Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2025.04.27 0 0 19735
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2025.01.01 0 0 19734

Egyszeru "rameres" csak a szakadast mutatja ki. Ha valamelyik vezetek, vagy inkabb tedtelesi pont ellenallasa megnott pl az oxidacio miatt, azt gyakran nem. Marpedig errol lehet szo.

Probalj meg a lapatestnek egy ideiglenes uj testet adni. Ha meggyogyul, akkor egyertelmu...

Előzmény: Ateszfinland (19732)
GLückPeter Creative Commons License 2025.01.01 0 0 19733

A tünetek alapjan test hiba!

Előzmény: Ateszfinland (19732)
Ateszfinland Creative Commons License 2024.12.28 0 0 19732

Halihó. Gondom a következő. Hátsó index ha a fékre lépek össze vissza 

Villogni kezd, felváltva a féklámpával, néha a tolató lámpával, de amint elengedem

a  féket, és adok egy lehelletnyi gázt, már jól működik. Ma a bal hátsó

Lámpánál átmozgattam a csatlakozót, vezetéket és most működik. 

Valószínűleg kontaktos de a jobb oldalon nem tudom mi lehet a gond, illetve

Hogy hol... ott nem tudom megoldani.

Szétszedtem a lámpatestet, rámértem a csatlakozókra, a lámpán belül a fém

Vezetőkre, minden jónak tűnik. 

Zolysys Creative Commons License 2024.12.22 0 0 19731

Kormánykapcsolód xar. Bp XIX ben megjavítom, vagy futár, posta

Előzmény: CsakGeri (19729)
FeZ_ Creative Commons License 2024.12.18 0 0 19730

Valószínűleg a kormánykapcsoló egységben.

Előzmény: CsakGeri (19729)
CsakGeri Creative Commons License 2024.12.17 0 0 19729

Sziasztok,

Olyan problémám hogy az index néha működik néha nem, ha nincs világitás fel kapcsolva akkor simán lehet indexelni de ha fel van akkor nagyon ritkán és akkor is csak 2-3 másodpercig megy és le kapcsol majd 2-3 perc múlva lehet újra használni kis ideig.

Hol kéne keresnem a hibát ? 

trixes Creative Commons License 2024.12.05 0 0 19728

Szia!

 

Köszönöm szépen a válaszod! Kedden kicseréltem a termosztátot,szét volt hullva a belseje,azóta minden alkalommal szépen melegszik,és a kijelzőn is stabilan tartja a három kockát a rendszer.

Előzmény: FeZ_ (19721)
Zolysys Creative Commons License 2024.12.05 0 0 19727

Adatlapon ott az elerheosegem. Amúgy kB 2 ora

Előzmény: 66And (19724)
Zolysys Creative Commons License 2024.12.05 0 0 19726

Yess :) 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (19725)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.12.05 0 0 19725

Szerintem hívjad inkább telefonon! Az adatlapján ott vannak a koordinátái.

Előzmény: 66And (19724)
66And Creative Commons License 2024.12.05 0 0 19724

Kedves Zolysys, érdeklődni szeretnék, hogy mennyi időre kellene otthagyni az autót és mennyi lenne a javítás?

Köszönettel,66And

Előzmény: Zolysys (19723)
Zolysys Creative Commons License 2024.12.05 0 0 19723

Mint mindenkinek. Bp XIX ben megjavítom

Előzmény: 66And (19720)
FeZ_ Creative Commons License 2024.12.04 0 0 19722

Milyen segítséget szeretnél ? Online hogyan javítsuk meg vagy cseréljük a kormánykapcsoló egységedet ?

 

Előzmény: 66And (19720)
FeZ_ Creative Commons License 2024.12.04 0 0 19721

A rossz jeladóra általában reklamálni szokott az autó, de diaggal megnézhető, hogy milyen jelat ad a rendszernek és egy lézeres hőmérővel ellenőrizhető, hogy vajon közelében van-e a valóságnak.

