Problémám, mielőtt szervizbe vinném egy vagyonért (hátha...). Infotainment másfél hónappal a garancia lejártát követően (4 év) lehalt. Az egyik indítást követően nem indult el. Se kép, se hang. Így most zenét sem tudok hallgatni. A kijelző sötét, semmi rendszerüzenet. Sok rosszat olvastam már a VW infotainment-ről és előfordult, hogy lefagyott, de újraindításnál eddig mindig visszajött. Egy szoftverfrissítés már volt talán 2 éves korában a szakszervizben. Írtam a legközelebbi márkaszerviznek, ahol korábban jártam már, de nem is válaszoltak.
Sziasztok, van egy 2011es Touranom és van vele egy olyan gondom , hogy időnként kb minden használatkor egy random helyzetben a carplay-em kikapcsol és a hangszórókból mély döngetés hallatszódik, majd meghatározatlan időn belül újraindul a carplay és a zavaró dübörgés abbamarad.
Fordultam már ehhez értő szakemberhez de nem tudta megoldani a problémát, bárkinek van valami ehhez fűződő tapasztala vagy bármi tippje, hogyan lehetne ezt orvosolni? Előre is köszönöm a válaszokat.
Egy 2020 decemberi Touranom van, amit nemsokára vinnem kellene a 4 éves szervizre. Kicsit hezitálok, hogy megéri-e még nekem a +1 év garancia miatt, ezt a márkaszervizben elvégeztetni. Aki esetleg volt ilyen 4 éves szerviz-en tudna mondani egy hozzávetőleges költséget, hogy ha nincs semmi extra, csak a kötelezően előírt dolgok, akkor nagyjából mennyibe fáj egy ilyen? Megnéztem az ajánlott csereperiódusokat, ez alapján amire én számítok: (50.000km alatt van a kocsi)
Illetve most kaptam értesítést, hogy vizsgára is vinni kell. Ezt is a márkaszerviz végzi? Elvégezheti más is garanciavesztés nélkül a vizsgáztatást? Gondolom a márkaszerviz aranyárban méri, de ha van valaki, aki vizsgával együtt nem túl régen volt 4 éves szervizen, akkor örülnék, ha tudna mondani egy kb árat, mert eléggé be vagyok parázva, hogy kapok a szerviz végén egy többszázezres számlát.
Legutóbb a 2 éves szerviz is, ha jól emlékszem 100 körül volt és azóta azért volt infláció, plusz a 4 éves szerviznél több minden van + a vizsgáztatás. 200k felett már nagyon elgondolkodnék.
Egyébként az autocarma-ba hordom, az is hivatalos márkaszerviz és némileg olcsóbb, mint a porsche szervizek (legalábbis az első évben mindkettőtől kértem olajcserére ajánlatot és a Porsche már akkor 85k-t mondott rá, ha jól emlékszem az autocarma-nál 65k volt)
Miután azt csak Te tudod, hogy milyen turbóról, csövekről és "ami ajánlott" alkatrészekről beszélsz, plusz a szerviz rezsidíját is Te ismered, így erre nem lehet válaszolni.
14 éves 2.0 tdi 103 kw, dsg váltós, bkd motorkódos az autóm. Szerelőm szerint turbót kellene cserélni.
Minőségi, lehetséges szerint, gyári alkatrészeket használunk. Természetesen nem csak magát a turbót cseréli, hanem mindent, ami ajánlott, csöveket, új olajszuro, olaj...stb. Hangsúlyozom, nem gagyi, hanem minőségi alkatrészek, minőségi olaj stb.
Mindezt egybevetve a kalkulált 450.000ft-os végösszeg reális e??
Köszönöm szépen, ha bárki leirja építő véleményét!
Azt az "o" gyürüt megnézem. Amit irtam.... ne hivjuk akkor nyomástartó szelepnek, hivjuk visszacsapo szelepnek. Ami csak egy iranyba enged át. Több tipusnal talalkoztam mar vele, van ahol külön cserelhetö (nemrég cseréltem egy toyotaban) van ahol a szüröhazban vagy sok esetben a sima feltekerös olajszüröben van.
Mi értelme lenne egy nyomástartó szelepnek? Leáll a motor, megszűnik az olajnyomás, nincs milyen nyomást tartani.
