Keresés

Részletes keresés

pitz75 Creative Commons License 2025.06.03 0 1 3980

Úgy látom, nem érted. Elég.

Egyszerűen nincs szükség arra, amit írsz. Nem kell az a +13-14 utasférőhely. Ha kéne, simán beállítanának egy teljes értékű szólót.

Veszprémben lesz ezzel együtt 50 db busz, ebből 34 szóló (28 dízel, 6 elektromos), 15 csuklós (14 dízel, 1 elektromos) és a szóban forgó E-midi.

Bőven elég arra a 40valahány fordára, ami most éppen van.

A midi a szűk, belvárosi utcákra kellhet és inkább érzem a megvásárlását presztizsnek (+ ne vesszen kárba a pályázati pénz), mint tényleges szükségnek.

Előzmény: mc figyelo (3978)
trizs77 Creative Commons License 2025.06.03 0 0 3979

-mennyi is az utaskapacitás, ha nem elég a belvárosban? 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Veszprém nagyságú város belvárosában egy midinek elégnek kell lennie.

 

Ha a napi kb. 20 indulásból naponta kétszer is 60 fő felett lesz az utasszám, akkor aki lemarad az majd megy a következővel.

 

Szerintem egyszer sem lesz 60 fő utas egy midi járaton.

 

mc figyelo Creative Commons License 2025.06.03 0 0 3978

Rendben, de akkor:

-mennyi is az utaskapacitás, ha nem elég a belvárosban? 

-miért nem 320 kWh az akkuállomány, és máris 6-7 fővel nő az utaskapacitás és megvan kb. 260 km/nap futás

 

A gyár szerint a rövidebb kocsitest és -1 akkupakk közel 1 tonnával kisebb saját tömeget eredményezett a szóló változathoz képest, ami +13-14 plusz utas.

 

Ha leolvasod a befogadóképesség matricát az új beszerzésen és hozzáadsz pl. 13 főt, mennyi jön ki?

Összehasonlításul az öreg maastrichti(?) dízel Volvók 85-86 utast szállítanak. 

 

Előzmény: pitz75 (3977)
pitz75 Creative Commons License 2025.06.02 0 0 3977

Azért mert oda nem elég a férőhely kapacitása.

Kifejezetten a belvárosba tervezték venni, ha jól rémlik, 2-es, 18-as, esetleg iskolajáratokra stb.

Ezekre nem kell sem a sok km, sem a sok férőhely.

Előzmény: mc figyelo (3976)
mc figyelo Creative Commons License 2025.06.02 0 0 3976

Igen, köszönöm.

 

Gondolom, a nagyobbik akkupakkot kapja, ami 400 kWh.

Feltételezem, hogy a lemerítés mértéke maximum 80%.

 

Legyen 1 kWh/km a fogyasztása, ez 320 km/feltöltés.

Miért nem mehetne 260 km-es fordára?

 

A magas vételárat a magas futásteljesítmény hamarabb kompenzálja.

A gazdaságos üzem e-buszoknál sem jelentéktelen szempont.

 

 

 

Előzmény: pitz75 (3975)
pitz75 Creative Commons License 2025.06.02 0 0 3975

Sokadszor mondom neked, hogy nem tudok konkrétumokat, én is onnan tájékozódom, ahonnan te is.

Azt is írtam már, hogy ilyen mélységig nem érdekel a téma.

A leghosszabb napi forda Veszprémben kb. 250-260 km. Nem ezt fogja járni. Tehát szerintem a napi max futásteljesítménye bőven elegendő.

Ha engem kérdezel, SZERINTEM 2-2-2 lesz az ajtóképlete. De lehet hogy nem. Nem tudom.

Remélem segítettem!

Előzmény: mc figyelo (3967)
htibor Creative Commons License 2025.06.01 0 0 3974

"Tanácsa értelmetlen: a megvalósíthatósági tanulmány és a műszaki leírás hozzáférhetetlen a nyilvánosság számára és a válaszokhoz nem kell minden dokumentum elemzése."

 

 

Az eljárás adatlapja:

https://ekr.gov.hu/eljarastar/eljaras/EKR002351232024#reszInformaciokPanel

 

Alul Dokumentumok fül alatt kibontva láthatóak a közbesz dokumentumok, műszaki leírások, kiegészítő tájékoztatásra adott válaszok, a V-Busz által megadott elvárt paraméterek és szerződéstervezet is.