Ezen kívül esélyes lehet , hogy a termosztát nyitva maradt és menet közben túlhűl a motor. Meg lehetne nézni, hogy amikor melegszik, mikor kezd el melegedni a hűtő és a hűtő csöve, mert ha túl hamar langyosodik, akkor biztosan nyitva van a termosztát. 

Normálisan úgy kellene működnie, hogy a motor maga melegszik, de a hűtő hideg marad amíg el nem éri a termosztát nyitási hőmérsékletet. Fejből most nem tudom, de benzinesnél ez lehet 88-92 fok körül is akár. Csak utána kellene a hűtőnek és a csöveinek melegedniük. 

 

Előzmény: trixes (19719)
66And Creative Commons License 2024.12.04 0 0 19720

Sziasztok!

 

2004-es Citroen Xsara Picasso 1,6HDI autóm van 10éve. Kisebb nagyobb hibákat sikeresen megoldottam, részben a Fórumos cikkek által. Most bizonytalan vagyok, mert olvastam megoldásokat, de nekem bonyolultnak tűnik végigmenni a feltételezett "javítás" lépésein.

Az index és világítás működtető bajusz kapcsolóval lehet probléma. Amennyiben csak indexet kapcsolok akkor aránylag működik az index, de néha leáll, viszont a kapcsoló marad indexelésben, ha megmozgatom újra működik. Ha bekapcsolom a tompított világítást akkor hiába kapcsolom be ( mindkét irányba ) az indexet nem történik semmi, vagy néhány kattanás után leáll, viszont, ha bekapcsol, akkor kikapcsolja a tompított világítást, míg egyszer-kétszer indexel, majd leállás után vissza kapcsolja a tompított világítást. A fényszóró csak többszöri kapcsolgatás után kapcsol be.

Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, előre is köszönöm.

trixes Creative Commons License 2024.11.24 0 0 19719

Tiszteletem Mindenkinek!

 

Az lenne a kérdésem,hogy 2006-os 1,6 i-s modellnél,ha alapjáraton a vízhőfok szépen elkezd felfele mászni,de terhelés alatt visszaesek alapállapotba,akkor a vízhőfok jeladó lehet a ludas?

 

A válaszokat,előre is köszönöm szépen!

FeZ_ Creative Commons License 2024.11.19 0 0 19718

Keress valakit akinek van Lexia-ja és azzal diagoljátok le ! Az értelmesebb leírásokat fog adni.

Érdemes a paramétereket , komponens teszteket, egyéb lehetőségeket a diagban végignézni, mert a hibakódolvasás csak egy segítség, de nem elsősorban az alapján javítunk hibát.

Az sem árt, ha kicsit ért a szaki a diaghoz is, hogy miket lehet vele megnézegetni, tesztelni, stb.

 

A tünetek lehetnek akár egy kormánykapcsolóegység hibája miatt is, de beázott BSI-től vagy sok más egyéb dologtól is. 

 

 

Előzmény: Mancika0314 (19715)
Janó89317 Creative Commons License 2024.11.19 0 0 19717

Sziasztok! 

Kérdésem, hogy hol található a belsővilágítás test csatlakozása a karosszériához?

Köszönettel

soryton Creative Commons License 2024.11.06 0 0 19716

...kezdj az összes negatív csatlakozó megtakarításával....

Előzmény: Mancika0314 (19715)
Mancika0314 Creative Commons License 2024.11.05 0 0 19715

Sziasztok. Ezeket a hibakódokat olvastuk ki de nem tudjuk mi lehet a baj,plusz menetközben irányjelzőzök és az ablaktörlő elindul jó esetben még jelzi is az irányt de nem minig. 

-156 ismeretlen kód

-157 ismeretlen

- Kommunikáció hiánya a Peugeot vezérlőegység a komfort jármű hálozata elektronikus vezérlő egységei között

-Átváltás a nagy frekvenciájú vételről a letapogatás gátlóra

- Figyelmeztető visszajelzőrendszer állapo, zárt áramkör a testre

- Hátsó ködlámparancs, rövidzárlat akkumlátor pozitívhoz

 

Mancika0314 Creative Commons License 2024.11.05 0 0 19714

Szia tudom,hogy már nem most volt de esetleg nem emlékszel,hogy mi volt a baj? 

