Nánáson újabban az RWA-577 van szerda este óta a '297 helyén, mivel a JNR-349 gondolom másik viszonylatra került pótlás célból. Illetve az RZX-535 is eljött ma megint, kedden pedig az AI EZ-301 (ex. IWX-549) és az RWA-291 jöttek el Debrecenből. PIG-482 továbbra is böszörményben van az RWA-141 helyett, a PIG' helyett pedig továbbra is az FLR-862 jár nánásra. A JNE-400 kedd délután Polgárra ment (bevallom, nem hittem a szememnek, amikor megláttam, hogy azt a buszt Debreceni üzemegységű viszonylatra adták ki), 2-3 órával később a KAF-443 is Polgárra ment (de este visszatért nánásra).
Ma is a JIM-370 indult 14:30-kor Komádiba, az RWA-438 pedig 16:10-kor Nagyrábéra. A JIN-737 viszont ma délután se bukkant fel Debrecenben, de remélhetőleg következő látogatásomkor már ki lesz adva.
Fotobus szerint selejt lett, de azt nem értem, hogy miért a tavalyi évet írja kivonásnak...... Holott az idei év első felében még járt. Épp ezért 2024-et kéne kivonási évnek írniuk.
SRD-321 már újra dolgozik, az LJH-903 volt a helyén, az LJH' helyén pedig a JIN-737. Bár így, hogy visszaállt az SRD' is, az LJH' megy vissza a saját helyére és így megint nem adják ki a JIN'-t.
És ez neked amúgy hogy jött ki? :D Mert ez a 200.000-es Ikarus speciel soha nem járt Szabolcsban, de ott mellesleg van is egy helyi ex-NDK-s gép, amit rendszeresen járatnak.
Ez a "mi lett volna autentikus" dolog meg olyan, hogy attól függ milyen időszakot nézünk, mert a '90-es évek közepe előtt itt is a volánsárga volt az általános a buszokon (mint bárhol máshol az országban), ami ugye pár éve ismét visszatért. Valóban az lenne a legjobb, ha lenne eredeti színű Ikarus is, de én csak egy 263-asról tudok, ami megmenekült és úgy-ahogy működőképes is.