Tudtok abban segíteni, hogy a 2012-es évjáratú XC60 navigációját ki tudná frissíteni?
Ha jól tudom, erre a típusra csak a 2020-as frissítés érhető el, de az is jobb, mint a jelenlegi.
A három budapesti márkaszervíz három különböző indok miatt nem tudja megcsinálni:
- Galéria: 2014 előtti autót nem lehet frissíteni (nemzetközi Volvocars oldalon szerepel a 2012-es évjárat is)
- Duna: Fissítéskor tönkremehet a kijelző, a javítása 500.000Ft, amit nekem kéne kifizetni...
- Ivanics: Mivel egy USB bemenet van, ezért csak úgy tudnák megcsinálni ha kiépítenek még egyet, a 2020-as frissítés 140.000 Ft lenne...
Nem tudom elképzelni, hogy ennyire nagy dolog lenne egy frissítés...Szóval ha tudtok javasolni valakit, azt megköszönöm!
Megfordult a fejemben, hogy veszek egy android fejegységet. Használ valaki ilyet?
Ha vennék, akkor csak olyat, ami pont beleillik a keretbe, gyárinak néz ki. Ha jól láttam ezek jóval 200.000 fölött vannak, az olcsóbbak pedig túllógnak.
Az autó beállításait (tükör, kulcsok, vezetés stb) is tudja kezelni az android kijelző? (Gondolom igen..)
Adott egy Volvo xc 60 2012 évjáratú autó. Egr és egr fojtó szelep cserélve,mindkettő új. Csere után kattogó hangot hallani. Az egr-t szikronizálni kell?
Uj vagyok itt a forumon. Erdeklodnek, hogy tudnatok-e segiteni / ajanlani valakit XC60 hibajavitassal kapcsolatban.
2010-es XC60 ~180.000km .
Nem regota van nalunk , folyamatosan vegyes elektronika baja van (tolatoradar szenzor, stb..). Vettem hibakod olvasot. Kiolvasas + hibakod torles - nagy meglepetesre- eddig megoldotta oket.
Ma azonban egyszercsak fekhiba, parkoljon le uzenet ugrott fel. Majd nemsoka kovette ot meg ketto : sebesseg szab. szerviz szukseges, utkozes figy. szerviz szukseges.
MMM-U220044 Control Module Configuration Memory Corrupt - System Internal Failures - Data memory failure BCM-C008248 Brake System Malfunction Indicator - System Internal Failures - Supervision software failure CVM-U041568 Invalid Data Received From Brake control module - Algorithm Based Failures - Event information FSM-U041568 Invalid Data Received From Brake Control Module - Algorithm Based Failures - Event information ECM-P058000 Cruise Control Multi-Function Input A Circuit Low
Távdiaggal kicsit nehéz. Meg kéne nézni, hogy van-e olaj alatta, mert ennyi olajnak nem lehet akadály a motortakaró burkolat alul. Ha alul nincs akkor a turbók környékén kéne nyomozni, illetve van egy cső, aminek az O gyűűje szarakodni szokott, majd holnap igyekszem megnézni. Az enyém ugyanolyan volt, mint a tiéd, évjáratra is, chippelve is volt, hajtottam is, az olajfogyása 18e km/3 dl, ha sokat pályáztam padlón. (a 18e km-ből mondjuk 12e km-t...)
Sziasztok,egy nagy problémával találtam szembe magam hátha tud valaki segíteni benne..
Februárban vásároltam egy XC60 at 2015 os évjárat D4 133Kw 197000 kb be A PROBLÉMA az hogy utántöltést kér olajból 0.5 L ert ..ez ok be is adtam neki de ujabb par 100 km után újabb 0.5 L olajat ker..hova lehet el az a sok olaj?talakozott mar valeki ezzel ?friss olaj csere megvolt..de nem hiszem hogy ez a megoldás..TUDNA VALAKI tanácsot adni hogy esetleg min vonalon induljak el mert ez igy eléggé bosszantó őszintén mivel a vétel ár ezt nem tükrözte,
A következő dologban kérném a segítségeteket. Van egy 2000-es évjáratú 1.6 benzin S40-m. Hengerfej kellene, komplet, de legalább a szelepek legyenek benne. Ha valakinek esetleg lenne fölösben, vagy tud valakit, akkor az jelezze. Előre is köszönöm.
egy kis segítséget szeretnék kérni van egy S80 2,4 D5 autómata váltóval szerelt 2004-s autóm. A váltó bizonyos időközönként, általában sok városi közlekedés alatt P0810-s hibakóddal -váltó szervíz szükséges- üzenetet küldi, ilyekor olyan, mintha a váltó kicsit megőrülne... nem vált pontosan de nem minden fokozatban, illetve álló helyzetben D-ben menni akar..
Beszéltem szerőkkel, a váltó cserétől a komplett felújításig (300000 HUF) minden szóba jött, sajnos a környéken nem igazán találtam hozzértő szerelőt.
Szóval a hiba törlése után minden rendesen működik, egy ideig aztán minden kezdődik előről. Nem igazán tudom, mitévő legyek, illetve hogy mi lehet a probléma, mivel minden szerelő mást mond..
Nagyra értékelném, amennyiben valaki találkozott ezzel a hibával tudna tanácsot adni..
