a gond? Előre is nagyon köszönöm

 

Foka48 Creative Commons License 2022.05.11 0 0 549

Köszönöm 

FeZ_ Creative Commons License 2022.04.03 0 0 548

Van.

Előzmény: Foka48 (547)
Foka48 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 547

Sziasztok cserélt már 1.5d motoron lévő váltóban olajat? Van beöntő ill. leeresztő csavat? 

Virag Csabesz Creative Commons License 2022.01.24 0 0 546

Sziasztok szeretnék kérni egy kis segítséget. Van egy 2003-as 1.5 D 

Saxo m és olyan problémám van hogy van töltés az autón de nem akar működni a szervó és a fűtő ventilátor olyan mintha nem kapna áramot 

Foka48 Creative Commons License 2021.10.23 0 0 545

Nagyon szépen köszönöm erre nem gondoltam.

Előzmény: FeZ_ (544)
FeZ_ Creative Commons License 2021.10.10 0 0 544

Ez egy kis termosztát helye. Az üzemanyag hőmérsékletének függvényében nyit - zár, és annak függvényében van előmelegítve az üzemanyag vagy nincs.  

Körmös alátét fogja a házban. Ha azt kicsalogatod ügyesen, utána egy fogóval ki lehet húzni az egységet. 2 o-gyűrű van rajta, a külsőt a fontos cserélni. Gázolajálló anyagból legyen a gyűrű. (pl Viton)

Tipikus üzemanyagrendszeri levegősödési hely. Indítási nehézséget és egyéb problémákat is okozhat.

 

 

Előzmény: Foka48 (543)
Foka48 Creative Commons License 2021.10.10 0 0 543

Sziasztok segítséget szeretnék kérni.

 

1.5D motor a levegőszűrő alatt a gázolajszűrő felső részén van valami szelepféle, ha a pumpát nyomogatom csepeg, szivárog a szelepből az üzemanyag. 

Mi lehet ez a kütyü? Miért csepeg? szívhat e ott levegőt a szivattyú, indulhat e emiatt nehezen a motor?

Köszönöm sziasztok Péter

gyarmatioliver Creative Commons License 2021.08.29 0 0 542

 Kép 2

gyarmatioliver Creative Commons License 2021.08.29 0 0 541

 A kép:)

gyarmatioliver Creative Commons License 2021.08.29 0 0 540

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség. 

1.5 D Saxo motortérben mostam, a végeredmény a képen látható szürke kis kupak. Valahol szoktam látni, de most ki nem találom, honnan való. 

Meg tudnátok mondani?

Köszönöm!

Gyula20 Creative Commons License 2020.10.28 0 0 539

Köszönöm , megtaláltam és ott folytatom .

Előzmény: FeZ_ (538)
FeZ_ Creative Commons License 2020.10.27 0 0 538

Erre is írtam választ már az Autószerelő fórumban. :-)

Előzmény: Gyula20 (537)
Gyula20 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 537

A kép lemaradt !

Előzmény: Gyula20 (536)
Gyula20 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 536

Igen igazad van , csak a lefaragást nem gondoltam teljesen komolyan.

Tegnap viszont kiderült , hogy tényleg csak faragni, gyorsvágózni lehet.

Sikerült , a mágnesszelepre az indítótól adtam 12V-ot.

Ragyogóan működik .

Köszönöm a segítséget.

 

Nagy lázzal próbálom lecsupaszítani a Citroen saxo 1,5 D-t.

A traktoros alkalmazáshoz felesleges dolgokat leszedném , hogy kicsit

tisztább legyen a kép.

 

A felnyitott motorháztetőnél , szemben a motor jobb oldalán két azonos csatlakozó van ,

az egyik két zöld vezetékkel , a másik zöld-barna vezetékkel.

Ha valaki felismerné , hogy ezeknek mi a funkciójuk ? Nagyon jó lenne tudnom , hogy ezek nélkül

üzemelhet e a motor, vagy tovább kell bogarászni , megfejteni a funkciót.

Előzmény: FeZ_ (535)
FeZ_ Creative Commons License 2020.10.23 0 0 535

Az ismerősödnek már leírtam az autószerelő fórumon, hogy a nyomócsövek felöli végén van rajta egy fém páncél, amit le kell faragni róla (mert beletörő fejű csavarokkal teszik fel, hogy ne lehessen hozzáférni könnyen) és az alatt lesz az immo és a leállító mágnesszelep is.

Előzmény: Gyula20 (534)
Gyula20 Creative Commons License 2020.10.22 0 0 534

Szeretnék segítséget kérni !

 

Van egy Citroen Saxo 1.5 Dízeles autóm és egy TZ4K traktorom .

A Saxo Dizel motorját szeretném átrakni a TRK-ra.

Szerelés közben jöttem rá , hogy a riasztó rendszeren kívül van még 

egy indításgátló is. Ez máris letiltotta a motor indítását.

Olyan infót kaptam , hogy az adagolónál lévő mágnes szelepnek kell 

adni 12 V-ot . 

Csak nem tudom , hogy az hol van?

Az önindító viszont működik .

Minden segítséget köszönettel fogadok !

 

 

Gery73 Creative Commons License 2020.06.04 0 0 533

Köszi, megnézem a típust.

Elméletileg alvázszám szerint rendelte a szerelő az utángyártottat.

A nyomást megmérem holnap.

Előzmény: pH03N1xM (532)
pH03N1xM Creative Commons License 2020.06.04 0 0 532

2.5-3 bar. (TU3JP es TU5J4 magneti). Az 1.0/1.1-es rendszerek nyomasa csak 1 bar, ha abbol van a szivattyu akkor lehet az keves hozza. Esetleg a szuro is lehet gaz, vagy extrem esetben a nyomasszabalyozo. (ez a legritkabb)

Előzmény: Gery73 (530)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.04 0 0 531

Fejből nem tudom, nekem is meg kellene néznem.

 

Előzmény: Gery73 (530)
Gery73 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 530

oké, köszönöm.

Azt esetleg meg tudod mondani mennyinek kell lenni vagy nézzek utána valahol?

Előzmény: FeZ_ (529)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.03 0 0 529

Mérjél üzemanyagnyomást a rendszeren, hátha csak a pumpánál van a gond ! (pl. nem szállít eleget)

 

Előzmény: Gery73 (528)
Gery73 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 528

Üdv!

Most csatlakoztam a csapathoz.

A párom saxojával van egy kis gondom, Saxo 1,4 I SX benzin, 2000 évjárat.

Régóta nálunk van, igazából elégedett vagyok vele, de vannak vele gondok.

1. Az ac pumpa tavaly lett cserélve és azóta nehezen indul, teker-teker és kb. 10 mp kell, hogy induljon, télen még több is.

2. A csere óta néha rángat és néha le is áll, olyan mintha elfogyna a benzin, közben félig van a tank.

3. Nagyon lusta, nem akar gyorsulni, ez már régebbi jelenség, de egyre rosszabb.

Kb, ennyi, lecserélni nem akarom, mert más gondom nincs vele, esetleg valaki tud segíteni, mik okozhatják ezeket a hibákat?

Előre is köszi mindenkinek, Gery

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!