De aláírt szerződés és hogy mit adott meg az MAN amivel megnyerte (még) nem elérhető. (5 napja lett csak meghirdetve az eredmény)

 

 

 

Előzmény: mc figyelo (3973)
mc figyelo Creative Commons License 2025.06.01 0 2 3973

Köszönöm Önnek a segítőkész útmutatást.

 

Mondjuk azt hiszem, hogy az efféle fórumokon a megosztás szelleme uralkodik, így tudunk meg egyre többet.

Tanácsa értelmetlen: a megvalósíthatósági tanulmány és a műszaki leírás hozzáférhetetlen a nyilvánosság számára és a válaszokhoz nem kell minden dokumentum elemzése.

 

Mondjuk az első öt kérdés a cikk szakszerzőjének szól - felajánlottam választható értékeket:

-akkukapacitás: 320 v. 400 kWh?

-napi lemeríthetőség / DoD: 80 v 95%?

 

-max. utaskapacitás:  üh.+áh.?

-ajtóképlet: 2-2-0 v. 2-2-2?

A SORT 2 fogyasztás kimaradt, mert az első két válaszból és a 456 km hatótávból számolható.

 

Az ötödikhez annyit kéne közölnie, hogy a szerkezetre és főleg az akkukra más érték - hány év? - vonatkozik.
Utóbbi meghatározó verseny jellemző, de itt nem bírálati szempont: nem mindegy hogy 8 vagy 15 év!  

 

Mondjuk véleményem szerint a helyi busz rajongók köréből meg lehet tudni, hogy

-mekkora a V-Busz kocsik átlagos évi és napi futásteljesítménye, és hogy

-az élettartam költséget milyen fogyasztással és tarifával számolják. 

 

Mondjuk aligha képzelhető el, hogy nem érdekel senkit, hogy az új e-busz hány ajtós, mekkora akkuállománnyal, hány utast szállíthat, és mennyi a mértékadó hatótávja.  

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (3972)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.06.01 0 0 3972

Mondjuk a kérdéseire lehet hamarabb kapna választ ha nekiállna végignézni a teljes tender minden dokumentumát mint, hogy ezt mástól várja el.

 

Előzmény: trizs77 (3971)
trizs77 Creative Commons License 2025.05.31 0 0 3971

Félre ne érts !

 

Semmi baj azzal, hogy érdekelnek a részletek.

Műszaki adatok.

Legalább lesz közöttünk min. 1 aki valóban tud részleteket az elektromos buszokról.

 

Ezért téged tisztelni illik.

 

-----------------------------------

 

A városi közlekedési eszközök hazai beszerzésénél - fakuló ismereteim szerint - igen ritkán döntő szempont a műszaki tartalom.

Ha csak nem kirívóan ad jobb ajánlatot az egyik fél mint a másik.

(mint minap a BYD-MAN)

 

Sokkal inkább politikai szempontok győznek.

Veszprém város 18 tanácsnoka közül 17 de lehet, hogy 18 azt se tudja, hogy most vettek egy új midit.

Nekik egy havi közgyűlés 19.-ik napirend pontja amikor a számukra ismeretlen osztályvezető helyettes beszél valamit valamilyen buszokról és ők ezt megszavazzák.

 

De már mindannyiuk esze a következő 20. napirendi ponton jár amikor arról kell dönteniük, hogy a város tulajdonában álló fő utcai üzlethelyiséget kinek adják bérbe  min. 10 évre.

Mert erre mindannyiuknak van ötlete, jelöltje.

 

 

 

Előzmény: mc figyelo (3970)
mc figyelo Creative Commons License 2025.05.31 0 1 3970

Kösz, de ez a hetedik kérdés felére, a napi adatra adott becslés.
Az évi közismertebb, de egyelőre az is hiányzik.

 

Egy tender előzetes megvalósíthatósági tanulmánya csak megfogalmazza a helyi igényeket, amelyeket teljesítenie kell az új járműveknek. Ezek figyelembevételével szerkesztik ugyebár a felhívást, annak belépő követelményeit és bírálati kritériumait.

 

A napi megkövetelt futásteljesítmény új jellemző, az e-buszok hozták be, szorosan összefügg a napi rendelkezésre állással és az éves futásteljesítménnyel.

