Megnyílt a 100-as és a 120-as vonalak topikja (az alföldi vonalak (már csak a 80-as hiányzik)). Én, hogy ezeknek a topikoknak konkurenciát teremtsek, ezért ezennel megnyitom a Dunántúli fővonalak topikját.
Ha nincs jármű egy adott vonatra, akkor nem közlekedtetjük. Aztán vakarja a fejét magasan, akinek érdeke. Nem kéne mindent megoldani meg kiszorítani, hanem csak szimplán NEM. És mindezt kollektíven persze.
Megy a zarándoklat Csíksomlyóra. Oda kell a legjobb vagonpark, nyilván - a politikai indokokat gondolom nem kell ecsetelnem. Mondjuk amíg kivergődnek Csíkba Nyírábrányon meg Zilahon keresztül a kerülőúttal súlyosbítva, meg is érdemlik, hogy legalább rendes vagonjuk legyen. 160.000 Ft-ba kerül egy jegy, igaz ebben benne van 3 éjszaka szállás félpanzióval. Lehetne mondani, hogy a szervező szerezzen máshonnan járművet, csak honnan, ha nincs.
Amúgy a GySEV-nek 20 darab Flirt-je van, A Sopron-Győr, Sopron-Szombathely, Szombathely-Szentgotthárd, Szombathely-Zalaegerszeg, Szombathely-Hegyeshalom személyvonatokban mászkálnak, tehát normális rendelkezésre állás esetén a 20-ból 3 szerelvényt ki lehet venni máshová - bár azt nem tudom, hogy a Celldömölk - Szombathely személyekben most mi megy, ha ezek is GySEV-es járműre váltottak/váltanak, akkor nincs tartalék. (Most arról ne is beszéljünk, hogy átlagosan hány utas utazik ezeken a 200 fős kapacitású vonatokon, mert sírva fakadunk.)
Egy ülésátépítést követően elég jól használhatók lennének IC-ben is ezek a szerelvények is.
Te csak írsz? El volt adva. Ugyanazért és ugyanolyan okból volt eladva, amiért az általam megvett is két órával későbbre szól:ezt adta ki neki is a pénztár/app, csak épp ő is megoldotta okosba. Senki nem szállt fel kerékpárral a mi leszállásunkig, sőt, ott sem. Akkor kinek kellett volna a nyakamba tenni a bringáját? És persze véletlenül sem az az oka mindennek, hogy az amúgy létező fizetőképes keresletre a máv magasról sz@rik évtizedek óta...
Nem biztos, lehet hogy el voltak adva egy későbbi állomáson/megállóban felszálló utasnak. És ő ez esetben hova tenné a kerékpárját, a nyakadba? (Ettől függetlenül egyébként a rendszer valóban rossz...)
Borítékoltam ezt a kommentet.:-) El voltak adva, de a kerékpárok és utasaik nem voltak jelen ugyanazon oknál fogva, ami miatt mi sem voltunk jelen a későbbi vonaton. Tehát szerinted is rossz a rendszer, hiszen miközben kapacitáshiány van, eközben a csekély kapacitást is pazarolja a rendszer? A harmadik bringa Lelléig utazott.
Napi rendszerességű káosz a bringákkal a rendszerbe kódolva. Tegnap egy 3000 fős, egész napos bringás rendezvény végén kívántunk hazatérni Siófokról a déli part irányába. A rendezvény szervezője a páratlan vonatokra extrában kért és kapott nagykapacitású bicajkocsit, páros irányban viszont (egyébként érthetően) ilyet nem tett. Mivel még kb. sem lehetett besaccolni, mikor érünk célba, elővásárlás szóba se jött. Felérve a peronra, épp begördült a FLIRT, örömmel konstatáltuk, mindössze egy bringa volt rajta. Irány a pénztár! Hát, sajnos erre a vonatra nem tud kerékpárhelyjegyet kiadni, csak a két órával későbbire. Mondom neki: a 021 egységben egyetlen bringa, a peronon csak mi a kettővel. Az mindegy, de kiadok a két órával későbbire és beszéljék meg a kallerrel... (tehát a két órával későbbire már eleve kettővel kevesebb bringahely lesz, de mi nem leszünk ott, ha...) Kérdezem: nem lehetne ezt olyan rugalmassággal kezelni, mint ahogy a szitakötőre (a hangos szerint) akár a vonaton is lehet pótdíj nélkül bringajegyet váltani? A kérdés természetesen költői...
Napok óta nem látszanak az app térképén, illetve a vonatinfos térképen pedig hibásan (nem mutatja zöld csíkkal hol tart) a 30-as, 120-as, 140-es és a 20-as vonal (csak Bp. és Veszprém között nem) IC--i.