Na igen,vannak ugye a kedvenc darabok,amelyek ritkán bukkannak fel az üzletek,boltok polcain,(nem véletlenül) s ezek szerint van aki még lopáshoz is folyamodik,elég szomorú!
Érdekes,hogy ez a dolog olyan 15-20-éve még egy viszonylag szűk réteg kedves kis hobbija volt,mára viszont eléggé elfajzott nagyon rossz irányba szerintem,pláne hogy már cikk is születik róla!
> P.S: azért néhány masina alvázára kiváncsi lennék, színváltozat, állapot...
Szivesen megnézek párat, meg fotót is tudok feltölteni, ha érdekel. Magam is kiváncsi vagyok a hozzáértő véleményekre. Van pár mb katalógusom, árakkal ..., de már vagy 20 évesek, akkoriban gyűjtöttem ezt a sorozatot is.
Ránéztem most a vaterára, ott van fent néhány Superfast ebből az évjáratból, csillagászati áron, ami nem tudom, hogy mennyire tükrözi a valós piaci viszonyokat. Valahol van egy Excel sheet-em amiből ki tudom bányászni, hogy én mennyiért vettem az autókat, de sok értelme nincs, mert 15 éve egyet se vettem, a többség jóval korábbi beszerzés, úgyhogy nem releváns az akkori ár. Van régebi Matchbox katalógusom is, de az is vagy 20 éves és az akkori amerikai árakat tartalmazza.
Azt elég jól sejted, hogy egyenként nem fogok nekiállni a hirdetésnek, alkudozásnak, postázásnak. :). Ezt most azért vettem elő mert egy dobozban van az egész. Van még 2-3 nagy doboz mindenféle autóm, ha lesz időm majd rendezem és lefotózom őket.
Vannak régebbi moko autóim is dobozzal, meg yesteryear autóm is van pár.
Magam ellen beszélek, de ez tipikusan egy íbéjes, wäterás cucc. Nagy plénum előtt érdemes - maximálisan kiemelve - meghirdetni... és várni a vastag-pénztárcás vevőt. A piac az ilyesmit be fogja árazni; Pláne, ha jól időzíted, pl. Karácsony előtt (vagy akár közvetlenül utána... még akkor is szokott pörögni az üzlet.)
Azt viszont tudni kell, hogy a leges-legoptimálisabb esetben is, így együtt eladva számottevően alacsonyabb eladási ár érhető el, mint türelmesen, egyesével. Akkor viszont ott lenne az a hátrány, hogy mindannyiszor rohangálni kell vele a postára/ v. automatához., ill. egyesével megküzdeni a hibákat nagyítóval kereső vevőkkel... visszaküldéssel, stb.
Szóval nem lehet leülni az asztalhoz, - papírral/ceruzával, - hogy összeadd egyesévela valós piaci árakat, mert azt egyben senki nem fogja megadni.
ez egy többszázezres tétel, azt meg csak kevesen tudják kisujjból kirázni. Vagy ha tudják, "az asszonynak van jöbb ötlete a nyárra" ;)
Vicc nélkül: én adok érte 3.000-et, doboz+autónként. (Ha legalább NMINT állapotúak.) Az ajánlatom 24 órán át érvényes.
Mennyit érhet egyben egy teljes, 3 kivételével eredeti dobozos, 1-75 Matchbox G style sorozat (1970) ? 80 darabból áll, mivel van pár azonos sorszámú, de eltérő tipusú példány benne. Ezeket különböző piacokra szánták
Na, újra lesz Ferrari a Hot Wheels kínálatában? Gondolom az üzérek kifosztják a boltokat, így nekünk nem jut. Bolhapiacon vettem párat, valami német Úr gyűjteményét árulták ki gombokért, nem is tudom miért nem szatyor számra vettem belőle. Még jó, hogy szerintem szegény maximum egy felhő széléről láthatta, mi történik a járgányaival.
Fúúú de rohadt jó ez az egész! Köszi! Irigykedek :). De én biztos nem tudnám kitenni most.. Örülök, hogy így pompáznak Nálad! Nagyon jó csapat, a vatis is, meg persze az egész!!
Ilyenkor jó szolgálatot tesz - az örök kedvenc - autószállító. Arra sok fér... :)
A Matchbox csőszállítót egyszerűen nem volt szívem száműzni az eredeti helyéről. Tehát: maradt!
A másik, amit már én is látok, hogy túlzás: egyelőre mindkét kamerás furgont - mindenképpen - vissza akartam tenni; De így, hogy "megmássza" az E type Jaguárt..., hát - belátom, - nem túl elegáns. Na erre majd még kitalálok valamit. (Egyébként, mivel szemmagasság fölött van, így élőben nem olyan gáz..)