Érdemes lenne ellenőrizni, hogy az olajszűrőház leeresztő nyílását rendesen tömíti-e a szűrőtartón lévő kicsi O-gyűrű*. Ha ott lefolyik az olaj a szűrőházból akkor lassan épül fel a nyomás. Amúgy egy buta megoldás a láncfeszítője, semmi sem tartja a helyzetében az olajnyomáson kívül. ://
* valami oknál fogva azt általában nem adják az új olajszűrőhöz.
Sziasztok! 2004es tourannal kapcsolatban kérdeznék. 1.6fsi motor. Motorhibásan lett vásárolva, Hengerfej lett rendbetéve, uj szelepek, himbák, tőkék, komplett uj vezérlés mindennel, uj olajszivattyú. Összerakás után kb 1000km-el (lehet nincs is annyi) jeletkezett hogy reggeli inditás után, vagy ha jó pár órás állás utáni inditáskor pár másodpercig zörög a lánc (sztem) Órával azt még nem néztem hogy ilyenkor mit mutat az olajnyomás, de gondolom amikor teljesen felépül, akkor hallgat el a zörgés. Van e ezekben valami nyomástartó szelep az olajrendszerben? Vagy mi szokott lenni ilyenkor a probléma? Köszönöm
Sziasztok! Adott egy 2004es,1.9es touran. 3 különböző szerelőnél voltam,mindig ott hagytam egy-egy hétre. Olyat produkál,hogy a napi első elinditás nehézkes. Ráadom a gyújtást,indítom és semmi. Várok kicsit,itt már tekeri de hosszasan. Folyamatosan ráz közben az autó,majd nagy nehezen beindul. De ha nem megyek sehova utána,és nem is járatom,csak helyben mondjuk leállítom,meg elindítom 10ből 10szer pöcre indul már utána. Csak az elso a nagy kinlódás. Van valakinek ötlete,amire mondjuk a szerelők se jöttek rá vagy esetleg valakinek volt ilyen gondja? Köszönöm.
Az ADATA szerint nincs fizikai biztosítéka, ahogy pl. a helyzetjelzőknek sem. Ezeknek a komfortmodulban van elektronikus biztosítása, abba kellene belenézni diag készülékkel.
Újdonsült Touran tulajként keresnék segítséget. Januárban veszem át a kereskedésben a 2016-os gyártású 1.2TSI autómat, és szeretnék már úgy beleülni, hogy tudom, melyik bizgentyű mire való.
A neten nem sikerült találnom használati útmutatót, csak az mk1-eshez. Az angol és a német VW oldalon van olyan menüpont, ahol az alvázszám megadásával le lehetne tölteni az útmutatót, de - bár felismeri érvényes alvázszámként - azzal a hibaüzenettel tér vissza a kereső, hogy az útmutató nem áll rendelkezésre. A magyar oldalon hiányzik ez a menüpont!
Azt szeretném megkérdezni, van-e valakinek letöltve használati útmutatója a típushoz, amit esetleg hajlandó lenne velem megosztani.
Az a kérdés, volt ebben az autóban eredetileg és kiszedték, vagy sosem volt?
Második kérdés, milyet akarsz beletenni? Újat, vagy bontottat?
Harmadik az autó PR kódja. 2005-ben az 1.9 PD-ben az 1K0815007BG cikkszú volt, kivéve ha a PR kódok között szerepel a 9M5, mert akkor 1K0815071P. Ennek helyettesítője a 1K0815071AD
Nagy valószínűséggel ez utóbbiak valamelyike lehetett benne, ha volt benne.
1K0815007BG-vel csereszabatos a BQ és a BT végű.
De ezek a cikkszámok csak a kazántestet és a vezérlőt jelentik, minden rajta lévő sallang külön-külön cikkszámon szerepel.
Ha csak kiszedték, akkor az üzapumpája és a csövezése benne maradt-e?
A dízelekben volt csak. A harmadik szériáig webasto 5kW-os. A negyedik szériánál már vmi más megoldás volt. A többi kérdésedre sajnos nem tudom a választ.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy lehetne kideríteni Touranban gyárilag milyen kiegészítő fűtés volt? Ennélkül kaptam és pótolnám. Azonos cikkszám esetén a két utolsó betű mit befolyásol? Ha cikkszám egyezik de betűk nem be lehet neki adni elfogadja esetleg? Vagy hasonlókat bármelyiket fel lel lehet neki tanítani? köszönöm az infót!