Ez a Topik a Káposztásmegyeri BKV járműveket használó egyéneknek nyílt, ahol megvitathatják aznap látott kedvenc (törzskocsijaik) és beugró kocsijaikkal kapcsolatos kérdéseiket/ megfigyeléseiket, valamint a vonalakkal és a vonalak múltbéli változásairól történt kérdéseket. Mindezekhez képek és videók csatolása kellemes időtöltést biztosíthat számukra. Jó szórakozást!:)
Én még mindig várom, hogy a 121-est Városkapu felé behozzák az Izzóra a 220-as vonalán..... több 100 ember lakik ott, akik mehetnének a vasúthoz, stop-shopba, városkapuba, átszállás nélkül! Ez az egyetlen része Újpestnek, ami sosem kapott semmilyen változást még...
2 hete jöttem Városkapuból du 6-kor, péntek este..... minden ülőhely foglalt volt és 6-an jöttünk vele Szilasig. :O
196: kb. 10 utas van csúcsban menetenként az új szakaszon, nem sok egy csuklós buszon, de rosszabbra számítottam. 18 órától kezdve leritkul 10 percesre a közös követés az A-val, az ott kb. 20 óráig kevés lesz, zsúfoltság van Újpest központ és a Hubay tér között.
121: az új szakaszon senki (a régin is csak 3 fő volt), ami nem is csoda, mert pont akkor sikerült Palota-Újpestennajtót becsukni, amikor az S70 megállt, ezután 2 perc időkiegyenlítés a következő (Szilágyi utcai) megállóban. Így egy vicc, csak egyre jó, hogy a 121-es sofőrjei ne érezzék olyan egyedül magukat a Szilágyi utcai tartózkodóban.
Délután, 16 óra magasságában 10 fővel mentünk a Szusza után kifelé úgy, hogy stadionnál volt 5 le és 2 felszálló. Ezen így meglepődtem. A 121-esre meg úgy néztek az emberek, mint valami ufóra :D Azon Városkapuig összesen 6-an voltunk.
Röviden a mai változásokról.... 121-est az emberek még nem ismerik, hátha iskolaidőben felkapottabb lesz, jelenleg a Szilastól a vasútig csak én voltam rajta, onnan meg a megszokott utasok, a 196- on pedig oda-vissza volt 5-8 ember, ami nálam már a siker kategória. 3 perc alatt visz a Lidl- be, majd a temetőbe, Városkapuba, Központba, STOP-SHOP-ba, stb.....
Pontosan, ahogy mondod..... régen volt :( Én 2001- ben költöztem a Homoktövis utcába, az első új ház volt a miénk az új dzsumbujban az iskolánál. 13 évet éltem ott és minden reggel a 6:41-es 126A- val jöttem-mentem, éveken át. Bitang jó világ volt itt akkor, se FUTÁR, se semmi, állandó sofőrök és kocsik. Jó volt gyerekként, evvel a hobbival itt a kis tyúkkergető vonalon. Hiányozni fog :)
"A vonalon nőttem fel" Én valamikor, több mint 20 éve jártam (vezettem) a vonalon, vagy inkább vonalakon, szerencsére nem állandó számban, csak havi 1-2 alkalommal. Akkor 124, 125 és 126 volt. Utóbbiból lett a 126A. A 124-est nem szerettem, mert bár az volt valamikor az első Kápmegyeri járat és csuklós 280-ast adott rá a Récsei én már csak 405-el keringtem rajta, ha knorrozás volt akkor lehetett 260-al is, de 39 kanyar volt egy délelőttös szám, akkor inkább egy 30-as 3, vagy 6-os forgalmi, vagy a gyors 4-es, mert én nem szerettem a helyben keringést. Ennyiből a 126 jobb volt, ráadásul ott az első forgalmi szám 260-as volt, a kettes állandó beugró 405-el. Utóbbit már inkább hagyjuk... mint minden 405-el teljesítendő vonalat, én nem szerettem. A 125 volt akkor az Auchan járat, amit hétvégenként elvittek többnyire csuklós számmal a csókos besegítők. A Nick neved 03-46 ott állandó kocsi volt ha jól emlékszem anno, vezettem is párszor. De voltam pótlásként a 30-ról is egy-egy kanyart, sőt még 415-ös Ikarusszal is a 126-on. A 125 és 126-ost egyébként szerettem mert jobb számok voltak rajta Ikarus 260-al. De ez már régen volt...
A vonalon nőttem fel, minden nap hozott és vitt a boldog és szomorú percekből/percekbe, iskolába, stb..... ma este van még 3 db indulása Szilas-patak és Mogyoródi-patak között, megéri kimenni! :)
Mai (2023.06.03.)hír, hogy a képen látható BPO-851 a 2023.05.31.- i selejtezése után átkerült Kőbányára, ahol átalakítása után csacsiként fog tovább szolgálni.
Én még mindig nem értem, hogy mi értelme az utolsó indulásnak 16:45- kor..... Bőven kéne még egy indulás 17:30- kor vagy azután a munkából hazafelé járóknak nagy segítség lenne.
Egy linket nem tudnál linkelni onnan, ahonnan a fotót hoztad?