Volt szo olyanrol meg evekkel ezelott, hogy a 3-as metro felujitasa utan megjelenik uj vonalhalozati terkep - persze nem tudom, mennyire volt az komoly info. Van tervben most ilyen, tudja valaki?
Így viszont az Állomás utcánál és a Korponai utcánál balra kifordulásnál is van "macisajt", míg a közvetlen kifordulásnál csak egy. Az ív járható csuklóssal (busszal már sokszor fordultam ott ki), az meg, hogy elsőbbségadás közben esetleg "rálóg" a zebrára, nem téma.
Ami lemaradt, tartok tőle, hogy a BKK-nak a legnagyobb problémát az fogja jelenteni, hogy két Kőbánya alsó vasútállomás nevű megállója lesz a járatnak, ezért vélhetően a Pongrácz úti megállót hamar át fogják nevezni Kőbánya alsó vasútállomás (Pongrácz út) nevűre.
Egyik ok lehet, hogy a treffről közvetlen kijutás finoman szólva nem túl kapacitív, sokáig állhatna ott a troli, és ha csuklós, akkor a mögötte lévő gyalogátkelőre és kerékpáros átvezetésre teljesen rálógna a kocsi.
Másik ok lehetne, ha gyorsan kiépítettek volna töltővezetéket, arra a kb. 500 méterre bár ebben te vagy a jártas, lehet, hogy az a kb. 500 méter vezeték kb. semmit sem ér töltés szempontjából.
"Úgy látom a Pongrácz-ról kifordulva a 9-es busz vonalát követi Kő-alsóig, onnan viszont közvetlenül fordul ki a Pongráczra… "
Hát nem egészen "közvetlenül", bár megtehetné. A BudapestGO és a menetrend.app térképe szerint a treffről indulva Kő-alsó végállomáson még tesz egy oda-vissza kanyart, és a Korponai útról fordul ki a Pongrácz út felé. Általam totál érthetetlen módon, mert a treffről közvetlenül is ki tudna fordulni a Kőrösi Csoma út elejére, és onnan a Pongráczra. Ez egyszer idő, egyszer meg akkumulátor-használat, gyakorlatilag teljesen feleslegesen. Ez érthetetlen számomra...
Sziasztok! Ma reggel észrevettem, hogy a BudapestGO-ba felkerültek a 75-ös troli kőbányai meghosszabbításának megállói. (Pongrácz úti, Liget tér, Szent László tér, és a végállomás)
Úgy látom a Pongrácz-ról kifordulva a 9-es busz vonalát követi Kő-alsóig, onnan viszont közvetlenül fordul ki a Pongráczra…
Mikor lehet ebből a meghosszabbításból vmi, lehet tudni?
A menetrendeknél a honlapon nem lehetne a 4-6 pótló és az összevont 4-6 villamos menetrendjét úgy elhelyezni, hogy 4 és 5 közé essen, ne 45 és 46 közé?
A Volan-buszok csepeli tereleserol (a HEV miatt) nem tud egyik applikacio se.
Mas (lehetne metro topic is, de ide is jo): a 3-as vonal kocsijain a kijelzokon miert ter el az ido a valostol? Lehet, hogy csak en latom mindig ugyanazt a problemas kocsit/szerelevenyt, de mostanaban mindig 3-4 perccel tobbet latok kiirva.
Ott valószínűleg inkább abban keresendő a hiba, hogy valamiért a hétvégi elsőajtós kijelzőkép van a listában előbb lévő "menet"hez hozzárendelve, így akár szerkesztve volt nekik a menet, akár menet nélkül voltak belépve arra lett nyomva.
A Futárnál is van valami gebasz, mert az összes 222-es azt írja, hogy elsőajtós járat, pedig hétköznap nem az. Leglábbis tegnap még így írta. A 22, 22A-n megfelelően jelent meg a kiírás.
Ez elvileg egy évvel ezelőtti hibás MÁV GTFS-nek a maradványa, aminek ezek szerint a mai napig megvannak a nyomai. Sajnos azért a Google-lel sem egyszerű...
Ha egyre gondolunk, akkor nem is az a helyzet hogy a buszmegállókat jelzi vasútállomásnak, hanem minden megállópárhoz odatett egy plusz vasútállomást is.
Meg sokszor dupla utcanév jelenik meg. Például Abonyban a Vasút úton párhuzamosan megjelenik a Beloiannisz utca név, más térképek ilyen nevű utcát nem ismernek Abonyban.