Keresés

Részletes keresés

rezignált Creative Commons License 1,5 órája 0 0 182660

nem, a Korponai utca mellékvonalként, később épült (majd szűnt meg), az eredeti temetői gőzvasút a Salgótarjáni - Őrház - Kolozsvári irány 

Előzmény: Gordon Zsigmond (182658)
trizs77 Creative Commons License 2 órája 0 0 182659

Ha a Fehér közre gondolsz akkor a délutáni csúcs közepén kell 3-4 lámpa fázis mire lecsoroghatsz a villamos sínekhez és jobbra elkanyarodhatsz a vasút alá.

 

De ez a Köfelső - Keleti pu vasútpótlást nem érinti.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (182655)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 órája 0 0 182658

Nem a mai 37-es volt egykor a Köztemetői Gőzmozdonyú Vasút, ami nem is a Kolozsvári utcán járt, hanem a hídról lejövet a Korponain ment a mai Kőalsóig, és ott fordult el...?

Előzmény: TWdoktor (182656)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 órája 0 0 182657

>Anno, amikor a 37-est kitalálták

Ez több, mint százharminc évvel ezelőtt volt. A maitól kissé eltérő feltételek mellett. 

Előzmény: TWdoktor (182656)
TWdoktor Creative Commons License 4 órája 0 0 182656

Anno, amikor a 37-est kitalálták, mi volt a koncepció? Sose volt egy nagy kihasználtságú vonal, max. a BNV idején.

Előzmény: Il Leone (182653)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 4 órája 0 0 182655

Busz-sáv valóban van az EXPO I. kaputól, egy irányban a Puskás Ferenc Stadion felé...

Pontosítom a kérdésem: abban az irányban a torlódás nem nyúlik-e túl ezen a szakaszon?

Délutáni csúcsban mennyire dugul az Albertirsai köz felőli vége?

Előzmény: trizs77 (182651)
08-73 Creative Commons License 5 órája 0 0 182654

A Kiskörúton augusztus 9-10-én és 16-17-én karbantartás lesz, ami miatt nem fog járni a 47, 48, 49? 

Il Leone Creative Commons License 8 órája -1 1 182653

Gyakorlatilag rátapintottál a lényegre, amit én is beírtam volna, ha nem előzől meg.

 

A 37-es vonala mellett alig van valami a legnagyobb lakótelepszerűség ami mellett elmegy az pont a Pongrác úti MÁV telep, a Kolozsvári utca mellett az egyik oldalon a nagy semmi van, a másik oldalon alacsony laksűrűségű területek, akik nem a 37-est keresik, hanem inkább a Kőrösi Csomát, a Maglódi úton meg a Bajcsy kórházon és a Kocka utcai iskolákon kívül megint a nagy semmi van.

 

Ráadásul nagy fejlesztési potenciál sincsen az érintett területekben, nagy forgalomvonzó létesítmények kiépülésére és funkcióváltásra a következő 30-50 évben más helyében nem számolnék.

Előzmény: Lucky76 (182652)
Lucky76 Creative Commons License 18 órája 0 2 182652

No de ki lenne a célközönség? Hacsak nem jut el a villamos a lakótelepre, ami mellett csúcsidőben elhalad... S itt megint akkora rakás pénzről van szó, amit senki nem akar ilyen célra elkölteni.

 

A Sörgyártól, Maglódi útról, no pláne általában a Temetőtől a meglévő utasmennyiségnek, egyedi ajtós kocsikkal, adna bármi pluszt? 

Előzmény: toto92 (182649)
trizs77 Creative Commons License 20 órája 0 0 182651

dugul de van rajta külön busz sáv.

Előzmény: ÁsítóSárkány (182650)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 22 órája 0 0 182650

Az Albertirsai amúgy alapból mennyire dugul csúcsban?

Előzmény: trizs77 (182644)
toto92 Creative Commons License 23 órája 0 0 182649

névtelen  7 órája    0 0 182634

37-es gyorsjárat: kérdés, hogy az alap megállók milyen gyakoriságú kiszolgálást igényelnek?

És, nem feltétlen csak a lezárás idejére.

Kiválthatók-e a kisforgalmú megállók úgy, hogy a 37-es gyorsul és belvárosi gyorsvillamos lesz belőle?

Előzmény: toto92 (182647)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 26 órája 0 1 182648

A kiindulópont szerint: nyilván Kőbánya felsőnél a vonatról, a pótlás idejére.

Előzmény: toto92 (182641)
toto92 Creative Commons License 27 órája 0 0 182647

Azt hittem a 37E közleményből kikerülésével (és feltételezett kimúlásával) átváltott a téma általános beszélgetésre Keleti lezarástól függetlenül - ahogy korábban időről-időre felmerült hogy a 37-es lehetne gyorsvillamos.

Előzmény: attus germanicus (182642)
MOS-240 Creative Commons License 29 órája -1 1 182646

Az 56(A)/39@2275-nek rossz a futárja, hogy 0-s forgalmiba van belépve amióta forgalomba állt?

Gordon Zsigmond Creative Commons License 29 órája 0 0 182645

A pótlóbuszok csak a Puskásig mennek, és megállnak a Pillangó utcánál (bár azt a térkèp alapján nem igazán lehet belőni, hogy hol lesz ez a megállójuk.