 

A specifikáció egyik alapja - hiba figyelmen kívül hagyni.
Felesleges lehet - és számos hátránnyal jár - például a túlméretezett akkukapacitás.

 

Előzmény: trizs77 (3969)
trizs77 Creative Commons License 2025.05.30 0 0 3969

mennyit kell mennie egy munkanapon ?

 

 - 200 km-t ?

 - 250 km-t ?

 

annyi csak ki bír.

 

Előzmény: mc figyelo (3968)
mc figyelo Creative Commons License 2025.05.30 0 1 3968

A városotok nemsokára egy vadiúj maximidihez jut, amely egy évtizedig szolgál benneteket.

A magyar buszportál tudósításából nem derül ki egy sor alapjellemzője.


Legalább az akkukapacitás és lemeríthetőség, a saját tömeg, a szállítható utasok és ajtók száma kideríthető?

Veszprém mekkora napi, illetve évi futásteljesítmény követelményt állított?

 

Senki sem tudja válaszokat?

Pedig előre megköszöntem...

Előzmény: mc figyelo (3967)
mc figyelo Creative Commons License 2025.05.26 0 1 3967

Megadnátok néhány hiányzó információt a cikk értelmezéséhez:

 

-akkukapacitás: 320 v. 400 kWh?

-napi lemeríthetőség / DoD: 80 v 95%?

-max. utaskapacitás:  üh.+áh.?

-ajtóképlet: 2-2-0 v. 2-2-2?

-garancia: a 4 év mire vonatkozik?

-a 10 éves üzemeltetési költség milyen fogyasztással és áramdíjjal számol?

-mennyi az elvárt évi és napi max. szóló, illetve midi futásteljesítmény?

 

Köszönet előre.

Előzmény: pitz75 (3964)
LSU 106 Creative Commons License 2025.05.23 0 1 3966

(ugyanez a cikk egy hozzászólással lejjebb be van linkelve)

Előzmény: Veszprémért (3965)
Veszprémért Creative Commons License 2025.05.23 -3 1 3965

Sikeres volt a miditender is, a MAN városi elekrtomos autóbuszcsaládjának újabb példánya jön Veszprémbe:

 

https://magyarbusz.info/2025/05/23/ismet-elektromos-man-nel-ezuttal-egy-lions-city-10-e-midivel-bovul-a-v-busz-flottaja/

pitz75 Creative Commons License 2025.05.23 0 3 3964
pitz75 Creative Commons License 2025.05.10 0 8 3963

Ez itt nem (!) a reklám helye! Pusztán egy jóindulatú közlés.

Ha valakit érdekel, tegnapól kapható a V-Busz Ügyfélszolgálaton az alább 1:87-es MAN Lion's City 12E modell.

Részletgazdag, nagyon szép kidolgozás, Rietze gyartmány, minőségi darab (Made in Germany)! Nem házilag újrafestett, barkácsolt, hanem gyári modell.

Nem nagyon tudok olyanról, hogy bármely hazai közlekedési vállalat (na jó, talán a BKK-BKV kivétel) ilyet forgalomba hozott volna Magyarországon.

Árat szándékosan nem írok, akit érdekel a fent említett helyen megérdeklődheti, beszerezheti!

 

 

Veszprémért Creative Commons License 2025.04.26 0 3 3962

Május 1-től tesztüzemben több változás is lesz a helyi közlekedésben:

 

-megszűnik a 12-es járat

-a 18-as járat közvetlenül a belvárosba közlekedik, a 12-est részben pótolva, a belváros felé a Jókai utcán, míg a Csatárhegy felé a Pajtakerten át

-a 18-as járat Jutaspusztai és Bakonyaljai szakaszát a 15-ös járatok pótolják

-a 21-es járatok is betérnek Bakonyaljára, illetve hétvégén is közlekednek

 

részletek:

https://vbusz.hu/varosreszek-kozotti-uj-kapcsolatokat-tesztel-a-v-busz-majus-1-jetol/

htibor Creative Commons License 2025.04.13 0 1 3961

24. napirendi pont volt a 2024. évi beszámoló: (kb. 250 Mbyte a zip file)

https://veszprem.hu/kozgyulesi-meghivok/kozgyulesi-meghivo-2025-03-27/

 

pitz75 Creative Commons License 2025.03.27 0 0 3960

Elkezdődött a buszokon található utastájékoztató rendszer újabb funkcióinak tesztelése. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy két megálló között kiegészítő információk, napi aktualitások, érdekességek legyenek láthatók a kijelzőkön. Természetesen az utastájékoztatás kiemelten fontos, így egy-egy megálló előtt, valamint abból kiindulva az eddig is megszokott menetrend látható, így jól követhető marad, hogy merre jár a busz. A visszajelzések alapján folyamatosan finomítjuk a rendszer működését!

