Megnyílt a 100-as és a 120-as vonalak topikja (az alföldi vonalak (már csak a 80-as hiányzik)). Én, hogy ezeknek a topikoknak konkurenciát teremtsek, ezért ezennel megnyitom a Dunántúli fővonalak topikját.
Rajta voltam, lepsény előtt közvetlen a nyílt vonalon megálltunk. Kinézek az ablakon jön a füst a sziliből. Pár perc állás után Lepsényig begurultunk. A mozdonyvezető állítása szerint valami a talpa alatt kezdett el égni. Miután eloltotta gyors kiszellőztetett (ezt láttam én) és utána elindultunk az állomásra, hogy nem blokkoljuk a vonalat. Valakinek valami tippje mi lehetett az?
A Déli pályaudvarról 10:35-kor Keszthelyre indult Balaton InterCity (IC 864) járműhiba miatt csak Lepsényig közlekedett. Az utasai a Székesfehérvárról 12:30-kor továbbindult Tópart InterCityvel (IC 844) utazhatnak Balatonszentgyörgyig.
Hát nincs szerencsém ezekkel a hülye hely számokkal. Naná hogy nem Balatoni oldalra, és menetiránynak háttal kapok jegyet. Még jó hogy gyors át tudtam cserélni 2 számot :)
Amúgy akár északi, akár déli part, az 1 és 2 végű számok fixen Balatonra nézők. Az 5, 6 nem.
954 Bakony IC 30 percet állt Székesfehérváron, mert a több mint fél órát késő Aranypart ról 4 átszálló kisirta magának, hogy várják meg őket Fehérváron... Arról nem beszélve, hogy ugyanúgy 30 perc múlva ment volna a következő, csak pluszban Zalaszentivánon is át kellett volna szállni...
Ezek után csak egyszer ne várjon meg engem a másik vonat, ha át akarok szállni...
Ezzel a szerencsétlen Aranyparttal az is a nagy gond, hogy mindenhol 1-2 perc tartózkodási idő van, lehetetlen tartani... Aki kitalálta a menetrendet...
Több, mint 15-ször annyi hozzászólásod van, mint nekem. És mégis engem vádolsz azzal, hogy munka mellett túl sok időm van fórumozni? :-)
Tökéletesen tudok írni, hibátlan a helyesírásom. És igen, létezik az "ösztökél" szó a nyelvünkben. Ha pedig a munkáltatód elvárja, hogy a saját szerszámaidat használd a munkád során, akkor keress másik munkát. Egyetlen munkáltató sem érdemel meg olyan dolgozókat, akik hajlandók a saját szerszámaikat ingyen bérbe adni neki. És ezt a legnagyobb jóindulattal mondom.
.. Természetesen a tulajdonos/megrendelő is felelős ezért, hiszen semmivel nem ösztökéli/kényszeríti a dolgozókat arra, hogy próbáljanak úgy teljesíteni, ahogy a versenyszférában kellene: versenyezve az ügyfelekért.
Ha nem egy sori dolgozó vagy egy multinál akinek minden másodpercével rendelkeznek , 3-an állnak felette,akkor ne akarj próféta lenni. Ne játszd meg a diplomás mindentudót ha még írni sem tudsz. Ösztökéli...? Majd ha ösztökélte számon is kérheti,de mivel fingod sincs(csak véleményed) az egy-egy munkahelyekről a cégen belül ,se bér,se elvárás szintjén ezért kellene vékonyabban fogalmazni fotelhuszárkám. Sokszor az ember adott szerszámot otthonról visz,stb,hogy haladni tudjon,a fasz végén minden negatívum éri... erre este bele olvas a fórumba és ekkora gyökerek írását kell hogy olvassa felfogás hiányról,túlfizetésekről,stb..leszarom mi a munkád de érdekes hogy a mindegy milyen napszak van , van időd fórumozni..
Ja értem, szóval ezek mezei gyalogosok, akik át akarnak menni egyik oldalról a másikra, nem pedig fotósok, akik rossz helyen állnak. Hát mit lehet erre mondani? Figyeljen oda a gyalogos, vagy ne menjen pálya közelébe.
Néha másodpercekkel előtte észlelni csak, főleg ívben vagy épp a növényzet takarásában. 120-szal hamar fogy a távolság.
Pár hete Alsóörsön 4-en mentek át szép kényelmesen, beszélgetve, oldalra se nézve. Az egyik ilyen pár méteres eset akkor volt, szerencséjükre Flirttel (a mágneses sínfék elég intenzív lassulást eredményez).
Nekem ez akkor is életszerűtlen, de lehet, hogy ez az én hibám, hiszen nem vagyok mozdonyvezető, nincs ilyen tapasztalatom.
látom, hogy pár méterrel a mozdony elől éppen ki tud lépni/ugrani az illető/illetők
És ezek az illetők hol voltak addig, amíg ki nem ugrottak? Végig az űrszelvényben álldogáltak? 10-20 másodpercig a kürt ellenére is? Csak mert akkor nem tudom sajnálni őket.
Gyorsfékezés közben intenzíven lassul a vonat és látom, hogy pár méterrel a mozdony elől éppen ki tud lépni/ugrani az illető/illetők. Ha a sebesség nagyobb (például ha nem gyorsfékezek egyből) több mint valószínű, hogy megtörténik az esemény.
Nem tudom, mi olyan elképzelhetetlen ezen, főleg a Balatonnál nem egyszer előfordult velem is...