Lehet, hogy így van, de én és még többen is jobban szeretjük külön - külön telephelynek fenntartani azokat is, amik már bezártak. (Mert nem az a lényeg igazából honnan vezénylik?) Sőt, mondok mégjobbat. Úgyis bezártak már mindent, menjen az egész megye Miskolchoz. De így nem túl átlátható szerintem.
JSZ-375 az miskolci lett a héten, volt sofőr Facebookon felszántotta már a hírfolyamot az Ikarus faonok körében. A HGR-755 pedig kérelemre ideiglenesen kivonva Újhelyen.
Encs környékén minden megy mindenfelé. Miskolcról 14:40-kor Encsre induló járat helyett 14:50-kor Baktakékre közlekedő járat megy tovább. Tegnap NZM-440 volt rajta, ma már SSM-534 viszont tegnap reggel NOC-287 kezdett Baktakéken. Rásonysápberéncsen JSZ-375! kezdett valamelyik nap, azt váltotta NML-852! (Irisbus Crossway) a fordán. ARC buszok napi szinten járnak be a térségből; NOC-283, LIP-227, LOA-489, LMX-685.
Miskolc környékén sem van minden a helyén. NRL-902 és NRL-926 jelenleg Távolsági vonalakon jár, helyükön a két KXG Volvo van/volt. 902 helyén most PIG-495; Kisgyőr-Harsány-Bükkaranyos térségébe Credo EC12 és ARC-k járnak; NOC-271 és LHT-821 (Szerencsről). Ma délután pedig SWR-584 ment Jósvafőre! 3704 vonalon, de MB O345G-k is napi szinten forgalomban vannak.
Ózdon is van pótlás. Aggteleken NML-991, Hídvégardó SAU-592, Sátán LTG-513, két MHX pedig NRL-919 és NML-984 helyén közlekedik.
Tegnap este Mezőkövesden FLX-672 ment Cserépváraljára (legalábbis online)
Talán kedden pedig a V89 vonatpótló járaton is ARC-k közlekedtek, hiába van annyi Econell.
Sátoraljaújhely se maradjon ki, az Ikarusok közül 2 mindennap ki van adva és kocka MAN-k is gyakran utcán vannak.
Szia! Igen, az LWA389 fog menni hétfőtől a 7 órási bőcsi járaton (3733/353, 388), ugyanakkor ez operatív módosítás, papíron a SEW723 csinálná ezt a járatot. A SEW723 pedig a 6:55-ös Arnótot csinálja a bőcsi járat helyett. És igen, az LSV291 fog menni a 6:50-es tiszaújvárosin jövő héttől (3731/263, 3733/358).
Hát az említett lepukkantság köszöni szépen, tartja magát rendesen! :)
De ahhoz képest, hogy Ózdról tartalékként került ki a bódvaszilasi fordára, meglepően jól teljesít, lassan már egy hónapja pótolja az LVN-787-es kicsi Credot, ami a korábbi ARC-ok rendelkezésre állásához képest már majdnem 10-szeres teljesítmény!
Viszont csendesen bevonult a történelembe az említett ex-hódmezővásárhelyi, ex-szegedi, ex....ózdi Volvo a JAW-728, ugyanis a napokban ennek a járgánynak a fedélzetéről vonult nyugdíjba a Bódva-völgy falvainak egyik legkedvesebb volános dolgozója, Laci bátyánk.
Nem tudom, hogy a mai, mindenre szenzitív világban fognak-e valaha az emberségről lovas szobrot alkotni, de az biztos, hogy a faragás idejére Laci bácsit kell felkeressék, hogy üljön modellt a ló hátán! Laci bácsi végtelen türelme és embersége az apró falvakban természetes módon szülte a hálálkodó tekinteteket. A kevésbé apró falvakban, melyekben nem csak hálálkodó tekintetek születnek, hanem sok-sok gyermek is, na ott van csak igazán szükség a bajusz alatti diszkrét mosolyra és a Külügy dolgozóit messze leköröző diplomáciai érzékre!
Én csak személyautóval szoktam a saját 3 gyermekemet fuvarozni, de ott is adódnak meredek pillanatok az utastérben. Gondoljunk csak bele, milyen érzés lehet a plafonról is lógó, tudásszomjtól megvadult, ötösökért induló csaknem 100 gyermekkel lavírozni a tornanádaskai/bódvalenkei országúton! És milyen remek lehet utánuk takarítani...
Nem szoktunk itt a fórumban dolgozókról elmélkedni, de azért a végek hősei megérdemelnek 1-1 mondatot, nyugdíjkorhatártól függetlenül is!
Boldog nyugdíjas éveket kívánunk Laci bácsinak, köszönjük a sok-sok türelmet és kellemes pillanatot!
Én pedig köszönöm a türelmet, a lehetőséget a sok-sok fotó elkészítéséhez!
A képen a JLA-461 startol Tornabarakonyból Laci bácsival, 2013 júliusában, napkeltéhez igazítva.
A 049 javítós fordán volt, délutan lett kész és inkább menjen valami, mint hogy járat maradjon ki elv mentén elküldték Borsodgesztre. Mondjuk inkább oda, mint egy Sajóbábony, Szakáld és társai...
Sokan nem szeretik, sokan Kudarcnak nevezik az ARC-IKARUS E 127 eseket és 134 eseket. Borsod Megye útjain 2008 tól vannak jelen. Ma oda jutottunk, hogy mindent pótolnak. VOLVO, Mercedes Intourót, Credókat. Pl Varbóra jelenleg elvben nincs ARC-IKARUS os forda. Viszont naponta 2-3 megfordul. Én szerettem a típust bár télen a fűtés alul tervezett. Valahogy olyanok lettek itt Borsod útjain mint régebben az Ikarus 200asok..