Volvo C30 1,6 D R-Design DRIVe (109 le -2011-es) lett pár hete az új családtag.
Szeretjük-imádjuk, de elő jött egy nagyon fura, idegesítő, leginkább ijesztő probléma.
A 3-as fokozat mostanában többször vajpuhán esik be és vagy beveszi, vagy elpörög a motor, mintha üresbe lenne. A többi fokozat olyan, normálisan bekattan, nem tudom máshogy magyarázni. A váltókar 3-asban olyan "lötyögős".
Eddig az előző tulajnál a Volvo Ivanicsnál volt szakszervizelve. 111.000 km-rel vettük meg, 108.000-nél volt olaj, vezérlés, szűrők cseréje.
Tud valaki ötletet, mi lehet ez, vagy egy lelkiismeretes, nem a lehúzásra menő autószerelőt ajánlani?
Sziasztok! Segítéséget szeretnék kérni tőletek. Volvo S40 1.8 Benzin 2006 évjárat valós 161.000 km. Feldobta a motorhibát. Kiolvastuk EGR szelep hiba. EGR csere megtörtént. Nem lett az autó jobb. Szaggatva gyorsult és erőtlen volt. Jó akkor szívósor csere. Na ettől jobb lett és a motorhiba lámpa is elaludt. 5 hónap után újra itt hiba a jelenség ugyan az. Lambda szondára gyanakszom, mert csak azt nem cseréltem ki. Hidegen az esetek többségében tökéletesen vissza nyeri az autó az erejét, csak nyilván akkor nem húzatom, mert vigyázok rá, mint a szemem fényére. Véleményetek szerint mi lehet a rángatás oka és mit javasoltok mi legyen a következő lépés. Előre is köszönöm a segítségeteket.
segítséget szeretnék kérni. Van egy 2009- es Volvo V50-esem. Kidobta,hogy van egy üzenetem de nem sikerült rájönnöm,hogy tudom elolvasni.
Ezenkívül, azzal tisztában vagyok,hogy az index karon lévő görgethető részzel láthatók fogyasztási infókat stb, de jelen esetben, ezeket nem mutatja, ennek mi lehet az oka?
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy van egy 2015-ös XC60-s Volvóm és nem tudom kinyitni a napfénytetőmet. A biztosítékokat már átnéztem.
Tud valaki jó ötletet adni, hogy mi lehet a hiba?
A másik hiba, a tolatókamera képe el kezdett remegni és néha el is tűnik. Nekem jöttek hátulról és meg lett csináltatva az autó márkaszervizben. Törés előtt nem volt gond vele. Sajnos mire rendszeres lett a hiba addigra már értelmetlen lett volna arra fogni, hogy az is megsérült az ütközésnél. Persze még az is lehet, hogy nincs is köze hozzá.
Amennyiben valakit érdekel néhány v40 2000 köbcentis, 2002-es bontott alkatrészem (kettős tömegű, okoskerék, gyújtótrafó, hengerfej, szívócsonk, generátor) továbbá eladó az autó is amiből kiszereltem, abban egy magyar bontott motor van. A jármű Magyar és mindene működik.
Sziasztok, V40-nél a sebességmutató néha megbolondul és ugrál föl-le, illetve az üzemanyagszint mutató hasonlóan viselkedik, mire kell gyanakodni?- illetve milyen megoldást javasoltok?
Segitseget szeretnek kerni. Van egy Xc60-asom 2010-es es nem szol benne a radio. A Gps-ek van hagja a tolatoradarnak is es a telefont is kihangositja de a radio cd aux nem mukodik.
Mikor vettem az autot(6 honapja) akkor semminek nem volt hangja deazt meg a kereskedo megjavitatta. Allitolag az erosito volt rossz es kicsereltek. Most is ezt mondtak tobben de nem talalom. Tobb helyen is kerdeztem azt mondta mindenki hogy az elso ules alatt van. En mar jartam a mindenhol az ulolap es a padlolemez kozott de ott nincs semmi. Probalkiztam autovillamossaggi szerelokkel is de mindegyik felsikit mikor elarulom mijen tipusrol van szo.
A volvonal meg mar koszonos helyett is penzt kernek. Ha valakinek lenne otlete hogy mi a baja vagy hogy hol az erosito azt nagyon megkoszonnem.
Szia!Kérdezni szeretném,hogy így jártam az xc60-as volvoval ahogy ez a srác,hogy bezárt a kormány zár!Kicseréltem a motort,de most sem történik semmi sőt még hozzá jött az is,hogy az indításgátlót indítsa újra!Ez akkor már szakszervizes téma lesz?Köszönöm a választ előre is!
Van egy 2002 es v40-es 2.0 volvóm és annyi a gondom vele, hogy a kabinventilátorom mostanság önálló életet él, mivel mindegy milyen állásra állítom úgy fújja be a levegőt ahogy épp neki tetszik ,esetleg valakinek volt már ilyen problémája? vagy tud e megoldást? én egy ellenállásra gyanakszom de nem találtam semmit se a neten hogy pontosan mi lehet.
Sziasztok! Volvo s40 2000 évjáratnál az immobilizer járó motornál letilthat? Nem tudom újraindítani és villog a piros led a hangszórónál. Nincs üzemanyagszivattyú hang, nem forgatja az indító motor a motort.