 

Forrás: FB, V-Busz

pitz75 Creative Commons License 2025.02.27 0 0 3959
Adrian1122 Creative Commons License 2025.02.23 0 0 3958

REM-830 -> AI CB-850

Előzmény: MMM-135 (3950)
BuszosZsombor Creative Commons License 2025.01.17 0 0 3957

Két apróbb kiegészítés:

 

Az 5-ös járat nagyrészt változatlan, reggel a Tüzér utcai forduló helyett Jutaspusztáról indulnak a járatok, a városrészben élők jobb reggeli eljutásának biztosítása érdekében. A 22 óra után induló 3-as, 5-ös járatok összevonásra kerülnének a párhuzamoság megszüntetése végett, az 5-ös járat a Papvásár utcai megállót követően Csererdőig közlekedne, a Haszkovó lakótelepről a 7A biztosítja a kapcsolatot a Hotelnél. A menetrend a vágányzárt megelőző, "eredeti" menetrend alapján készült.

BuszosZsombor Creative Commons License 2025.01.17 0 1 3956

Még elég régen, 5-6 éve készítettem egy meglehetősen hézagos menetrendet az akkori rendszerre építve, nemrég viszont a már jóideje lévő hálózatot gondoltam újra, amely nagyobb módosításokat nem, inkább kiegészítéseket tartalmaz, amelyek csak elképzelések, mivel nem vagyok közlekedésmérnök a futásteljesítmény növelésével létrejövő költségvonzat emelkedését nem számoltam ki, ez csak egy tervezet.

1-es vonal: változatlan

2-es vonal: változatlan

3-as vonal: összehangolásra került az 5-ös, 15-ös járatokkal

4, 4A vonal: változatlan

5, 15-ös vonal: változatlan

6, 16-os vonal: változatlan

A 7-es útvonala változatlan maradna, a 7A szintén a Cholnoky lakótelep érintésével, körirányúan közlekedne, ezzel jelentősen javítva a lakótelep kiszolgálását, valamint a 4/4A járatokkal történő hangolást. A 7A járat mai útvonalán azokban az időszakokban, mikor a buszok jelentősebb időt töltenek az Ady Endre utcában vagy nem indulnak vissza, a buszok 7Y jelzéssel közlekednének. Vasárnap a 16-oshoz hasonlóan 17-es járatok közlekednének a Lengyel-piacra, így a két járat együttesen jelentősen lefedi a piac városrészekkel lévő ellátottságát.

A 8-as, 8A járatok ismét a Görgey Artúr utcán közlekednének, visszaállítva a korábban fennálló kapcsolatokat. A 11-es járatokkal fennálló hangoltság továbbra is megmaradna. A régi útvonal érdemben nem hosszabbodna és a menetidő sem növekedne meg, bizonyos időszakokban a 6-os és 8-as járatok a közös, Görgey utcai útvonalon ütemesen közlekednek.

A 9-es egy új járat, mely a hiányzó Dózsaváros - Vámosi út kapcsolatát szolgálja. A járatok hétköznap délelőtt és este, hétvégén egész nap közlekednének a 13-as járatokkal összekötve. A csúcsidőn kívüli és hétvégi időszakban a 13-as járatok a Juhar utcai végállomást követően a 9-es útvonalán közlekednének az Endrődi Sándor lakótelepen keresztül a Vámosi úti fordulóig, vissza a 9-es járatok a Juhar utcát követően a 13-as vonalán haladnának vissza. Az Endrődi Sándor lakótelepen biztosított a kétirányú közlekedés, a már nem használt megállóhelyek üzembe állításával. A járatok a Vámosi út felé a 42-eshez hasonlóan a Szegfű és József Attila utcai megállókat érintenék, a Dózsaváros irányában a Kiskőrösi utcán közlekednének a buszok, ezen a szakaszon egy megállóhely kerülne kijelölésre a Kinizsi Pál utca kereszteződésében (ahogy volt régen is). A Juhar utcai megállónál a továbbutazás biztosított a 9-es és 13-as járatok között. A 9-es és 13-as járatok együtt hangoltan közlekednek a 10-es járattal, hétvégén kétóránként, a 9-es és 13-as óránkénti váltásával indulnak a buszok.

