Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyben Creative Commons License 5 napja 0 0 15628

Zolysys kezében  biztos lennék benne.

Előzmény: tsalis (15627)
tsalis Creative Commons License 5 napja 0 0 15627

Ott van már a cucc és tudni mi baja, remélhetőleg javítható.

Előzmény: gyben (15626)
gyben Creative Commons License 6 napja 0 0 15626

Szervusztok!

Végszóra és szerencsére megérkezett egy igazi régi szakember.

Zolysys Creative Commons License 2024.09.24 0 0 15625

Azonnal hozd el mert be fog halni a rendszer!!!!

Előzmény: tsalis (15620)
Zolysys Creative Commons License 2024.09.24 0 0 15624

nem a telefonoddal való kapcsolat miatt írja.
Ki van kapcsolva a segélyhívások a rendszerben mert vagy ki van kapcsolva, vagy nem látja az egyik hangszórót, az egyik antennát vagy a mikrofont
Bp XIX be meg tudom nézni

Előzmény: tsalis (15622)
gyben Creative Commons License 2024.09.24 0 0 15623

Nálam ilyen úri huncutságok nincsenek, de azt gondolom, hogy túrni kellene a telekommunikációs berendezések menüben.

Előzmény: tsalis (15622)
tsalis Creative Commons License 2024.09.23 0 0 15622

Ma újra kiírta pedig a teló nem volt csatlakoztatva, nem tudom mi a bánatért csinálja.

Előzmény: tsalis (15620)
tsalis Creative Commons License 2024.09.21 0 0 15621

Ezt, hogy tüntethetném el? Minden indításnál kiírja mióta szervizben volt tavaly és zavar.

tsalis Creative Commons License 2024.09.20 0 0 15620

Phone switched of unit reduced temperature.........ez az egyik amit kiírt, ma sikerült pont ránézni a kijelzőre és  megjegyezni, a teló csatlakoztatva volt, de miért kezdte ezt el? Egyáltalán a telóhoz van köze? Mondjuk ja, de a másiknál a teló nem volt rajta viszont azt azóta sem írta ki így nem tudom pontosan mi volt.

Előzmény: tsalis (15615)
gyben Creative Commons License 2024.09.17 0 0 15619

Itt is van leírás.

Előzmény: tsalis (15618)
tsalis Creative Commons License 2024.09.16 0 0 15618

Igazából nem feltétlen hibaüzenetnek tünt mert se a service felirat se más nem volt hanem olyan mint mikor a kézifék kiengedését, traffi előjelzést meg ilyeneket jelenít meg na meg ahogy kipakoltam itthon a kocsit minden nűködött, tegnap a munkagépemet vittem ami 1 tonna és ahogy szoktam tudtam emelni süllyeszteni a géppel a futón, a lakókocsim nem ilyen nehéz ráadásul akkor még csak felakasztani akartam és csak az autó volt megpakolva a horgon nem volt súly. A csati továbbra is lehet gond,  igazából ha víz éri akkor szokott szórakozni, de akkor suspesion faulty-t ír és csak komputerrel törölhető service feliratot. Ma elég nagy eső volt és sokat mentem pályán így érte víz bőven mégsem volt gond. Francia nyelvű user manualom van hozzá, majd átnézem ír-e valamit erre. 

Előzmény: gyben (15616)
gyben Creative Commons License 2024.09.16 0 0 15617

tiszteletkő=tiszteletkör

Előzmény: gyben (15616)
gyben Creative Commons License 2024.09.16 0 0 15616

Szervusz!

"lehet, hogy ha megpakolják"

nem lehet.

Akármilyen futód van a horog fejterelése max. 85kg. Talán jól emlékszem korábban szóba került a kapcsoló csatlakozójának kontakt hibája. Ez lehet a magasságállító elektronika oldalán is.Esetleg egy áramtalanítás?

Ha már megoldást nyert az ügy vedd a fentieket egy tiszteletkőnek.