Előzmény: Mihály Heged (18798)
FeZ_ Creative Commons License 2024.11.01 0 0 19713

A sziszegés lehet, hogy a vákuumos rásegítőből jön, talán kilukadt vagy a csöve sérült meg. Meg kell nézni.

Az ABS / fékhiba lehet csak a feszültség csökkenésétől is akár, úgyhogy fel kell tölteni az akksit és megnézni úgy mi a helyzet. Töltést is kellene mérni. Lehet, hogy diagolni se lenne rossz. Általában a nem üzemszerű áramfogyasztást is lehetne mérni. Ritkán előfordulhat az is, hogy nem mérhető, mert csak néha fogyaszt pl. elektronika hiba miatt. (mondjuk BSI hiba miatt)

Végig kell menni a dolgokon sorban. Tutit messziről nem lehet mondani.

 

Előzmény: Obermotz_ (19712)
Obermotz_ Creative Commons License 2024.11.01 0 0 19712

Sziasztok, van egy 2006-os 1.6-os benzines Xsara Picassónk, ami 2 napja menet közben a létező összes műszerfali figyelmezetető fényt bekapcsolta. Kb. még 2 perc volt hátra hazáig, így a nejem rettegve hazavezette a kocsit. A hibajelzésekből mostanra a "Brake fault"  és az "ABS fault" maradt, illetve le is merült az akksija. Régóta gyanakszom valami zárlatra, mert pár havonta lemerül ha 1-2 hétig nem használjuk az autót (nem ez az elsőszámú kocsink), de a szerelő ahová járunk vele "természetesen" nem talált eddig semmi releváns hibát. Na de nem ez a lényeg - értem a fékekre vonatkozó hibajelzéseket, de van még ennél is ijesztőbb jelenség: ha lenyomom a fékpedált, akkor szuszogó hangot hallat (mintha pl. egy gumimatracot ereszt le az ember) a kocsi egészen addig míg fel nem engedem a fékpedált. Járt már így valaki / előfordulhat hogy valami cső lyukadt ki?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.10.25 0 0 19711

Ezt itt senki nem fogja megmondani, mert ahhoz látnoki képességek kellenek. Pár lehetséges hely van.

Legjobb lesz egy szervizt megkeresni, mert a megoldás valószínűleg úgyis ott van.

Ha szeretnél bármilyen bizonyosságot bármire, akkor indulj ki abból, hogy az olaj valahonnan jön és az valahol hiányozni fog!

Előzmény: Erzsi mama (19710)
Erzsi mama Creative Commons License 2024.10.25 0 0 19710

Üdv.

Segítséget szeretnék kérni. 2.0 benzines automataváltós kocsinak menetközben olajos lesz az alja mi okozhatja? A kormányműnél is olajos. 

Zolysys Creative Commons License 2024.10.03 0 0 19709

Bp XIX ben megjavítom vagy posta, futár

Előzmény: O. Zsolt (19703)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.10.03 0 0 19708

Lentebb van Zolysys, keresd meg őt!

Előzmény: O. Zsolt (19707)
O. Zsolt Creative Commons License 2024.10.03 0 0 19707

Köszönöm szépen. 

 

Érdekel ha nem lesz más. Tudsz nevet, elérhetőséget esetleg?

Előzmény: FeZ_ (19706)
FeZ_ Creative Commons License 2024.10.03 0 0 19706

Van Budapesten szaki, aki javítja, bár az sem nagyon olcsó. Lehet még kart is cserélni , ha csak az a baja, de abból csak kínai van, viszont nem túl drága. A kapcsolóegység gyártmányát is kell tudni , mert kinézetre majdnem azonosak, de nem kompatibilisek az alkatrészek hozzájuk. 

 

Előzmény: O. Zsolt (19705)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!