10-es járat: változatlan

A 11-es járat hétvégi vasúti csatlakozásának javítása érdekében (hasonlóan hétköznap a 11A-val) a Vámosi úti forduló felé egy új, 11B jelzésű vonal közlekedne, mely a Füredi utcát követően a Stadion utcán közvetlenül a Vámosi úti fordulóhoz haladna, ahonnét a buszok 11-es járatként indulnának vissza. Az Egry lakótelepre a továbbutazás biztosított, az így felszabaduló 3 perccel pedig a buszok késése esetén is kényelmesen elérhető lenne a vasútállomás.

A 12-es járat menetrendje okán számos esetben a 10-es, 13-as járatokkal együtt közlekedik, így a vonal jelentős részén feleslegesen mennek egymás mögött a buszok. A 12-es Dózsa György utcai közlekedésével a Jókai utcán létrejövő felesleges párhuzam megszűnne, valamint a Pajtakertből is néhány perccel rövidülne a belváros elérhetősége, a színház térségének érintésével pedig minimálisan növekedhet az utaslétszám. A hétköznap reggeli és délutáni időszakban 1-1 járattal több közlekedne. A 13-as járatok sűrítésével a Jókai utca kiszolgálása összességével jobban biztosítható, mint a 12-es rásegítésével.

A nyári időszakban 14E jelzéssel közlekedne járat az állatkerthez, azonban nem az alsó, hanem a főbejáratig közlekednének a buszok a Jutasi, Mártírok, Füredi úton a Déli és Nyugati útgyűrű érintésével. A vonalon midibusz közlekedtetése indokolt az állatkertnél lévő szűk útszakasz és fordulóhely miatt.

A 18-as járat változatlanul közlekedik, hétköznap az utolsó csonkajárat Házgyár helyett a Pápai útig közlekedik, így közvetlenül a telepre érkezhet meg az autóbusz, hétvégén az átállás miatt továbbra is Házgyár maradna a "végállomás".

A jelenlegi 9-es járat közlekedne 19-es jelzéssel, a 8-as útvonalához hasonlóan a Görgey Artúr utca / Jendrassik Szakközépiskola érintésével.

20-as járat: változatlan

21-es járat: változatlan

22-es járat: változatlan

23/23U/24-es járatok: menetrendi korrekciók - a Hajmáskéri út menti buszforduló állapotának függvényében a buszok a Kastély utca - Bosnyákárok utca terelőútvonalon közlekednének

25-ös járat: változatlan

Bár a V-Busz bérlettel használható helyközi vonalak kiváltják a Gyulafirátót és Veszprém közötti gyorsforgalmi szakaszt, a hétköznap délutáni jelentős utasforgalom miatt két alkalommal indulnak közvetlenül Gyulafirátótra és vissza járatok, 26-os jelzéssel.

A Kádártai út mentén lévő bevásárlóközpont jobb megközelítése céljából hétvégén a legtöbb üzlet nyitvatartási ideje alatt - az egykori 7-es, 17-es járathoz hasonlóan - 27-es jelzéssel közlekednek buszok, mely az egykori, Arénát érintő 27-es járat útvonalán, az autóbusz-állomástól indulva a Munkácsy, Haszkovó, Aradi vértanú utcán keresztül érné el a Tesco parkolóját. A járat úgy közlekedne, hogy a legtöbb járatról, a legtöbb városrészből átszállást nyújtson az autóbusz-állomáson (2, 3, 4A, 13), valamint a Haszkovó utcán (11, 11B). A járat ünnepnapokon (újév, március 15., húsvét, pünkösd, augusztus 20., mindenszentek, karácsony) nem közlekedne.

28-as járat: változatlan

A szombat reggeli és hétvégi 18 óra utáni időszak hiányos iparvárosi kiszolgálása céljából ebben az időszakban 31-es jelzéssel közlekednének buszok, a 21-eshez hasonló útvonalon, a Jutasi úti lakótelepet megkerülve.