Előzmény: trizs77 (182644)
trizs77 Creative Commons License 29 órája 0 0 182644

Kőbánya Felső pu-ról a Keletibe nem a másik oldalról Albertírsai út 6-os kaputól induló és közben sehol sem megálló *** MÁV pótlóbuszok fognak járni kettő percenként ?

 

 

*** = lehet, hogy Kőbánya Felső és Keleti pu között megállnak még a Stadionok megállónál is ?

 

 

Lucky76 Creative Commons License 29 órája 0 0 182643

Még ha lenne is, tekintve azt, hogy egyedi ajtónyitós kocsik közlekednek rajta, és adott szakasz megállóinak utasforgalma sem tartozik a rekorderek közé... 

Egyáltalán okoz -e hátrányt, ha egy besűrített 37-es sűrűbben, de mindenhol megáll? 

 

Esetleg lehetne 37B a Keletibe, hogy legyen esély értelmesen a forgalmat fenntartani. 

Előzmény: toto92 (182641)
attus germanicus Creative Commons License 29 órája 0 3 182642

No, neked kimaradt az egész történet alapja, a Keleti lezárása, vagy arra akarsz utalni, hogy a vasúti utasoknek mindegy, mennyi idő alatt jutnak a belvárosba? 

Előzmény: toto92 (182641)
toto92 Creative Commons License 30 órája 0 0 182641

Eggyel hátrébb lépve: ki lenne, honnan érkezne az a mérhető utasmennyiség akinek egy 37E érdemi segítség lenne?

nonick7 Creative Commons License 30 órája 0 1 182640

Az M3-as metró mellett végig van busszal járható közút, kivéve a Ferenciek terét, amit az Astoriáról lehetett elérni az átlagosan 1 (egy) percenként járó buszokkal.

Előzmény: altenberger (182638)
Csmg Creative Commons License 30 órája 0 3 182639

Ajánlom nézz meg egy térképet, segíthet.

Az összevissza írogatás nem.

Előzmény: altenberger (182638)
altenberger Creative Commons License 30 órája -6 0 182638

Megoldható, mint a metrópótlás az M3-on.

Előzmény: nonick7 (182637)
nonick7 Creative Commons License 30 órája 0 3 182637

na vajon miért probléma alternatíva nélkül felhagyni megállókat?

 

 

hajrá, gondolkodj, menni fog

Előzmény: altenberger (182636)
altenberger Creative Commons License 30 órája -4 0 182636

"van ahol még értelmes közút sincs a villamos mellett."

 

Ez miért probléma?

Előzmény: Il Leone (182635)
Il Leone Creative Commons License 30 órája 0 3 182635

Kiválthatók-e a kisforgalmú megállók úgy, hogy a 37-es gyorsul és belvárosi gyorsvillamos lesz belőle?

 

Erre teljesen egyértelmű a válasz, hogy nem válthatóak ki, mivel semmilyen más járattal nem lehet azokat a megállókat kiszolgálni, van ahol még értelmes közút sincs a villamos mellett.

 

A külső szakaszon a Sörgyártól kifelé meg nem gondolom, hogy sok értelme van kihagyni megállókat, kb. semmit nem lehetne nyerni vele, olyan rossz a pálya és az áramellátás állapota.

 

A skip-stop-ot én személy szerint nem forszíroznám, annyira értelmezhetetlenül ritkává válna vele az egyes megállók kiszolgálása.

 

De erről a témáról lehet, hogy jövő héten megjelenik egy hosszabb iromány is.

Előzmény: névtelen (182634)
névtelen Creative Commons License 30 órája 0 0 182634

37-es gyorsjárat: kérdés, hogy az alap megállók milyen gyakoriságú kiszolgálást igényelnek?

És, nem feltétlen csak a lezárás idejére.

Kiválthatók-e a kisforgalmú megállók úgy, hogy a 37-es gyorsul és belvárosi gyorsvillamos lesz belőle?

 

Esetleg skip-stop.

Előzmény: Dreamy (182632)
Il Leone Creative Commons License 30 órája 0 0 182633

Nem tudom, hogy egy ilyen járatra mekkora igény lenne, de persze mindent lehet, ha van rá eszköz és járművezető.

A kérdés, hogy akik ma az S/G/Z60 és S80 és IR8x-es vonatokkal a Keletibe érkeznek, milyen arányban és a város mely pontjait keresik, az alapján egy fokkal jobb döntést lehet hozni, mint az, hogy mik a megérzéseink vagy, hogy mi lenne jó.

Előzmény: nemeza (182631)
Dreamy Creative Commons License 1 napja 0 4 182632

A 37-es vonalán lámpa elvétve van, nagyrészt forgalomtól elkülönített pályán halad, csak a Népszínház utca kivétel. Ez alapján jelentős menetidő csökkenést lehet elérni, ha csak a lámpás kereszteződéseknél áll meg a megállóban. Mások szerint ez olyan jelentős, hogy kerülni is kellene az alapjáratot.

Előzmény: laszlo86 (182622)
nemeza Creative Commons License 1 napja 0 0 182631

Jó lenne egy Sörgyár-Keletis viszonylat - akár csak 10 percenként a Népszínház u.mellett..

Előzmény: Il Leone (182630)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!