Lehet jobban járnál ha vennél inkább egy makrolencsét. Az ilyen halva született próbálkozásokkal sokkal több pénzt fogsz elverni. Én számtalanszor jártam így, áhh nem kell komoly, nem áldozok rá sokat. Aztán vettem valami bóvlit ami teljesen használhatatlan volt. Aztán kidobtam és megvettem a drágábbat. Pl laptoppal is pont így jártam és az nem is kis összeg. Sokkal olcsóbban fogsz kijönni, ha eleve a drágábbat veszed meg. :)
Teljesen kezdő vagyok közgyűrűk terén , ezért is szeretnék kérdezni a hozzáértőktől:
Vettem egy 3db-os (AF) Soligor közgyűrűsort mivel van egy EF-S 18-55mm-es objektívem. Gondoltam ideje kipróbálni, közelebbről talán a makrózás világát, így kezdetben a lehető legolcsóbban.
De rögtön jött is a meglepi: -nem passzol ez a bajonett a közgyűrűhöz. A sima EF-es objektívek pedig gond nélkül csatlakoztathatóak.
Mi a manó a gond? Más a EF-S bajonett kiképzése? De a gép vázra az is simán rámegy...egyszerűen nem értem.
Akkor most lehet kapni külön EF-S közgyűrű sort is? Viszont több helyen úgy írják, hogy bármelyik EF és EF-S objektívekkel lehet használni.
Teljesen új (a +4 és a +10-es lencse volt csak kipróbálva, a+1 és +2-es még bontatlan) K&F Concept HD makró lencse szett - 4 db (+1;+2;+4;+10) eladó Menete: 58 mm Van hozzá egy mikrószálas törlő kendő . Ára:6000 Ft(ebben egyajánlott levélként feladott postaköltség is bent van) és egy karcvédős lencsetartó.
Sziasztok! Van valakinek eladó panasonic DMC-FZ10PP fényképezőgépre bizonyos DMW-LTZ 10-es lencséje? Esetleg tudna nekem vki mondani helyet/oldalt ahol olcsóbban lehetne venni? Nagy segítség lenne. Előre is köszönöm! :-)
SRP BlurFix ND4/CP lencse eladó (új). Ha nappal szemben repülsz DJI Phantom-mal és GoPro-val, akkor ezzel a lencsével megszűntetheted a propellerek vibrálását. Ára 18 000 Ft.
Csak az USA-ban szerezhető be eredetileg (16 000 Ft) + szállítási költség (6000 Ft) + Magyarországi vám (7000 Ft). Átvehető Szegeden, igény esetén postázni is tudom.