A 42-es járat a 0:28-as 47-est követően a Tizenháromváros térig közlekedne, ezzel a Dózsaváros is elérhető az utolsó vonatról. A 47-es járat a Füredidomb érintésével közlekedne.

A korábbi 19-es jelzésű színházjárat SZ jelzéssel közlekedne.

Aki kíváncsi rá és úgy gondolja, az alábbi dokumentum Excel-tábláiban tekintheti meg:

https://limewire.com/d/72a933ab-8cd2-4284-8e23-ec9554c2434c#bAX_IRBAfi2SSZ9q0_Xy929LEZvp92hs_ta0Io9WnQw

sosiforda Creative Commons License 2024.12.14 0 2 3955
Előzmény: KisTace (3954)
KisTace Creative Commons License 2024.12.14 0 0 3954

Sziasztok! 
érdemes megnézni a vbusz weboldalát. Hétfőtől menetrendi ráncfelvarrás, és új járatok (melyekről terv szinten már lehetett tudni).

Költség oldalról is megvilágítják. :)

BuszosZsombor Creative Commons License 2024.11.21 0 0 3953

BuszosZsombor Creative Commons License 2024.11.20 0 1 3952

1. Közvetlen hivatásforgalmi kapcsolat létrehozása az Egry József lakótelep és az Iparváros között

28-as jelzéssel új autóbuszjárat kerül beindításra a Vámosi úti forduló és Csererdő között, az Egry József lakótelep feltárásával, az Iparvárosban a Henger utca – Piramis utca útirányon haladva. A viszonylat feltárja az Egry József lakótelep megállóit, majd a Nádortelep érintésével csatlakozik a 8-as járatok mai útvonalára a Komakút térnél, ezt követően pedig a 8-as járatokkal megegyező útvonalon haladva tárja fel az északi iparterület megállóhelyeit. Az új vonalon – hasonlóan a 21-es járathoz – mind a reggeli, mind a délutáni, mind az esti műszakváltáshoz igazodóan egy-egy járatpár közlekedik olyan módon, hogy a járatok a műszakváltás előtti időpontra érkeznek az Iparvárosi megállóhelyekre, majd a műszakváltás után indulnak onnan vissza az Egry József lakótelep irányába. A vonal a hétvégi napokon nem üzemel.

A tervezett végállomási indulási időpontok a következők:
Vámosi úti fordulóból indul: munkanapokon 5:15, 13:13 és 21:18 óra
Csererdőből indul: munkanapokon 6:06, 14:06 és 22:09 óra

2. Az Egyetemvárosban és az Egry József lakótelepen található oktatási intézmények megközelítésének javítása a Dózsaváros irányából

9-es jelzéssel új autóbuszjárat kerül beindításra a Dózsaváros irányából az Egyetemváros és az Egry József Lakótelep irányába, közvetlen eljutási lehetőséget biztosítva ezen városrészek oktatási intézményeihez.Munkanapokon, a reggeli csúcsidőszakban Csererdőből 1 db, míg a délutáni időszakban a Haszkovó lakótelepről indulva 2 db járat a Házgyári út és a Cserepes utca közötti szakaszon a 8-as járatok vonalvezetésétől eltérő módon, az alábbi útvonalon közlekedne:
Házgyári út – Kistó utca – Szent István utca – Dózsa György tér – Táncsics Mihály utca – Tizenháromváros tér – Pápai út – Dózsa György utca – Megyeház tér – Egyetem utca – József Attila utca – Wartha Vince utca – Stadion utca – Cserepes utca.A reggeli időszakban a Csererdőből induló 9-es járat úgy közlekedik, hogy azzal utazva Dózsavárosból átszállás nélkül lehessen eljutni az oktatási intézményekbe a reggel 8 órai tanításkezdés előtt. A délutáni két járat úgy közlekedik, hogy az iskolák 6. és 7. tanórájának vége után a diákok átszállás nélkül tudjanak hazautazni Dózsavárosba. A vonal a hétvégi napokon nem üzemel.

A tervezett végállomási indulási időpontok a következők:
Csererdőből indul: munkanapokon 7:22 óra
Haszkovó fordulóból indul: munkanapokon 13:55 és 14:55 óra

.BPO-346. Creative Commons License 2024.11.19 0 0 3951

És most ők hol, merre s miért?

Előzmény: MMM-135 (3950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!