Előzmény: tsalis (15615)
tsalis Creative Commons License 2024.09.14 0 0 15615

2x kiírt valami üzenetet, de sahnos angolul nem tudok és mire kisilabizáltam vilna mit akar eltűnt, először benne volt a phone és temperature másodszor hosszabb szöveg amibenba temperature ( ezt még tudom mit jelent:)), de semmi engine, agy bármilyen alkatrészre utaló szó és igazából csak valami jelzés mert semmilyen hiba nem lett és amikor felvillantak akkor sem volt se service se más felirat. Más vagy nem, lehajtott ülésekkel megpakoltam a kocsit és magasságot akartam állítani mira az le volt tiltva az sem adott hibalámpát vagy bármit csak hátul a szabályzónál csak a stop világított és nem engedte magát emelni, süllyeszteni, lehet, hogy ha megpakolják nem engedi nem tudom, de ha 5-en benne ülünk az nagyobb súly lett volna mint amit belepakoltam na meg van egy nagy futóm és munkagépem amit hurcibálok és ott fel-leállásnál állandóan használom a magasságállítást és szó nélkül működik pedig a gép 1 tonna. 

gyben Creative Commons License 2024.09.10 0 0 15614

Az biztos meg nem árt.

Kíváncsi vagyok a fejleményekre. Remélem egyéb rejtett okok nem merülnek fel.

Előzmény: tsalis (15613)
tsalis Creative Commons License 2024.09.10 0 0 15613

Megint állítottam fogáspontot és mintha jobb lenne, folyadékot kéne cserélni benne mert az lehet, hogy még sosem volt és elég fekete.

Előzmény: tsalis (15612)
tsalis Creative Commons License 2024.09.07 0 0 15612

Úgy néz ki nem az axiál a gond viszont másik kellemetlenség, tavaly volt kuplungcsere és utána tök jó lett, nem rángat, reccsenésmentesen vált tehát jó viszont kb 15000km után elkezdett váltásnál kissé csúszni tehát nem rögtön megy ahogy felvált hanem a fordulat felmegy és csúsztatva áll be és ez egyre zavaróbb lett most 30000km-el a csere után, most fogáspontot állítottam amitől valamivel jobb lett, de még nagy gáznál ahol 3500-4000 körül vált még mindig kissé csusszan.

Előzmény: tsalis (15610)
gyben Creative Commons License 2024.09.03 0 0 15611

Szervusz!

Köszönöm válaszod, erre bizony nem gondoltam. Eddig megoldást jelentett az erősítő három csatlakozójának mozgatása, de utóbb nem vált be. Aztán egyszer csak megszólalt. Ha nincs rádió nincs radarhang sem ami kissé feszélyez. Tudom a reccsenés is visszajelzés.

Üdv,

Bencsik

Előzmény: Zolysys (15609)
tsalis Creative Commons License 2024.09.02 0 0 15610

Újabb bpsszankodás, 2-3 hónapja első futóműnél lengéscsillapítók kivételével mindent lecseráltettem az axiálok miatt nem én álltam neki hanem helyi futóművesekkel csináltattam, 1-2 hét múlva rossz úton zörögni kezdett és mostanra már elég zavaró, gondoltam anstabilizátor szilentjére mert azt nem cserélték, kimaradt, de igazából akárhogy pajszeroltam nem láttam lógni, tegnap újra alatta voltam és ahogy rángattam ami a kezem ügyébe került észrevettem, hogy a jobb oldali (amúgy onnan érezni jobban a zörgést) kormánygömbfej rúdját ütögetve a kormánymű felől kotyog, megnéztem másikat is és az is csak kevésbé tehát úgy néz ki az axiál fellazulhatott amit egyébként több fórumon más autóknál is előfordul csere után, szerintem nem hesználtak csavarrögzítőt amit amúgy ehhez szinte sehol nem használnak a szervizek pedig akkor nem lazulna fel, még nem biztos, hogy ez a gond, de ugye mivel nehéz hozzáférni így inkább visszaviszem, hogy nézzék át, de kellemetlen.

