Biztosan van aki rádiót cserélt a Mercijébem. Én is. Viszont ez miatt nem tudom az órámat beállítani, mert az a gyári rádió gombjaival volt lehetséges. Mit tehetek?
Szevasztok! Tudna valaki segíséget nyujtani komoly problémám megoldására? Bal hátsó ajtómat nem zárja le a központi ár. Záráskor nem megy olyan mélyen le mint a többi ajtónál és közzel is hiába nyomom le, nem marad lent. Mit tehetek? Kösz ha segítettek!
Egy A 200 W 169 típusú mercihez szeretnék segítséget kérni.Állandóan forog a hűtőventillátora a hőfokjeladója úgy néz ki jó de állítólag van benne valahol egy relé ami
okozhatja ezta hibát.Sajnos nem találom ha valaki tudna az egész dologra valami okosat mondani megköszönném.
Üdv Látom még nem válaszolt senki, végülis sajnos nekem se, bár elég egyedi a problémám. Pár gondolatot ezért gondoltam írok. Nekünk- mármint a feleségemnek 1.8 diesel-je van. Szinte minden szerelő köpködi, mert vagy fogalma sincs hogyan kell hozzányúlni ha van valami vele, vagy amikor meghallja hogy "A" osztály akkor sírva menekül. Ennek ellenére az autóba kb 1,5 év alatt olyan 20 ezer kilométert tettünk, szóval elég keményen használjuk, de főleg autópályán. Nagyon jó fogyasztása van, kb 5.4 vegyesen. A tartós használatához képest szinte csak a kopó alkatrészekre kellett költeni, mint pl az ékszíj vagy a feszítő, de azt szerintem még most se csinálták meg jól, mert még mindig zörög, nyiszog kicsit. Talán majd egyszer....megadta magát a generátor, illetve az egyik fékmunkahenger állt be - gondolom a fékfolyadék elhanyagolt cseréje - miatt. Szóval ez mind kopó dolog. Nincs olyan típusú meghibásodása - legalábbis nálunk nem jött elő, ami olyan egyedi lenne. Bár amit írtam feljebb ez a kommunikáció, hogy nem jelez vissza pár dolgot már a vásárlás óta rejtély. Az ajtók alja itt is odafigyelést igényel, érdemes friss faceliftes modellekből is odafigyelni erre. Az alkatrészek kilóra vannak hozzá csak meg kell találni "EGY" olyan embert, aki tud, akar és ért is foglalkozni vele, mert sok mindenért mindenki ki akarja szedni a motort belőle. Főleg ezért köpködik legtöbbet. Mi meg ezt viseljük, cserébe viszonylag sok extrát, komfortot, minőséget, biztonságot kapunk. Meg kell fontolni hogy ugyanennyiért japán vagy más "ingázós" autót akarjunk -e elismerem, kinek mi tetszik, miben érzi jól magát. Nálunk ezek voltak a szempontok.....Városba szerintem benzinest érdemes, a diesel hosszú távon - főleg városban - szétkormolja az egr szelepet benne. Amúgy a diselek láncosak, a benzines nem tudom most hirtelen. Hát ennyit tudok, mérlegelj sok sikert üdv!
w169 es 2009-es az autó és amióta nálunk van sohasem jelzi vissza a műszerfal lcd pl ha kiéget valamelyik izzó. Bosszantó, mert sokszor nem is veszem észre. A sam modult már cseréltem és ugyancsak nem jelez semmit sem. A motor hibaüzeneteit pedig bedobja pl: kevés hűtőfolyadék stb. Már a barna vezetékeket is próbáltam megtisztogatni, ami a fémhez van csavarva, de semmi,
Üdv, új vagyok itt. A páromnak nagyon tetszik a merci: A 200 tipusa, de akár az A190, A 180 is szóba jöhet, bár nem tudom pontosan mi a különbség. Gondolkodunk egy ilyen megvásárlásán. 2007-2008 körüli évjáratban gondolkodunk. Elöször csak informálodnék, milyen motorral érdemes venni, legtöbbet városban lenne használva, kedés autópálya. A motor szijas? láncos? Mik a tipus hibák, mire kell figyelni? Köszönöm :)
Az enyém a140 ,nála várni kell a kattanásra,hogy feltöltődött a rendszer. Első perctől nem műkődött a távirányítója- engem nem zavar . Okosabb tanácsot biztos fog tudni adni vki....
Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy 2007 évjáratú B150 benzin,
A probléma az lenne hogy első indítás alkalmával teker de nem indul 10x próbálom újra és pár alkalom után el indul utána semmi baja hibátlanul jön megy le állítom be indul vissza normálisan de ha mondjuk fél órát ált az autó akkor ismét ugyan az az eljárás ami első indításkor volt valami ötlet merre induljak hiba keresésben (a kulcs nyitás zárás távirányító nem működik nem tudom még aksi vagy más baja van e a kulccsal)tegnap került hozzám az autó köszönöm szépen
Igen,amiben van gyári GPS az a GPS rendszeridővel szinkronizál már,ha van benne lemez.Sajnos azokat nem lehet kézzel állítani.Amiben nincs azt menüből lehet.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Adott egy W169, 2007-es évjáratú A150, aminek az idő óráját a műszerfalon nem tudom sehogy beállítani. Amiket néztem videókat, azok alapján is próbáltam már, de nekem a menüben nincs olyan rész, ahol az időt be tudnám állítani. Köszönöm szépen előre is a segítséget mindenkinek.
Ez főleg mikor meleg akkor füstöl,de remégés az mindig.
( Még nincs nálam a gép ,de gyertyacserével kezdem kezdem )
Ha nagynyomasut vagy befecskendezőt kell cseréln azt meg tudom oldani célszerszám nélkül B180 nál? Illetve kell e tanítani az új befecsk. vagy szivattyut ha az lesz cserés?
2005 ös MB245 ,B180 cdi 274ekm sárga motorlámpa világit, motor alapjáraton hullámzik,dadog mikor bemelegszik füstöl( szürkés,fekete ) menet közben alacsony fordulat közelébe szintén fulladozni akar( mint amikor 1,2 henger kimarad) eltárolt hiba csak 2 izzitógyertya hiba(nyitott áramkör 1,3 henger ). Valakinek ötlet vagy tapasztalat? Előre is köszönöm
Én Csak most kapcsolódtam, de van egy érdekes tapasztalatom a leírt hibához. A kuplung pedál és a nyomórudat egy gyenge 8 mm műanyag rúd köti össze. Az enyémen félig be volt maródva. kicseréltem fém csapszegre és megszünt a pedál bragadási probléma.
Üdv ! Kérdezném, hogy minden w168 A170 cdi -ben van üzemanyag szivattyú az üza tartályban? Mert az enyémben nincs szivattyú relé és biztosíték sincs. Bár a vele kapott biztosíték leíráson szerepel.
A hiba jelenség hogy totál nincs index,nem reagál a vészvillogóra sem, de a vészvillogó viszont világít áramot kap ,de az index(ek) nem Minden más működik.
Valakinek valami ötlet??
Sajnos nincs neki külön biztosíték ,sem relé.
Köszönöm.
Kilométer órát mondták hogy az vezérli ,de be lett vizsgáltatva, szóval az is jó.