Zolysys Creative Commons License 2024.09.02 0 0 15609

Ha bármelyik hangszórót nem látja az erősítő akkor tiltja a kimeneteket

Előzmény: gyben (15568)
tsalis Creative Commons License 2024.08.30 0 0 15608

Elvileg továbbítottam Neked is, ha nem jelent meg újraküldöm.

Előzmény: gyben (15607)
gyben Creative Commons License 2024.08.29 0 0 15607

Köszönöm.

Előzmény: tsalis (15606)
tsalis Creative Commons License 2024.08.29 0 0 15606

Nem, neked is elküldöm ha kell.

Előzmény: gyben (15605)
gyben Creative Commons License 2024.08.29 0 0 15605

Szervusz,

titkos?

Bencsik

Előzmény: tsalis (15604)
tsalis Creative Commons License 2024.08.28 0 0 15604

Írtam mail-t.

Előzmény: Zsolt-75 (15603)
Zsolt-75 Creative Commons License 2024.08.27 0 0 15603

Ha gyorsan tudják vállalni az autót, és szerinted megbízhatóak, akkor akár oda is elvinném.

Hol és kit keressek?

Előzmény: tsalis (15602)
tsalis Creative Commons License 2024.08.26 0 0 15602

Gyömrői út jó lenne?

Előzmény: Zsolt-75 (15601)
Zsolt-75 Creative Commons License 2024.08.26 0 0 15601

Sziasztok!

Szigetszentmiklós környékén, esetleg Csepelen tudnátok ajánlani karosszéria javítót rozsdás küszöb javításra? Sajnos így nem fog átmenni a műszakin az autó, természetesen minél gyorsabban lenne jó.

 

tsalis Creative Commons License 2024.08.24 0 0 15600

Ugyanaz a kút lehetőleg ugyanaz az oszlop, ugyan régebben, de több kollégám dolgozott beosztottól tulajig különböző beosztásokban és beszélgettek na meg nekem is voltak-vannak tapasztalataim és jelentettem fel neves osztrák hálózat kútját fuvarozóként ugyan nem sok gondja lett a kutasnak belőle, de 2x kártalanított magától. Kevés kút nem magán mert franchise rendszerben dolgoznak így a főnökön múlik na meg a hitelesítőn, hogy mit tesz és mit nem a vicc, hogy az auchan-t szidják, de mivel ott nincs egy személyi haszonhúzó ezért ott mindig ugyanaz lesz minden kútján a fogyasztás és lehetőleg ott tankolok és nem csak az ár miatt, de a melóhelyem közelében mp van így mostanában többnyire ott viszont a lakóhelyemnél is van egy olyan ott meg mindig többre jön ki a fogyasztás kb 3-5dl-rel mint a melóhelyemnél lévőn, 3 járművem van és állandóan számolom a fogyasztást persze sokat is megyek, a citrommal kb. havi 2000-et a motorommal meg 1000-et a 2. autóval mondjuk kevesebbet illetve azzal én csak ritkán járok, de a lényeg, hogy számolom egyfajta berögződésként a fuvarozós múltból bár arra is jó, hogy az állandóan emelkedett fogyasztás jelzi ha valami baja van a kocsinak. Próbálj egy kúton és ugyanannál az oszlopnál tankolni lehetőleg hétköznap és ugyanaddig a kattanásig így akkor elvileg jónak kéne lennie.

Előzmény: beiscompo (15599)
beiscompo Creative Commons License 2024.08.24 0 0 15599

Sziasztok, üzemanyag fogyasztást hogyan mérnétek objektíven? Tehát tankoláskor első, vagy két kattanásig, vagy valami trükk? Mert nekem teljesen életszerűtlen, vad ingadozások jönnek ki, van hogy több literes eltérés, hasonló körülményekre, közben a computer szerint ugyanaz az átlagfogyasztás. (Minimum 30l tankolok, és csak neves hálózatok kútjainál.)

Gyanakszok kutakra is, mert megfigyeltem hogy bizonyos közeli kutakon masszívan több a fogyasztás, a "jobb" kutak meg rendre átépülnek. Lejet ott is "felokosítják" a kutakat, elvégre be kell hozni az elmúlt éveket.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!